Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Volkswagen reformuoja organizacinę struktūrą

Reaguodama į plačiai nuskambėjusį pernykštį skandalą ir šalindama jo padarinius Volkswagen koncerno vadovybė atlieka esminius koncerno valdymo pakeitimus. Didžioji jų dalis nukreipta į lengvųjų automobilių gamybos padalinį, t.y., Volkswagen AG bendrovę.

„Būtina užtikrinti aiškų korporacinės atsakomybės priskyrimą kiekvienam modeliui. Tikimės, kad būsimi pakeitimai paspartins ir plėtrą, nes šis žingsnis – esminis „naujosios  Volkswagen” strategijos elementas”, - komentuodamas permainas pabrėžė bendrovės valdybos pirmininkas dr.  Herbert Diess.

Esminis šių permainų tikslas – stiprinti bendrovės padalinių bendradarbiavimą, apimantį visą konkretaus automobilio modelio gyvavimo ciklą – nuo sukūrimo iki utilizavimo. Nuo šiol visa atsakomybė už technologijas, kokybę, efektyvų kaštų panaudojimą ir terminų laikymąsi bus priskirta konkrečiam vadovui. Iki šiol atsakomybė už šiuos dalykus tekdavo bendrovės padaliniams ir neretai skyrėsi netgi kiekvienam modeliui.

Naujojoje organizacijos struktūroje visas Volkswagen asortimentas suskirstytas pagal modelių klases ir priskirtas konkretiems top menedžeriams, iš kurių dauguma jau ir anksčiau darbavosi įvairiuose Volkswagen koncerno kokybės kontrolės vadovų postuose ar užėmė panašias pareigas.

1. Mažoji klasė. Į ją patenka Volkswagen up! ir Polo modeliai, įskaitant mažus sedanus, o  ateityje, tikėtina, ir pasirodysiančius miniatiūrinius vienatūrius. Už juos atsakingas 59 metų amžiaus Klaus-Gerhard Wolpert, nuo 2010 m iki šiol koncerne užėmęs vyriausiojo produktų vadovo pareigas.

2. Kompaktinė klasė. Šį  koncernui ypač svarbų segmentą, dar vadinamą „golfo klase” sudaro koncerno hečbekai, sedanai, universalai ir SUV. Segmento vadovu paskirtas 52 metų Karlheinz Hell, nuo 2014 m. vadovavęs už elektromobilių gamybą atsakingų padalinių užpirkimų skyriui.

3. Vidutinė ir aukščiausia klasė. Šią asortimento dalį sudaro Passat ir Sharan šeimynų atstovai, Phaeton limuzinas ir Touareg bei Tiguan visureigiai. Už šį segmentą atsakingas 45 metų dr. Elmar-Marius Licharz, nuo 2010 m. ėjęs Volkswagen kokybės kontrolės vadovo pareigas.

4. BEV (grynieji elektromobiliai). Šiam segmentui priskirtos visų klasių modelių išimtinai vien tik elektra varomos modifikacijos, pradedant nuo šiuo metu jau egzistuojančių mažylio e-up! bei e-Golf ir baigiant visai netolimos ateities elektromobiliais, kurių pirmuosius kontūrus buvo galima įžvelgti neseniai pasibaigusioje CES 2016 parodoje pademonstruotame BUDD-e koncepte. Segmento atsakinguoju vadovu tapo 41 metų Christian Senger, perėjęs iš padangų gamintojo Continental AG, kuriame vadovavo automobilių elektroninių sistemų padaliniui.

Taip pat buvo įkurtas visiškai naujas Strategijos ir produkto padalinys, užsiimsiantis aukščiau minėtų vadovų bei jiems pavaldžių padalinių veiklos koordinavimu bei automobilių gyvavimo ciklo nustatymu, prognozavimu bei su visu tuo susijusių renginių ir kampanijų organizavimu.

Tuo pat metu koncernas deda dideles pastangas siekdamas prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių bei naujų automobilizacijos tendencijų, tokių, kaip spartus elektromobilių vystymasis, masinė automobilių skaitmenizacija, išmaniųjų eismo infrastruktūros objektų daugėjimas keliuose ir pan.

Nors vadovaujančio personalo didinimas gali atrodyti nepatraukliai, koncerno vadovas dr H. Diess įsitikinęs, jog ši priemonė formuos naują korporacinę kultūrą, užkirs kelią praeities skandalams ir suteiks naują plėtros impulsą.