Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Porsche“ pasirengusi išlikti stipriausia komanda Le Mane ir 2016-aisiais

Veisache surengtos Čempionų vakarienės metu apibendrinusi itin sėkmingai susiklosčiusį 2015-ųjų lenktynių sezoną, „Porsche“ komanda pristatė savo naujienas ir tikslus ateinantiems 2016 metams. Svarbiausias tikslas – su patobulintu hibridiniu automobiliu „919 Hybrid“ apginti prestižinių 24 valandų trukmės Le Mano lenktynių čempiono titulą.

„Šie metai lenktynių trasoje mums buvo vieni sėkmingiausių per visą kompanijos istoriją. 2016 metais būsime nuoseklūs ir vėl įjungsime aukštesnę pavarą. Mes būsime vieninteliu gamintoju, kuris dalyvaus trijose iš keturių Le Mano lenktynių klasių“, – sakė „Porsche“ vykdomasis direktorius dr. Oliver Blume.

2016-aisiais „Porsche“ komanda trečią kartą gins čempionų titulą Pasaulio ištvermės lenktynėse (WEC). Devyniuose šio čempionato etapuose varžysis du „919 Hybrid“ automobiliai, pažymėti pirmu ir antru numeriu. Gerokai patobulintas ateinančio sezono „919 Hybrid“ modelis oficialiai debiutuos 2016 m. kovo 25 d. įvyksiančiose pirmose WEC lenktynėse Paul Ricard trasoje, Prancūzijoje.

Hibridinę šio automobilio galios sistemą sudaro pažangus dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su nedidele turbina ir ličio jonų baterija, kuriai elektra tiekiama iš dviejų skirtingų energijos regeneracijos sistemų, o bendra išvystoma galia siekia beveik 1000 AG. „919 Hybrid“ panaudotos technologijos suteikia daug galimybių pažangius sprendimus pritaikyti ateities serijinės gamybos automobiliuose. Vienas tokių pavyzdžių – 800 voltų įkrovimo technologija, kuri bus naudojama šio dešimtmečio pabaigoje pasirodysiančiame elektromobilyje „Mission E“.

Pagrindinėse WEC taurės lenktynėse Le Mane vietoje trijų „Porsche“ automobilių varžysis du. Tokiu būdu „Porsche“ kartu su kita „Volkswagen“ grupei priklausančia kompanija „Audi“, kuri savo lenktynių flotilę taip pat sumažino vienu automobiliu, planuoja optimizuoti išlaidas. Nepaisant to, kitame 2016-ųjų sezone varžysis visi 6 dabartiniai „Porsche“ pilotai.

Pirmąjį „919 Hybrid“ automobilį vairuos WEC taurės laimėtojai Timo Bernhard (34), Brendon Hartley (26) ir Mark Webber (37). Antro automobilio komandą sudarys Romain Dumas (37), Neel Jani (32) ir Marc Lieb (35). Nauju „Porsche“ ekipos pilotu taps prancūzas Kévin Estre (27), kuris per pastaruosius šešetą metų ne kartą užsitikrino pergales pilotuodamas „911 GT3“ taurės automobilius, tarp jų – „Porsche Carrera Cup France“ ir „Porsche Mobil 1 Supercup“ čempiono titulus. 2016-aisiais „Porsche“ ekipoje iš viso bus 16 pilotų, kurie lenktyniaus LMP1 ir GT kategorijose.

2016-aisiais „Porsche“ ekipa taip pat dalyvaus „GTE-Pro“ ir „GTE-Am“ varžybų klasėje, kur jai atstovaus lenktynininkai Richar Lietz (31) ir Michael Christensen (25), o Le Mane prie jų prisijungs ir Wolf Henzler (40). Amerikiečių aktorius Patrick Dempsey (49) toliau išliks komandos „Proton Dempsey Racing“, kurią sudarys „Porsche“ pilotai su automobiliu 911 RSR, partneriu ir pagal galimybes ketina lenktyniauti GTE-AM klasėje.

„Porsche“ planuoja į Le Mano lenktynes nusiųsti naują 911 RSR automobilių porą. Vieną jų pilotuos Patrick Pilet (34), Kévin Estre ir Nick Tandy (31). Kito automobilio vairas bus patikėtas Earl Bamber (25), Frédéric Makowiecki (35) ir Jörg Bergmeister (39).

Trečiajame svarbiausių sportinių automobilių lenktynių JAV čempionate „IMSA Weathertech SportsCar Championship“ „Porsche North America“ komandos žinioje bus du lenktyniniai 911 RSR, kurie buvo gerokai modifikuoti siekiant atitikti naujus reikalavimus. Už pirmo automobilio vairo, pažymėto 911 numeriu, sės Patrick Pilet ir Nick Tandy, o ilgiau trunkančiose lenktynėse jiems padės Kévin Estre. Antrąjį automobilį, kurio numeris bus 912, pilotuos Frédéric Makowiecki ir Earl Bamb, o papildomą pagalbą suteiks Michael Christensen. Lenktynių sezonas JAV prasidės nuo 24 valandų lenktynių Deitono trasoje sausio 30 d.

Deitono trasoje Floridoje debiutuos nauja gamyklinė 911 GT3 R versija, kurią naudos „Porsche“ klientų komandos. Šiuose automobiliuose sumontuotas naujas keturių litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su tiesioginiu įpurškimu. Sezono pradžios lenktynėse planuoja su penkiais naujais automobiliais planuoja startuoti keturios komandos. Dėl didelio susidomėjimo „Porsche“ nusprendė pagaminti daugiau 911 GT3 R automobilių, kurių skaičius sieks apie 40.

Populiariausios Vokietijos 24 valandų lenktynėse Niurburgringo trasoje „Porsche“ ketina dalyvauti kartu su patyrusia „Manthey Racing“ komanda. Du naujieji 911 GT3 R bus patikėti vairuoti „Porsche“ lenktynininkams.

„Porsche“ taip pat ketina tęsti jaunųjų talentų skatinimo programą ir skirti po 200 tūkst. eurų siekiantį finansavimą vokiečiui Sven Müller (23) ir italui Matteo Cairoli (19). Jie ateinantį sezoną varžysis „Porsche Mobil 1 Supercup“ taurės varžybose. Prie jų prisijungs du nauji talentai norvegas Dennis Olsen (19) ir prancūzas Mathieu Jaminet (21). Jaunuosius lenktynininkus treniruos „Porsche“ ekipos narys  Sascha Maassen.

Šių metų „Porsche Cup“ taurę, skiriamą sėkmingiausiai pasirodžiusiam privačiam lenktynininkui, laimėjo škotas Ryan Dalziel (33), kurią jam įteikė „Porsche“ valdybos pirmininkas dr. Wolfgang Porsche. Šiam lenktynininkui taip pat atiteko Porsche 911 Carrera 4S, kurio vertė siekia apie 165 tūkst. eurų. Ši taurė teikiama nuo 1970 metų, jos idėjos autorius yra Ferry Porsche.

„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus grupė“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.