Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Europiečiai išrinko geriausią metų išmanųjį telefoną

Naująjį „Huawei P9“ geriausiu paskelbė prestižinius apdovanojimus organizuojanti Europos vaizdo ir garso asociacija (EISA).
Nuotraukos

Ki­ni­jos te­le­ko­mu­ni­ka­ci­jų mil­ži­nė „Hua­wei“ ket­vir­tus me­tus iš ei­lės pel­nė „Eu­ro­pos var­to­to­jų iš­ma­nio­jo te­le­fo­no 2016–2017 m.“ ap­do­va­no­ji­mą. Nau­ją­jį „Hua­wei P9“ ge­riau­siu pa­skel­bė pres­ti­ži­nius ap­do­va­no­ji­mus or­ga­ni­zuo­jan­ti Eu­ro­pos vaiz­do ir gar­so aso­cia­ci­ja (EI­SA).

„Kai ku­rie da­ly­kai ne­ga­li lik­ti ne­įver­tin­ti. Tu­rė­da­mas 5,2 co­lių IPS-NEO LCD ekra­ną su „Full HD“ re­zo­liu­ci­ja, aš­tuo­nių bran­duo­lių „Hi­Si­li­con Ki­rin 955 SoC“ pro­ce­so­rių ir „And­roid OS 6.0“ sis­te­mą su „E­mo­tion UI 4.1“ var­to­to­jo są­sa­ja, „Hua­wei P9“ pri­sta­tė įspū­din­gą asor­ti­men­tą. Ta­čiau tai ne vis­kas – bend­ro­vė pa­ten­ka į is­to­ri­ją, ta­pu­si pir­ma ga­min­to­ja pri­sta­čiu­sia „Lei­ca“ su­kaup­tą pa­tir­tį mo­bi­liuo­siuo­se įren­gi­niuo­se. Dvi­gu­ba ka­me­ra pra­lei­džia dau­giau švie­sos, to­dėl nuo­trau­kos ir vi­deo yra ryš­kes­ni ir aiš­kes­ni. 3000 mAh ba­te­ri­jos pa­kan­ka už­fik­suo­ti kiek­vie­ną bran­gią aki­mir­ką, o sti­lin­gas, užap­va­lin­tais kam­pais vien­ti­sas kor­pu­so di­zai­nas su 2,5D stik­lu „P9“ pa­ver­čia ne tik pra­ktiš­ku, bet ir gra­žiu“, – ap­do­va­no­ji­mų me­tu sa­kė EI­SA at­sto­vai.

„Hua­wei P9“ yra pir­ma­sis iš­ma­nu­sis, su­kur­tas kar­tu su kul­ti­nių fo­toa­pa­ra­tų ga­min­to­ja „Lei­ca Ca­me­ra AG“. „P9“ dvi­gu­ba ka­me­ra nu­brė­žia nau­jus fo­tog­ra­fa­vi­mo iš­ma­niuo­ju te­le­fo­nu stan­dar­tus, leis­da­ma už­fik­suo­ti ryš­kias spal­vo­tas bei juo­dai bal­tas fo­tog­ra­fi­jas itin aiš­kiai iki ma­žiau­sios de­ta­lės.

„Mums di­de­lė gar­bė gau­ti EI­SA ap­do­va­no­ji­mą ket­vir­tus me­tus iš ei­lės. Šis ap­do­va­no­ji­mas yra pa­tvir­ti­ni­mas, kad esa­me įsi­pa­rei­go­ję kur­ti mo­bi­lią­sias ino­va­ci­jas, su­tei­kian­čias nau­jas pa­tir­tis var­to­to­jams. EI­SA ko­mi­si­jos pa­ste­bė­tas iš­skir­ti­nis „P9“ di­zai­nas yra ge­riau­sių pa­sau­lio in­dus­tri­jos di­zai­ne­rių to­bu­lu­mo sie­kio ir dė­me­sio de­ta­lėms re­zul­ta­tas, ku­ris lei­do su­kur­ti vi­zua­liai ne­pa­kar­to­ja­mą di­zai­ną“, – sa­kė Glo­ry Zhang, „Hua­wei“ var­to­to­jų vers­lo gru­pės mar­ke­tin­go va­do­vas.

Vos per ke­lis mė­ne­sius „P9“ ir „P9 Plus“ vi­sa­me pa­sau­ly­je par­duo­ta dau­giau nei 4,5 mln. vie­ne­tų, re­kor­di­niai par­da­vi­mai už­fik­suo­ti dau­gu­mo­je Eu­ro­pos ša­lių, įskai­tant Pra­ncū­zi­ją, Suo­mi­ją ir Di­džią­ją Bri­ta­ni­ją.