Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Pernai „Baldai1” augo 80 proc. – apyvarta 9 šalyse padidėjo iki 45 mln. Eur

2020.02.13.

Lietuvoje su prekės ženklu „Baldai1.lt” veikianti įmonių grupė „Furniture1.eu“ pernai augo 80 proc. ir pasiekė 45 mln. Eur apyvartą. Devyniose Europos šalių rinkose veikiančios įmonės augimą labiausiai lėmė sparti plėtra Slovėnijoje, Vengrijoje ir Kroatijoje, kuriose pajamos, palyginti su 2018 m., atitinkamai didėjo 63, 78 ir 107 procentais.

Baltijos šalių rinkose, kuriose „Baldai1“ veikia ilgiausiai, įmonių grupės verslas augo daugiau kaip 40 proc. ir bendrai sugeneravo 19,3 mln. Eur pajamų, palyginti su 13,7 mln. Eur 2018 metais. Šiuo metu pajamos iš veiklos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sudaro beveik 43 proc. visos įmonių grupės apyvartos, tačiau verslas naujose rinkose auga sparčiau ir netrukus pradės kurti didesnę dalį pajamų.

Ryškiausio augimo pasiekta naujose rinkose, kuriose „Furniture1“ veikti pradėjo tik 2018 m. – pavyzdžiui, bendros pajamos Graikijoje ir Rumunijoje per metus išaugo nuo 275 tūkst. Eur iki 4,6 mln. Eur.

Didžiausio augimo tikisi Vengrijoje ir Rumunijoje

Kaip teigia Pijus Makarevičius, „Furniture1“ įkūrėjas ir vadovas, pirkėjai vis dažniau pasirenka galimybę įsigyti baldus internetu, ypač tais atvejais, kai didžiųjų baldų prekybos centrų jų vietovėse nėra. Vien pernai bendras užsakymų skaičius siekė 168 tūkstančius, palyginti su 93 tūkstančiais 2018 metais.

„Baltijos šalyse mūsų verslas pasiekė brandžios plėtros stadiją, tačiau sparčiausio augimo artimiausiu metu tikimės daugiau gyventojų turinčiose šalyse – Vengrijoje ir Rumunijoje. Galimybė susimokėti tik gavus pristatytas į namus prekes ir nemokamai grąžinti jas per 12 mėnesių po įsigijimo, drąsina klientus vis dažniau pasinaudoti baldų pirkimu internete“, – komentuoja P. Makarevičius.

Jo teigimu, augimą skatino ir padidėjęs prekių asortimentas, šiuo metu viršijantis 100 tūkstančių modelių.

Be Lietuvos dar aštuoniose Europos šalių rinkose veikianti „Furniture1“ planuoja ne tik plėsti asortimentą, bet ir toliau greitinti prekių pristatymo terminus, taip pat mažinti prekių kainas – tiek gerinant bendradarbiavimo sąlygas su daugiau nei 200 gamintojų, tiek automatizuojant apsikeitimą duomenimis su tiekėjais ir tobulinant logistikos procesus.

Plės prekių asortimentą, taikosi į Italijos rinką

P. Makarevičiaus pasakojimu, Lietuvoje augimui įtakos turėjo ir 2018 m. pabaigoje sėkmingai įgyvendintas „Berry“ prekės ženklo įsigijimas.

„Mums pavyko sklandžiai perimti pasiteisinusias šio prekybos tinklo tradicijas ir papildyti jas „Furniture1“ patirtimi. O šiuo metu planuojame dar išplėsti prekių asortimentą „Berry“ parduotuvėse – didinsime pasirinkimą interjero, apšvietimo ir namų tekstinės prekių grupėse“, – dalinasi „Furniture1“ vadovas.

Pasak P. Makarevičiaus, daugiau galimybių semtis patirties iš baldų prekybos rinkos lyderių Skandinavijoje ir išplėsti asortimentą suteikė 2018 m. rudenį įvykęs prisijungimas prie tarptautinės įmonių grupės „Bygghemma Group“.

„Kartu įgavome pasitikėjimo savo sukurtą verslo modelį drąsiau taikyti kitose rinkose, todėl būtent po šio susijungimo pradėjome drąsiau plėsti verslą Graikijoje ir Rumunijoje. Tačiau būta ir šalių, kuriose nutarėme stabdyti investicijas, pavyzdžiui, Suomijoje“, – sako P. Makarevičius.

Šiuo metu, įmonių grupės vadovo teigimu, nuspręsta labiau susitelkti į Pietų Europos šalis, o 2020 m. planuojama plėtra beveik 60 mln. gyventojų turinčioje Italijoje.

Su vietiniais prekės ženklais „Furniture1“ šiuo metu sėkmingai veikia Baltijos šalyse, taip pat – Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje ir Graikijoje. Beveik 30-tyje „Furniture1.eu” biurų ir „cross-dock“ tipo sandėlių dirba daugiau kaip 300 darbuotojų. Minėtų sandėlių veikla pasižymi tuo, kad atgabenti baldai ir aksesuarai be tarpinio sandėliavimo pakraunami tiesiai į įmonės transportą, pristatantį užsakytas prekes galutiniams užsakovams.

Apie „Funiture1.eu“:

Veiklą 2008 metais Lietuvoje su prekės ženklu „Baldai1.lt“ pradėjusi interneto parduotuvė šiuo metu veikia 9-iose Europos šalyse. Įmonė suteikia galimybę savo klientams be jokios rizikos rinktis baldus iš daugiau kaip 100 tūkst. skirtingų modelių be išankstinio apmokėjimo, su nemokamu pristatymu ir nemokamu grąžinimu. Įmonė baldus klientams pristato tik savo transportu, prisiimdama atsakomybę už prekės kelionę nuo gamintojo iki kliento durų palankiu kainos ir kokybės santykiu. Beveik 30-tyje „Furniture1.eu” biurų ir „cross-dock“ tipo sandėlių dirba daugiau kaip 300 darbuotojų. Jie rūpinasi, kad kuo daugiau europiečių galėtų mėgautis malonia baldų ir interjero aksesuarų apsipirkimo patirtimi įsirengdami savo namus.