Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Opel Insignia Country Tourer” su pažangia visų varomųjų ratų sistema

Norintiems linksmybių ant sniego, reikia tik vieno dalyko – „Opel Insignia Country Tourer” su visų varomųjų ratų sistema turinčia „Twinster” sukimo momento paskirstymo funkciją.
Nuotraukos

2018.02.22.

Stingdantis šaltis, net sunku kvėpuoti, o horizonte vien tik baltas sniegas. Tai puiki proga išbandyti vairavimo meistriškumą žiemos šalčių sukaustytos Austrijos apylinkėse. Norintiems linksmybių ant sniego, reikia tik vieno dalyko – „Opel Insignia Country Tourer” su visų varomųjų ratų sistema turinčia „Twinster” sukimo momento paskirstymo funkciją. Tokia kombinacija puikiai dera prie sniegu ir ledu nuklotų Austrijos miestelio Tomatalio apylinkių, kur vyksta „Opel“ žiemos vairavimo pratybos. Programoje ne tik stabdymo ir greitėjimo pratybos, sukibimo charakteristikų ir ekstremalių vairavimo sąlygų bandymai bei vertinimas, tačiau tai yra smagi pramoga. Visa tai įmanoma išbandyti su „Opel“ flagmanu, ekstremalaus važiavimo ekspertu – „Insignia Country Tourer”.

„Opel Insignia Country Tourer” turėdamas 25 mm aukštesnę prošvaisą ir kėbulo dugno apsaugas, žadina norą sukti iš asfaltuoto kelio. Važiavimo malonumas ne itin „patogiais“ keliais slypi paslėptas po automobilio kėbulu – tai visų varomųjų ratų sistema turinti Twinster sukimo momento paskirstymo funkciją.

 „Važiuojant ekstremaliomis sąlygomis, „Opel” moderniausia visų varomųjų ratų sistema užtikrina išskirtinį stabilumą, net ir įveikiant staigius posūkius,“ – sako  „Opel“ visų varomųjų ratų vystymo ir kontrolės skyriaus vadovas Andreas Hollis.

Modernių technologijų 4x4 sistema užtikrina saugumą ir malonumą važiuojant bet kokiomis sąlygomis

Inovatyvi visų varomųjų ratų sistema – tai pažangiausios technologijos. „Twinster” sukimo momento paskirstymo sistemoje įprastą galinį diferencialą pakeitė elektromagnetinė daugiadiskė sankaba.” – aiškina Hollis. Tai reiškia, kad galia nuolatos yra perduodama optimaliai.

„Sistema „Twinster” sukimo momento galią skirtingiems galiniams ratams paskirsto skirtingu santykiu – nuo 0 Nm iki 1500 Nm. Be to, galia gali būti paskirstoma nepriklausomai nuo rato slydimi ir greičio. Kitas privalumas, ši sistema gana kompaktiška: galinės ašies diferencialą pakeitė daugiadiskė sankaba, todėl sutaupoma vietos, o svoris mažesnis.“ – pasakoja Hollis.

Naudojant šią technologiją „Insignia Country Tourer” gali važiuoti greičiau ir tiksliau. Tai leidžia išlaikyti automobilio važiavimo kryptį ir stabilumą, užtikrinama trauka važiuojant bet kokiu paviršiumi, net ir sniegu ar ledu. Paprastai, didesnė galia perduodama išoriniam galiniam ratui, automobilis tampa stabilesnis, o vairuotojui jį suvaldyti tampa daug lengviau. Sukimo momento paskirstymo funkcija, reiškia didesnę saugą. „Opel” žiemos bandomojo vairavimo dalyviai tai gali patirti. Viską ką jie turi padaryti, tai laikinai išjungti sukimo momento paskirstymo funkciją prijungtą prie ESP sistemos.

„Prieš ir po sistemos atjungimo, potyriai dramatiškai skirtingi. Jei viskas buvo kontroliuojama sistemų, be jų pagalbos esamą nevaldomą situaciją vairuotojas tikrai pajus jau prie antrojo trasą žyminčio kūgio.“ –  sako Hollis. Tai riba, kurios ne bandymų metu peržengti niekas nenorėtų.

Komfortą ir sportišką patirtį vertinantiems vairuotojams

Mechatroninė „FlexRide” važiuoklė užtikrina optimalų ir kiekvienai situacijai pritaikytą važiavimą, tai yra automatiškai pritaiko amortizatorių darbą, sureguliuoja akceleratoriaus pedalą ir pavarų perjungimo momentą (automatinės transmisijos), nepriklausomai ar vairuotojas važiuos pasirinkęs „Tour” ar „Sport” režimą. Nuo pasirinkto režimo, atitinkamai bus sureguliuotas vairo mechanizmo, akceleratoriaus ir ESP sistemos darbas. Norintiems pajusti sportišką vairavimą su ESP ir visų varomųjų ratų sistema, reikėtų rinktis „Sport“ režimą. Važiuojant šiuo režimu „Insignia Country Tourer” tampa manevringesnė ir dinamiškesnė, kėbulo pasvyrimai posūkiuose sumažėja. Norintiems komfortiškesnio važiavimo, siūloma rinktis „Tour“ režimą. Važiavimo režimo valdymo programinė įranga – prisitaikančios važiuoklės pagrindas. Ji nuolat analizuoja gaunamą informaciją ir atpažįsta individualų važiavimo stilių.