Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Revolut Ltd“ pristatė metinius rezultatus: augo rekordiškai, didino pelningumą

2019.10.01.

Svarbiausi metų, pasibaigusių 2018 m. gruodžio 31 d., rezultatai

  • Bendros pajamos išaugo 354 proc. ir iki 58,2 mln. GBP. Palyginti, 2017 m. pajamos siekė 12,8 mln. GBP
  • Pardavimų išlaidos augo 247 proc. ir, pajamų augimui viršijus pardavimų augimo sąnaudas, tai didino bendrąją kompanijos pelno maržą
  • 2018 m. nuostoliai po mokesčių siekė 32,8 mln. GBP  (2017 m. – 14,8 GBP). Juos lėmė investicijos į rinkoje pirmaujančius produktus ir paslaugas
  • 2018 m. rugpjūtį buvo pristatyta „Metal“ kortelė su papildomų paslaugų paketu. Bendras mokamas Premium klientų skaičius 2018 m. išaugo 157 proc.

Svarbiausi 2019 m. įvykiai iki spalio

  • Planuojama, kad 2019 m. kompanijos pajamos turėtų tris kartus viršyti 2018 m.;
  • Šiuo metu klientų bazę sudaro per 7 mln. klientų. Vien šių metų rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais „Revolut Ltd“ pritraukė daugiau po 800 000 naujų vartotojų
  • Atsižvelgiant į dabartinį verslo mastą, šių metų antrame pusmetyje numatomas laipsniškas pelno maržos augimas sieksiantis 40-50 proc. Palyginti, tuo pačiu laikotarpiu 2018 m. jis siekė mažiau nei 10 proc.
  • Kompanija turi 3,7 mln. aktyvių vartotojų per mėnesį ir 1,1 mln. aktyvių klientų, kurie „Revolut Ltd“ paslaugomis naudojasi kasdien
  • Nuo 2015 m., kai „Revolut Ltd“ pradėjo veiklą, iki dabar per šią platformą buvo įvykdyta transakcijų už daugiau nei 85 mlrd. USD

 Londone įsikūrusi finansinė platforma „Revolut Ltd“ savo metinėje finansinėje ataskaitoje praneša apie reikšmingą pajamų augimą 2018 m. Jis 2017 m. rezultatus viršijo 354 proc.  Bendrosios pajamos praėjusiais metais išaugo iki 58,2 mln. GBP, kai 2017 m. siekė 12,8 mln. GBP. Tai lėmė nuoseklus siūlomų produktų vystymas, išaugusi vartotojų bazė ir „Revolut Ltd“ klientų aktyvumas.

Pagrindines tiesiogines išlaidas ir toliau sudaro kortelių schemų kaštai, įsigijimo bei klientų pritraukimo kaštai. Pardavimų išlaidos augo 247 proc.; pajamų augimui viršijus pardavimų augimo sąnaudas, tai didino bendrąją kompanijos pelno maržą. Grynieji metiniai nuostoliai sudarė 32,8 mln. GBP, tačiau stipriai išaugusi klientų bazė ir transakcijų apimtys verslui leido pasiekti išlaidų efektyvumą.

Prognozuojama, kad 2019 m. pajamos maždaug tris kartus viršys 2018 m. rezultatus. Šiuos rezultatus lemia klientų rato augimas, naujų produktų pristatymas, jau esamų optimizavimas bei plėtra rinkoje. Milžinišką kompanijos siūlomų produktų spektro populiarumą rodo ir tai, kad 2019 m. rugpjūčio ir rugsėjo mėn. prie platformos prisijungė po daugiau kaip 800 000 naujų klientų.

Planuojama, kad lyginant su 10 proc. antruoju 2018 m. pusmečiu 2019 m. antro pusmečio pelno marža (1) sieks 50 proc. Plečiantis verslui, kompanijos bendroji pelno marža reikšmingai išaugo. Tai kuria stiprų pagrindą tolesniam augimui ir pelningumui ateityje, kurį rodo ir „Revolut“ patekimas į „Sunday Times“ sudaromą „Tech Track 100“ sąrašą, kompaniją įvardinusį sparčiausiai augančia privačia technologijų kompanija (2) Jungtinėje Karalystėje.

„Nors atrodo, kad 2018 m. pabaiga buvo be galo seniai, mūsų kaip verslo augimui šie skaičiai yra svarbus atspirties taškas. Šis 2019 m. pradžioje prasidėjęs pajamų ir klientų skaičiaus šuolis rodo, kad priežastys, dėl kurių mes pradėjome šį verslą, pasiteisino. Produktas, kurį kuriame, realiai sprendžia daugybės mūsų patiriamas finansų valdymo problemas. Didžiuojamės iki šiol pasiektais rezultatais ir džiaugiamės matydami daugybę klientų, kurie kasdieniams bakiniams poreikiams tenkinti naudojasi mūsų paslaugomis. 2019 m. bus dar vieni rekordinio augimo metai, tačiau mūsų darbas dar nėra baigtas – esame pasiryžę pasiekti visus, kuriems esame reikalingi. Tai reiškia, kad tęsiame mūsų ambicingus augimo ir plėtros planus, kuriuos paskatino pelningumo augimas ir naujų vadovų pritraukimas“, – teigė „Revolut Ltd“ įkūrėjas ir vadovas Nikas Storonskis.

Dar arčiau plataus spektro bankinių poreikių patenkinimo

Bendras „Revolut Ltd“ klientų skaičius Jungtinėje Karalystėje ir Europoje jau perkopė 7 mln. Šiuo metu vidutiniškai kompanijos paslaugomis kas mėnesį naudojasi 3,7 mln. aktyvių vartotojų, o 1,1 mln. klientų „Revolut“ naudojasi kasdien. Nuo 2015 m., kai „Revolut Ltd“ pradėjo veiklą, iki dabar per šią platformą buvo įvykdyta transakcijų už daugiau nei 85 mlrd. USD.

Praėjusiais metais kompanija sėkmingai pradėjo kurti ir plėtoti platų spektrą naujų produktų, kurie reikšmingai peržengė pirminių, kelionėms ir valiutų keitimui skirtų paslaugų ribas. Be to, nuo 2018 m. sausio mėn. mokamus ir visas įvairialypes naudas suteikiančius paketus, tokius kaip „Premium“ ar „Metal“, pasirinkusių klientų skaičius 550 proc.

Visiems „Revolut Ltd“ klientams suteikus prieigą prie nemokamos prekybos akcijomis platformos, o „Metal“ paslaugų paketą turintiems vartotojams – ir neribotų nemokamų sandorių galimybę, šios paslaugos pristatymas supurtė įprastą vertybinių popierių rinką. „Revolut Ltd“ taupyklių dėka daugiau kaip 1,7 mln. klientų pradėjo taupyti individualiai arba grupėse, o labdarai skirta funkcija „Aukojimai“ per mažiau kaip 3 mėn. nuo pristatymo dienos leido surinkti per 440.000 Eur tokioms organizacijoms kaip „WWF“, „Saugokime vaikus“, „ILGA Europe“ ir „Rainforest Alliance“. Tuo tarpu papildomus paslaugų paketus pasirinkę klientai jau dabar gali naudotis specialiomis konsjeržo, oro uostų ložių, pasaulinėmis kelionių ir įrenginių draudimo paslaugomis.

Finansinių paslaugų revoliucija pasauliniu mastu

„Revolut Ltd“ klientų pritraukimo mastas rodo geresnių finansinių paslaugų poreikį visame pasaulyje. Birželį Australijoje viešai pristačius „Revolut“ beta versiją, kompanija artimiausiais mėnesiais palaipsniui paslaugas pradės teikti JAV, Kanadoje ir Singapūre, kuriuose laukia galutinių vietos reguliatorių leidimų. Šiuo metu visame pasaulyje 230.000 žmonių yra užsiregistravę į „Revolut“ laukiančiųjų sąrašą, įskaitant per 120 000 žmonių JAV.

Augimą skatino stiprus verslo valdymas

Nuo „Revolut Ltd“ veiklos pradžios pagrindinis dėmesys buvo skiriamas tvirtų valdymo procedūrų kūrimui, kurie padėtų išpildyti klientų poreikius. Šiuo metu kompanijoje dirba 1 400 žmonių, neseniai paskelbta apie investicijas į naują technologijų centrą Berlyne, naują biurą Krokuvoje ir papildomą atitikties bei klientų aptarnavimo centrą Porte.

Pastaraisiais mėnesiais buvo sustiprinta aukščiausių vadovų komanda. „Revolut Ltd“ operacijų vykdomuoju direktoriumi tapo Richard Davies iš HSBC ir „OakNorth“, David MacLean iš „Metro Bank“ paskirtas finansų direktoriumi, buvęs „ClearBank“ finansinių nusikaltimų vadovas Philip Doyle paskirtas bendrovės finansinių nusikaltimų rizikos direktoriumi, Stefan Wille, buvęs neobanko „N26“ vyriausiasis finansų viceprezidentas, tapo  vyriausiojo finansininko pavaduotoju, o buvęs „Deutsche Bank“ pasaulinio likvidumo modelių vadovas Wolfgang Bardorf paskirtas iždo vadovu. „Revolut“ grupė taip pat paskyrė aukščiausios grandies komandas Airijoje ir Lietuvoje.

Nauji valdybos lygmens paskyrimai apima buvusį Silicio slėnio „Bank Global“ operacijų vykdomąjį direktorių (COO) Bruce Wallace ir buvusią „Deloitte“ partnerę Caroline Britton. Šiuo metu vykdomi bei su reguliacinėmis institucijomis derinami ir kiti paskyrimai.

Nuo 2018 m. pabaigos, „Revolut“ grupė ne tik paskyrė naujus aukščiausio lygio vadovus, bet ir kaip savo rizikų valdymo sistemos dalį įgyvendino platų spektrą valdymo patobulinimų. Tai apėmė valdybos rizikų ir atitikties komitetą, valdybos audito komitetą ir vykdomosios rizikos komitetą. Siekiant atitikti augantį verslo mastą, tolimesni kompanijos valdymo pokyčiai planuojami iki 2019 m. pabaigos.

„Be plėtros, ateinančiais metais mes ir toliau dirbsime stiprindami tokio masto verslo palaikymui reikalingą komandą bei valdymo struktūras“, – apie laukiančius metus pasakojo N. Storonsky.

 ***

1 Pelno marža yra apibrėžiama kaip pajamos atėmus tiesiogines išlaidas, neskaitant klientų pritraukimo išlaidų, pavyzdžiui, tokių kaip kliento įvedimo kaštai. Jis taikomas „Revolut“ verslo pelningumo, o tokiu būdu ir tvarumo, parodymui bet kuriuo metu. Klientų pritraukimo kaštus „Revolut“ stebi atsietai, kadangi tai yra pagrindinis vartotojo augimo pelningumo matas, užtikrinantis, kad augimas ilgainiui suteiks tvarią grąžą.

2 Sunday Times Tech Track 100 (https://www.fasttrack.co.uk/league-tables/tech-track-100/league-table/). 516 proc. pajamų augimas nuo 2015 m. liepos iki 2018 m. gruodžio.