Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

MOTOTOJA apdovanota už geriausią TOYOTA klientų aptarnavimą Lietuvoje

Š. m. gruodžio mėnesį UAB MOTOTOJA apdovanota TOYOTA “Ichiban” ženklu už geriausią TOYOTA klientų aptarnavimą Lietuvoje. Tai svarbiausias TOYOTA apdovanojimas, kurį gauna tik aukščiausio lygio aptarnavimą teikiančios TOYOTA atstovybės Europoje. Jį turinti bendrovė laikoma geriausiu TOYOTA atstovu šalyje, kuris užtikrina aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą tiek parduodant automobilius, tiek atliekant jų techninį aptarnavimą.

“Ichiban” išvertus iš japonų kalbos reiškia žodį „pirmas“. Nuo 2006 m. “TOYOTA Motor Europe” kasmet teikia “Ichiban” nominaciją, siekdama įvertinti ir apdovanoti TOYOTA atstovybes už pastangas išpildyti klientų lūkesčius. Kiekvienais metais daugiau nei 2 500 TOYOTA atstovybių iš visos Europos yra vertinamos remiantis “visapusiško klientų pasitenkinimo” apklausos duomenimis, kuri apima ne tik bendro klientų aptarnavimo kriterijus, bet ir visus procesus – nuo kliento pirmojo apsilankymo salone iki automobilio pardavimo ir tolesnio jo aptarnavimo bei techninės priežiūros.

 

“Šis įvertinimas – ne tik didelė garbė, bet ir didžiulis įsipareigojimas tiek sau patiems, tiek esamiems ir būsimiems klientams. Mūsų tikslas, kad šis apdovanojimas ir kitų metų pabaigoje liktų mūsų atstovybėje. Nuoširdžiai dėkojame visiems, kurie šiemet įvertino mūsų pastangas ir darbą” – kalbėjo MOTOTOJA direktorius Edmundas Povilauskas, džiaugdamasis ne tik garbingu apdovanojimu, bet stipria MOTOTOJA komanda, kurios dėka jis buvo pasiektas.

 

Tai ne vienintelis apdovanojimas, kuris šiemet buvo įteiktas MOTOTOJA atstovybei per š. m. kasmetinį Baltijos šalių TOYOTA atstovų suvažiavimą. Būtent MOTOTOJA komanda buvo paskelbta daugiausiai automobilių pardavusia atstovybe Baltijos šalyse. “Turėjome darbingus ir įdomius metus. Pirmą kartą Lietuvos atstovybei pavyko parduotų automobilių skaičiumi perlipti estų pardavimus. Mane ypač džiugina itin ženkliai padidėję TOYOTA hibridinių automobilių pardavimai, kurie šiemet sudaro net 22% mūsų atstovybės pardavimų, tikimės kitąmet šį skaičių dar padidinti “– pasakojo MOTOTOJA TOYOTA pardavimo vadovas Gediminas Jekenta.

 

Nuotrauka nr. 1 – MOTOTOJA komanda (pardavimo vadovas Gediminas Jekenta, kėbulų remonto serviso vadovas Ruslanas Grigonis, komunikacijos vadovė Ingrida Pranskevičienė, direktorius Edmundas Povilauskas) drauge su Kari Skogster (TOYOTA Suomija vadovas, nuo 2016 m. sausio 1 d. tapsiantis ir Toyota Baltic prezidentu), įteikus garbingą ICHIBAN apdovanojimą