Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Naujoje kavinėje kavos galima išgerti panardžius vandenyno dugne ar paskrajojus kosmose

Vilniaus centre atidaryta analogų Lietuvoje neturinti, unikali virtualios realybės kavinė „VR Café“. Privatumą užtikrinančiose kavinės erdvėse galima išmėginti technines virtualios realybės naujoves ir taip akis į akį susitikti su egzotiškais gyvūnais, nusikelti į bet kurį pasaulio kampelį ar išskristi į kosmosą.

Kavinėje naudojami rinkoje labiausiai pripažinti ir daugiausiai skirtingų pramogų siūlantys „HTC Vive“ akiniai, ji veikia prekybos centre „GO9“.

„Žaisdami kompiuteriu viską matome tik ekrane, o su virtualia realybe atsiduri įvykių sūkuryje ir gali pamatyti tai, kas priešais tave, kas šonuose, kas už nugaros. Pirmąkart atėjusiems siūlome užlipti ant namo stogo ir pereiti lenta virš miesto – matydamas, kaip toli apačioje važinėja mašinos, realiai jausdamas aplinkos aukštį ir mastelius, žmogus patiria visai kitokius įspūdžius“, – pasakoja įmonės direktorius, „VR Café“ įkūrėjas Vytautas Šėrys.

„VR Café“ kavinėje lankytojai užsideda specialius akinius, atsistoja apie 20 kvadratinių metrų pločio erdvėje ir leidžiasi į virtualias keliones. Aplink esantys davikliai fiksuoja kiekvieną judesį, o rankose laikomi pultai – smulkiausius krustelėjimus. Galėdami dairytis bei judėti į visas puses žmonės gali iš visų pusių apžiūrėti menkiausią detalę ir atsidurti situacijose, kurios realybėje sunkiai įsivaizduojamos.

Pasak „GO9“ rinkodaros vadovės Aušrinės Bajorės, greitu tempu gyvenantys žmonės diktuoja naujų laisvalaikio užsiėmimų poreikį.

„Virtualios realybės suteikiamos galimybės leidžia skubančiam, greitu tempu gyvenančiam žmogui patirti stiprių įspūdžių, atitrūkti nuo rutinos ne tik niekur nekeliaujant, bet atvirkščiai, atsiduriant neįmanomose vietose: kosmose, dykumoje ar vandenyno dugne. Inovacijos praturtina mūsų gyvenimą, o mums svarbu būti šių pokyčių dalimi“, – teigia A. Bajorė.

Kavinės tikslas – ne vien suteikti erdvę naujoviškai platformai, bet ir sukurti įvairiems lankytojams tinkančią atmosferą. Šalia virtualių pramogų jie turi galimybę prisėsti ir išgerti kavos ar limonado.

„Mūsų veiklos parinktos taip, kad tiktų visoms amžiaus grupėms. Patiems mažiausiems įdomiausia būna piešti, vaikų sukurti piešiniai ar skulptūros iškart atsiranda priešais juos, jie gali apeiti savo darbus iš visų pusių, net įeiti į vidų. Galima pasinerti į vandenyno dugną, sutikti žuvis ir banginius. Iš paveiksliukų sunku suvokti kokio dydžio tai gyvūnas, o čia vaikas pats mato, kad vien banginio akis daug kartų didesnė už jo ranką. Tai tuo pačiu yra ir šviečiamoji veikla“, - tikina V. Šėrys.

Jo teigimu, suaugusiems pramogų ratas dar platesnis: pradedant muziejais ir baigiant zombių šaudynėmis. Tai gali būti pramoga šeimai, draugų ar bendradarbių kompanijai, ypač dabar, atsiradus galimybei per tinklą lenktyniauti ar kautis vienas su kitu.