Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Trečiąjį ketvirtį Renault pajamos padidėjo 13 proc.

PER tREČIĄJĮ KETVIRTĮ VISOSE RINKOSE PASIEKTAS UŽIMAMOS RINKOS DALIES DIDĖJIMAS

Pasaulinei rinkai padidėjus 5 proc., „Groupe Renault“ automobilių registracijos padidėjo 16 proc., pardavus 721 741 automobilį. Grupės užimama rinkos dalis padidėjo 0,3 nuošimčio ir pasiekė 3,3 proc.

5,3 proc. paaugusioje Europos rinkoje grupė ir toliau mėgavosi savo atnaujintų modelių sėkme. Jos automobilių registracijos padidėjo 11,3 proc., o užimamos rinkos dalis padidėjo 0,5 nuošimčio, iki 9,5 proc.

Dėl naujųjų „Mégane“, „Kadjar“, „Espace“ ir „Talisman“ modelių populiarumo Renault markės pardavimai padidėjo 8,1 proc. „Clio IV“ išlieka antruoju geriausiai Europoje parduodamu automobiliu, o „Captur“ savo klasėje vėl buvo populiariausias miesto visureigis. Europos elektromobilių rinkoje „Renault“ užimama rinkos dalis trečiąjį ketvirtį pasiekė 20,8 proc., o ZOE pardavimai didėjo 22,4 proc.

Dacia prekės ženklo pardavimai didėjo 22,1 proc. – daugiausiai prie to prisidėjo „Sandero Stepway“ ir „Duster“ populiarumas.

 

Prancūzijoje grupės augimas pranoko rinkos augimą: jis siekė 3,9 proc., per ketvirtį užregistravus 123 000 naujų automobilių. Rugsėjo pabaigoje sudarytame perkamiausių automobilių dešimtuke buvo penki grupės modeliai – „Clio IV“ užėmė pirmąją vietą, o „Captur“ pirmavo savo segmente. „Sandero“ tiek iki rugsėjo pabaigos, tiek trečiąjį ketvirtį buvo geriausiai individualiems pirkėjams parduodamas automobilis.

Pasaulinėje rinkoje, nepaisant nestabilumo Brazilijoje, Rusijoje ir Alžyre, grupės pardavimai trečiąjį ketvirtį padidėjo 21,5 proc. Visuose regionuose grupė padidino užimamos rinkos dalį.

Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regionuose grupės automobilių registracijos didėjo 85 proc., o užimamos rinkos dalis padidėjo 2,7 nuošimčio, iki 6,4 proc.

 

Irane „Groupe Renault“ patvirtino 2016 m. pirmojo pusmečio tendenciją su 135,5 proc. didėjusiais pardavimais, kuriuos lėmė „Logan“ ir „Sandero“ sėkmė. Grupės užimama rinkos dalis padidėjo 2,9 proc. – iki 9,6 proc.

 

Indijos rinka augo 17 proc., o dėl „Kwid“ pasisekimo „Renault“ automobilių registracijos padidėjo septynis kartus. Nuo šių metų pradžios buvo įregistruotas 82 771 „Kwid“ automobilis, įskaitant vien per trečiąjį ketvirtį parduotus 34 350 automobilių.

 

Šiaurės Afrikoje „Groupe Renault“ automobilių registracijos didėjo 13,6 proc., nors pati rinka mažėjo 15 proc. Užimamos rinkos dalis padidėjo 10,6 nuošimčių ir pasiekė rekordinį 42,2 proc. lygį. Alžyre rinką ir toliau silpnina galiojančios importo kvotos. Šiame kontekste grupė įtvirtino kaip lyderis, 29,2 nuošimčių (iki 63,1 proc.) padidindama užimamos rinkos dalį. Trys geriausiai perkami automobiliai buvo Orano gamykloje gaminami „Symbol“, „Sandero“ ir „Logan“.

 

Amerikos regione grupės užimama rinkos dalis padidėjo 0,2 nuošimčio ir pasiekė 6,9 proc.

„Renault“ prekės ženklas ir toliau išnaudoja visas galimybes atsigaunančioje Argentinos rinkoje: 12,7 proc. išaugusioje rinkoje naujų automobilių registracijų skaičius padidėjo 21,7 proc. Grupė sugebėjo gerai išsilaikyti sparčiai (–17 proc.) besitraukiančioje Brazilijos rinkoje: jos užimama rinkos dalis padidėjo 0,4 nuošimčio – iki 7,8 proc. 2015 metų pabaigoje pristatytas „Oroch“ ir laukiamas „Alaskan“ pasirodymas grupei leidžia plėsti savo pasiūlą pikapų segmente.

 

Eurazijoje grupės užimama rinkos dalis padidėjo 0,7 nuošimčio – iki 12,4 proc. Rusijoje, kurioje bendrasis registracijų skaičius sumažėjo 15,1 proc., „Renault“ puikiai išsilaikė, registruodama vos 4,7 proc. nuosmukį. O užimamos rinkos dalis dėl sėkmingo „Kaptur“ debiuto padidėjo 0,9 nuošimčio – iki 8,3 proc. Nuo jo pristatymo 2016 metų birželį gauta per 7 500 šio automobilio užsakymų. Turkijoje grupės rezultatus paveikė 23,1 proc. siekęs rinkos nuosmukis.

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione grupės automobilių registracijos padidėjo 25,6 proc., rinkos augimas siekė 11,5 proc. Pietų Korėjoje, didžiausioje grupės rinkoje šiame regione, „Renault Samsung Motors“ pranešė apie 24,5 proc. siekiantį augimą, kurį paskatino naujojo sedano SM6 ir krosoverio QM6 populiarumas. Per trečiąjį ketvirtį užimamos rinkos dalis padidėjo 1,9 nuošimčio – iki 6,3 proc. Kinijoje, laukiant „Koleos“ pasirodymo, buvo įregistruoti 10 686 kovą pristatyti „Kadjar“ automobiliai, įskaitant vien per trečiąjį ketvirtį įregistruotus 6 032 automobilius. Planuojama, kad šiuo metu 125 atstovybes apimančiame prekybos tinkle iki metų pabaigos bus 150 atstovybių.

TREČIOJO KETVIRČIO PAJAMOS PAGAL SEKTORIUS

2016 metų trečiajį ketvirtį grupės pajamos pasiekė 10,546 milijono eurų. Palyginti su praėjusiais metais, tai yra 13,0 proc. geresni rezultatai (eliminuojant valiutų kursų pokyčius, pagerėjimas siektų +16,7 proc.).

Automobilių verslo pajamos padidėjo 13,5 proc. ir sudarė 9,989 milijono eurų. Tai lėmė padidėjusios pardavimų apimtys (+10,7 nuošimčio) ir įkainiai (+4,6 nuošimčio). Pastarajam rezultatui įtakos turėjo valiutų nuvertėjimą atsveriantis kainų augimas, taip pat naujų modelių pristatymas. Auganti prekyba su partneriais (+1,8 nuošimčio) atspindi pozityvius Irane ir Kinijoje vykdomos prekybos politikos rezultatus ir didėjančią automobilių gamybą Europoje esantiems partneriams. Euro kurso kilimas daugybės valiutų atžvilgiu, įskaitant Argentinos pesą ir svarą sterlingų, nulėmė nepalankų 3,8 proc. nuosmukį. Dėl „Kwid“ poveikio grupės pardavimams, šį ketvirtį užfiksuotas neigiamas (-2,5 nuošimčio) produktų asortimento rezultatas.

Pardavimų finansuotojas (RCI bankas) pranešė apie 557 milijonus eurų siekusias pajamas. Palyginti su 2015 metų trečiuoju ketvirčiu, tai yra 4,3 proc. geresni rezultatai. Naujų finansinių sutarčių kiekis padidėjo 10,0 proc. Kasmetinį pelną nešantys aktyvai augo 17,5 proc. – iki 33,9 milijardo eurų.

2016 metų perspektyva

Tikimasi, kad, palyginti su 2015 metais, 2016 metais pasaulinė rinka augs maždaug 1,7 proc. Europos, kaip ir Prancūzijos rinka, turėtų padidėti bent 5 proc.

Už Europos ribų esančioms Brazilijos ir Rusijos rinkoms prognozuojamas nuosmukis: Brazilijoje tikimasi 15–20 proc. sumažėjimo, Rusijoje– 12 proc. mažėjimo. Tikimasi, kad pozityvias tendencijas palaikys Kinija (+4–5 proc.) ir Indija (+7–9 proc.).

Šiame kontekste „Groupe Renault“ (palaikant pastovią konsolidacijos apimtį) patvirtina visų 2016 metų gaires:

     Padidinti grupės pajamas (skaičiuojant pastoviais valiutų kursais)

     Pagerinti grupės veiklos pelno maržą

     Palaikyti teigiamą automobilių verslo veiklos pinigų srautą