Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Mantinga“ gerina produktų sudėtį: gaminiai turės mažiau riebalų, cukraus ir druskos

2020.01.31.

Dar 2018 metais UAB „Mantinga“ savanoriškai įsipareigojo mažinti cukraus, druskos, riebalų kiekį gaminamoje produkcijoje. Tęsdama pažadus įmonė ir toliau prisideda prie geresnės sudėties bei sveikesnės produkcijos gamybos ir planuoja net 30 proc. sumažinti druskos kiekį duonos gaminiuose „Domipan“, o didžiausiu pasiekimu įvardina iš dalies hidrintų riebalų atsisakymą gaminant šaldytus sluoksniuotus gaminius.

Pasirašytame susitarime – įsipareigojimas gerinti maisto produktų sudėtį

Prieš metus su LR Sveikatos apsaugos ministerija pasirašytame bendradarbiavimo susitarime numatyta, kad per 2019 metus įmonė nuosekliai rūpinsis sveikesnių produktų gamyba. Todėl savanoriškai ir toliau mažina cukraus, druskos ir riebalų kiekį gaminiuose.

„Pasirašydami bendradarbiavimo susitarimą klientui pasižadėjome, kad mūsų gaminami produktai bus ne tik skanūs, bet ir sveikesnės sudėties. To nuosekliai siekėme ir sieksime ateityje“, – įmonės tikslus maisto produktų gerinimo srityje įvardina „Mantinga“ generalinis direktorius Mantas Agentas.  

„Nuo pat gamybos pradžios ypatingą dėmesį skyrėme gaminamos produkcijos ingredientams siekiant prisidėti prie žmonių sveikatingumo gerinimo. Kadangi turime platų produktų asortimentą, skirtingas gamybos technologijas, kiekvienos receptūros parengimas užtrunka, tačiau druskos kiekio mažinimo  procesas jau pradėtas įgyvendinti ir šiai dienai esame nusimatę daugiau nei 30 produktų, kuriuose 2020 metais bus mažinamas druskos kiekis“, – teigia M. Agentas.

Vykdant įsipareigojimą – nauja produktų linija „Choice“

Noras prisidėti prie visuomenės sveikatos gerinimo, padedant žmonėms formuoti sveikesnius mitybos įpročius, įmonę veda pokyčių link, kurie leidžia džiaugtis teigiamais rezultatais. Vienas jų – sveikatai palankesnės produkcijos gamyba. 

„Vienas iš didžiausių mūsų pasiekimų yra tai, kad visuose sluoksniuotuose gaminiuose nebeliko iš dalies hidrintų riebalų. Tai – ilgas darbas, kuris pareikalavo peržiūrėti visų tiekiamų žaliavų kokybę, surasti, pakeisti bei įdiegti į gamybą naujas žaliavas, atitinkančias naujus reikalavimus“, ­– džiaugiasi „Mantinga“ naujų produktų vystymo vadovė Ramunė Puzinienė.

„Atsakingai siekiant užsibrėžtų tikslų, daugybės bandymų ir tyrimų dėka išleidome į rinką naują produktų liniją „Choice“. Turime kuo didžiuotis, nes produktai  ne tik palankesni sveikatai – turintys mažiau cukrų, riebalų bei druskos, bet ir savo skoniu bei kokybe nenusileidžia aukščiausio lygio prancūziškiems kepiniams.  O svarbiausia yra tai, kad mūsų sukurtais gaminiais gali mėgautis tiek suaugę, tiek ir vaikai. Savo asortimente jau turime daugiau nei 20 gaminių, tinkančių mokinių maitinimui“, – teigia R. Puzinienė.

Prieš 21-erius metus Marijampolėje įkurta bendrovė „Mantinga“ šiandien yra viena didžiausių ir moderniausių šaldytų duonos ir pyrago gaminių įmonių. „Mantinga“ – tai 3 modernios gamyklos, apie 1000 pavadinimų produkcijos, eksportas į 35 pasaulio šalis (nuo Amerikos iki Japonijos, Kinijos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos Respublikos).