Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Rimi“ atnaujina pirkinių maišelių asortimentą Baltijos šalyse – pristato daugkartinius maišelius iš perdirbtų plastiko butelių

2020.03.02.

Nuo rytojaus, kovo 3 d., „Rimi“ prekybos tinklas atnaujina pirkinių maišelių asortimentą – pirkėjai galės įsigyti bei kasdien apsipirkdami naudoti aplinkai draugiškesnes alternatyvas. Naująjį pirkinių maišelių asortimentą sudaro daugkartiniai maišeliai, pilnai pagaminti iš perdirbtų plastikinių butelių, bei naujo dizaino popieriniai ir plastikiniai maišeliai, kurių sudėtyje daugiau perdirbtų medžiagų. 

Atnaujindamas pirkinių krepšelių asortimentą prekybos tinklas „Rimi“ siekia užtikrinti patogumą apsiperkant, tuo pačiu prisidedant prie pasaulinių aplinkosaugos tikslų – taršos mažinimo. Daugkartiniai „Rimi“ pirkinių maišeliai nuo šiol gaminami iš perdirbtų panaudotų plastikinių butelių. Prekybos tinklas pirkėjams taip pat siūlys popierinius pirkinių maišelius, pagamintus iš 50% perdirbto popieriaus. Asortimente lieka ir plastikiniai pirkinių maišeliai, tačiau nuo šiol jų gamyboje naudojama 50% perdirbto plastiko. Gaminant seno asortimento „Rimi“ plastikinius maišelius, perdirbtos medžiagos nebuvo naudojamos, o gaminant popierinius maišelius – jų kiekis siekė 33 proc.  

„Įsipareigojimai aplinkai – vieni svarbiausių „Rimi“ korporatyvinės atsakomybės strategijoje, kurios tikslas – mažinti poveikį aplinkai bei skatinti tvarius sprendimus, kuriančius vertę pirkėjams ir visai visuomenei. Suprantame, kad sudėtinga atsisakyti plastiko per vieną naktį, bet eidami apsipirkti ir atsinešdami daugkartinio naudojimo maišelius, jau elgiamės aplinkai draugiškiau. Kiekvieną dieną geriau – to pasieksime, jei jau šiandien neimsime naujo plastikinio ar popierinio maišelio, o naudosime daugkartinius. Šiais praktiškais sprendimais siekiame skatinti ir pirkėjus keisti įpročius“, – sako „Rimi Lietuva“ socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovė Renata Sagatauskė.

Remiantis „Rimi“ praėjusiais metais Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatais, vidutiniškai 75 proc. gyventojų svarbu, kad prekybininkai, siekdami mažinti žalą aplinkai, pasiūlytų jai draugiškų sprendimų. Estijoje taip teigė 72,5 proc., Latvijoje – 75,5 proc., Lietuvoje – 77,7 proc. respondentų. Be to, didžioji dalis respondentų pripažino, jog jie jau imasi aplinkai draugiškos veiklos ar planuoja tai daryti artimiausiu metu. Daugiausia Lietuvos gyventojų (53 proc.) pakartotinai naudoja daiktus, įskaitant pakuotes, mažina naudojamų plastikinių pakuočių kiekius (46 proc.) bei rūšiuoja atliekas (41 proc.).

Atnaujintas pirkinių maišelių asortimentas – tik vienas iš žingsnių, kurių imasi „Rimi“, įgyvendindama plastiko mažinimo strategiją. Iki š.m. pabaigos „Rimi“ įsipareigojo pakeisti vienkartinius plastiko gaminius, tokius kaip vienkartiniai puodeliai, lėkštės, stalo įrankiai, šiaudeliai ir medvilniniai ausų krapštukai, į pagamintus iš popieriaus ar kitokios biologinės medžiagos, peržiūrėti ir sumažinti plastiko naudojimą pakuojant daržoves ir vaisius. Šiuos sprendimus papildys kiti žingsniai, kuriais siekiama mažinti plastiko naudojimą bei skatinti pirkėjus rinktis sveikatai ir aplinkai palankius sprendimus. Vienas iš jų – naujos, aplinkai draugiškos privačios etiketės maisto produktų pakuotės.

* „Rimi” tyrimą apie pirkėjų įpročius Baltijos šalyse atliko bendradarbiaudama su rinkos tyrimų kompanija „Rait Group“ 2019 m. liepą-rugpjūtį. Apklausoje iš viso dalyvavo 18-65 metų amžiaus 3050 respondentų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.