Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Siekia susigrąžinti klientų pasitikėjimą

Per 10 šių metų mėnesių Volkswagen Passenger Cars visame pasaulyje pardavė 4,84 mln. lengvųjų automobilių.

„Šiuo metu koncernas išgyvena nelengvus laikus. Situaciją komplikuoja ne tik „dyzelgeito” ir CO2 skandalai, bet ir ypatingai sunki padėtis kai kuriose rinkose, - pardavimo rezultatus komentuoja Volkswagen marketingo, pardavimų ir popardaviminio aptarnavimo direktorius Jürgenas Stackmannas. - Didžiausią rūpestį kelia nesiliaujantis pardavimų mažėjimas kadaise prioritetinėmis buvusiose Rusijos ir Brazilijos rinkose. Kinijos rinkos prisotinimo situacija tik dabar pamažu normalizuojasi, o spalio mėnesį ten buvo fiksuotas net tam tiktas augimas”.

Spalio mėnesį Kinijoje fiksuotas 1,8% pardavimų augimas nutraukė keletą mėnesių iš eilės vyravusį kritimą šioje didžiulėje rinkoje.

Per 10 mėn. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione iš viso  parduota 2,32 mln. Volkswagen markės lengvųjų automobilių.

Pasak J. Stackmanno, dėl dyzelių skandalo įvykęs laikinas dyzelinių automobilių prekybos sustabdymas Vakarų Europoje negalėjo nepaveikti bendrųjų rinkos rezultatų. Spalio mėn. pardavimai nukrito 1,3%. Tačiau Vokietijos, Italijos ir Ispanijos rinkose stebimas šioks toks augimas.

Rytų ir Vidurio Europos rinkose, ypač Lenkijoje ir Čekijoje, vyrauja užtikrintas pardavimų augimas, o Rusijos rinkoje fiksuotas didžiulis, net 25,7% kritimas.

Spalio mėnesio pardavimai Šiaurės Amerikoje ūgtelėjo 3,5%. JAV parduota 0,2% daugiau.

Įtempta situacija išlieka Brazilijoje, kur per 10 šių metų mėnesių parduota 291 300 automobilių (-27,2%).

„Tiek Volkswagen AG, tiek ir visas Volkswagen koncernas deda didžiules pastangas siekiant susigrąžinti klientų pasitikėjimą mūsų markėmis ir automobiliais. Mes pasirūpinsime asmeniškai kiekvienu probleminio automobilio savininku. Nauja korekcinių priemonių grupė bus pradėta vykdyti kitais metais. Be to, tiek bendrovė, tiek įgaliotosios atstovybės šiuo metu patiria milžiniškus iššūkius kasdien konsultuojant ir papildomai informuojant klientus apie pasiektus tyrimų rezultatus. Nuoširdžiai dėkojame darbuotojams, kurie puikiai susitvarko su šiuo metu padidėjusiu darbo krūviu ir įtampa darbe. Taip pat dėkojame klientams už ištikimybę markės ženklui ir prašome dar šiek tiek kantrybės tikėdamiesi greitai susigrąžinti pasitikėjimą bendrove”, - komentuodamas situaciją rinkoje pabrėžė J. Stackmannas.