Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Ženevoje debiutuojantis BMW 7 serijos flagmanas – naujas galios ir prabangos standartas tarp limuzinų

Artėjančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pagrindine BMW naujiena taps 7 serijos flagmanas – prabangus ir itin galingas sedanas „BMW M760Li xDrive“. Koncernas taip pat ketina pristatyti naujuosius 7 serijos hibridinius modelius, specialios laidos geriausiai pasaulyje parduodamą sportinį hibridinį automobilį „BMW i8 Protonic Red Edition“, kitų naujienų.

Pasaulinė prabangiausio 7 serijos modelio „BMW M760Li xDrive“ premjera

Ženevos automobilių parodoje oficialiai pristatomas prabangiausios ir pajėgiausios komplektacijos BMW 7 serijos sedanas „BMW M760Li xDrive“. Šis prailgintos ratų bazės modelis pasiūlys išskirtinę kokybę ir nuolatos į visus keturis varančiuosius ratus tiekiamą neprilygstamą galią. Toks rafinuotos išvaizdos, pajėgumo ir patogumo derinys, kurį atspindi „BMW M760Li xDrive“, visiškai keičia prabangaus sedano apibrėžimą.

„BMW M760Li xDrive“ modelyje panaudotas naujas 12 cilindrų benzininis variklis „M Performance TwinPower Turbo“, išvystantis 441kW/600 AG jėgą ir padedantis automobiliui 0-100 km/val. greitį pasiekti per 3,9 sekundės. Maksimalus automobilio išvystomas greitis yra apribotas iki 250 km/val., o su „M Driver‘s Package“ jis gali pasiekti 305 km/val. ribojamą greitį. Vidutinės automobilio degalų sąnaudos sudaro 12,6 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 294 g/km.

Milžiniška variklio galia į ratus perduodama per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę „Steptronic Sport“. Ši pavarų dėžė, kuri yra standartinės įrangos sąraše, buvo specialiai pritaikyta komplektuoti su V12 varikliu ir įgalina „sportiškesnį“ pavarų perjungimą, trumpesnį perėjimą iš aukštesnės į žemesnę pavarą.

Automobilyje taip pat panaudota „Executive Drive Pro“ pakabos sistema, suderinanti dinamiško važiavimo ir patogumo charakteristikas. Tuo metu aktyvioji pakabos stabilizacijos sistema iki minimumo sumažina kėbulo svyravimą kelyje.

Geriau išnaudoti dinamiško važiavimo galimybes leidžia specialūs 20 colių skersmens „M Performance“ lengvo lydinio ratlankiai ir 19 colių skersmens diskiniai stabdžiai „M Sport“. Nuolatinį maksimalų automobilio sukibimą ant bet kokio dangos paviršiaus užtikrina keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“, paskirstanti galią į ratus priklausomai nuo situacijos.

„BMW M760Li xDrive“ aprūpintas ir pažangiomis vairuotojo asistavimo sistemomis, tarp kurių: „Driving Assistant Plus“ su automatine vairavimo ir eismo juostos palaikymo funkcija, įspėjančios sistemos apie susidūrimus iš galo ir šono, vairavimo transporto spūstyje asistavimo funkcija, galimybė matyti kameromis fiksuojamą vaizdą aplink automobilį ir panoraminio vaizdo funkcija.

Šio sedano kėbulas apipavidalintas M aerodinaminiu paketu ir išsiskiria plačiomis oro paėmimo angomis priekyje, minėtais 20 colių ratlankiais, elegantiška ortakių linija šonuose ir kitais apdailos elementais bei specialiais M ir V12 ženkliukais.

Šio modelio salone taip pat M apdailos paketui būdingi atributai – odinis M serijos vairas su pavarų perjungimo svirtimis, durų slenksčiai su apšviečiamu V12 logotipu, specialus spidometras su „M760Li“ logotipu, pedalai su plienine apdaila. Tiesa, šio automobilio pirkėjai M apdailos paketą galės iškeisti į subtilesnės išvaizdos „Excellence“ automobilio apipavidalinimą.

BMW hibridiniai modeliai gaus „iPerformance“ pavadinimą

Nuo 2016 m. liepos visi BMW gaminami hibridiniai automobiliai su įkrovimo galimybe bus žymimi „iPerformance“ ženklu. Taip pažymėtuose automobiliuose bus pritaikyta koncerno patirtis kuriant elektrines pavaras, baterijas ir elektros kontrolės sistemas.

Pirmiausia šis ženkliukas atsidurs ant greitai pasirodysiančio BMW 7 serijos įkraunamo hibridinio modelio, kuris bus vadinamas „BMW 740e iPerformance“. Artimiausioje ateityje BMW klientams pasiūlys rinktis iš 5 hibridinių modelių nuo 2 iki 7 serijos, vėliau hibridinių modelių pasirinkimas bus dar labiau išplėstas.

Naujuosiuose „BMW 740e iPerformance“ ir „BMW 740Le iPerformance“ modeliuose naudojamas benzininis variklis su turbina ir elektrinė pavara. Bendra šios įkraunamos hibridinės sistemos galia siekia 240 kW/326 AG, ji geba išvystyti 500 Nm sukimo momentą. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 2,1 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 49 g/km.

Keturiais ratais varomo modelio „BMW 740Le xDrive iPerformace“ hibridinės sistemos galia nuolatos paskirstoma tarp visų ašių, vidurinės šio modelio degalų sąnaudos sudaro 2,3 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 53 g/km.

Hibridiniuose 7 serijos modeliuose naudojamas 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininis variklis su turbina išvysto 190 kW/258 AG jėgą ir 400 Nm sukimo momentą, o elektrinė pavara – 83 kW/113 AG jėgą ir 250 Nm sukimo momentą. Maksimalus įveikiamas atstumas naudojant tik elektrinę pavarą siekia apie 40 km ir atitinka ES reikalavimus ekologiškiems automobiliams.

„BMW 740e iPerformance“ modelis nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 5,6 sekundės. „BMW 740Le xDrive iPerformance“ šį greitį pasiekia per 5,5 sekundės.

Naujais 7 serijos modeliais važiuojant pasirinkus hibridinį režimą „Auto eDrive“, benzininis motoras įsijungs pasiekus 80 km/val. greitį. Baterijų įkrovimo lygiui siekiant 30-100 proc., vairuotojas galės pasirinkti ir tik elektrinį važiavimo režimą „Max eDrive“, kuris leisi išvystyti net 140 km/val. greitį. Šiuose modeliuose taip pat bus prienami ir standartiniai važiavimo režimai „Sport“, „Comfort“, „Eco Pro“ ir „Adaptive“.

Specialios laidos „BMW i8 Protonic Red Edition“

Siekdama pažymėti per 2015 m. pasiektą rekordinį hibridinių sportinių automobilių pardavimą pasaulyje, BMW pristato specialios laidos flagmaną „BMW i8 Protonic Edition“. Per praėjusius metus visame pasaulyje buvo parduota beveik 5,5 tūkst. „BMW i8“ modelių – tai daugiau negu pardavė visi kiti hibridinių sportinių automobilių gamintojai kartu paėmus.

Inovatyvusis „BMW i8“ išsiskiria 266 kW/362 AG jėga ir 2,1 l/100 km degalų sąnaudomis bei 49 g/km anglies dvideginio emisija. „BMW i8 Protonic Red Edition“ modelis bus pradėtas gaminti nuo 2016 m. liepos, jį bus galima užsisakyti iki šių metų pabaigos. Šis modelis taps pirmuoju specialioje hibridinių sportinių automobilių serijoje, kuri klientams bus siūloma tik tam tikrą laiką.

„BMW i8 Protonic Red Edition“ pirmiausia išsiskirs kėbulo spalva „Protonic Red“ ir pilko atspalvio „Metallic Grey“ akcentais, lengvojo lydinio ratlankiais „Orbit Grey“, specialaus dizaino panelės elementais ir sėdynėmis, salone vyraujančiais raudonos spalvos akcentais.

Pristatomi „BMW M2 Coupe“ apdailos variantai

Ženevos parodoje taip pat bus galima apžiūrėti sportinį „BMW M2“ modelį su „M Performance“ apdailos elementais. Jie sukuria individualizuotą šio kompaktiškos ir galingo automobilio išvaizdą, taip pat pagerina jo aerodinamines ypatybes.

Kitos naujienos

BMW taip pat pademonstruos savo automobiliams skirtą sistemą „ConnectedDrive“, kuri vairuotojams padeda surasti vietą automobiliui pastatyti miestuose, lengviau išvengti spūsčių keliuose.