Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Ieškome talpiausio automobilio - Volkswagen Sharan

Portalas Prim.lt, padedamas net penkias žavias atžalas auginančios
Nuotraukos

Portalas Prim.lt, padedamas net penkias žavias atžalas auginančios Pocių šeimos, toliau „matuojasi“ mūsų rinkoje siūlomus vienatūrius, bandydamas išsiaiškinti, kuris iš deklaruojamų septynviečių automobilių geriausiai atitinka gausios šeimos poreikius.

 

Pamėginę sutilpti į mažiausią septynvietį Volkswagen šeimynos atstovą – Touran – šį kartą Pociai „matavosi“ gerokai didesnį jo „giminaitį“ – Sharan.

Pirmasis Volkswagen Sharan visuomenei buvo pristatytas dar tolimaisiais 1995 m. Jis buvo kurtas kartu su europiniu Ford padaliniu. Pirkėjai jau tada galėjo rinktis ir 5, ir 7 sėdimų vietų versijas.

Tiesa, už papildomas dvi vietas bagažinėje jau ir tada reikėjo mokėti papildomai. Kita vertus, bazinėje sąrangoje modelis iškart turėjo kondicionierių, priekinius elektra valdomus langus, centrinę spynelę ir priekines sėdynes su ranktūriais.

 

Automobilio saugos sistemą tada sudarė ABS, priekinės ir šoninės vairuotojo bei keleivio saugos pagalvės. Šiai dienai bazinė Sharan sąranga yra gerokai turtingesnė – galvos saugos pagalvės vairuotojui ir keleiviams, šoninės saugos pagalvės, elektroninis stovėjimo stabdis su „Auto Hold“ funkcija, elektra valdoma vaikų apsauga, padangų slėgio davikliai ir t.t. Išsaugodami automobilio erdvumą ir puikų pravažumą, vokiečiai jį padarė dar saugesniu ir puikiai tinkančiu šeimai.

Sharan salone nesunkiai atpažįstami griežti, konservatyvūs Volkswagen dizaino bruožai, automobilio vidus džiugina apdailai panaudotų medžiagų kokybe.

Beje, pirmosios kartos modelį kai kurie specialistai vertina kaip savotišką koncerno bandymą pretenduoti į didelių vienatūrių segmentą. Kadangi bandymas buvo sėkmingas, automobilis gaminamas daugiau negu dvidešimt metų.

Pagal statistiką, prieš gerą dešimtmetį kas penktas Europoje parduodamas vienatūris buvo Sharan. Dabar, po visų nesenų įvykių, situacija, tikėtina, kiek pasikeitusi, tačiau Sharan ir toliau išlieka vienas rinkos lyderių.

Tai, kad modelis gali pretenduoti ir į „Talpiausio automobilio“ laurus, praktiškai patvirtino ir Pocių klano atstovai.

Aukštaūgis tėtis Mindaugas patogiai įsikūrė vairuotojo vietoje. Erdvės užteko tiek kojoms, tiek ir galvai, tačiau, kas šiuo atveju gerokai svarbiau, jam patogiai įsikūrus už jo liko pakankamai vietos, tad patogiai antroje sėdynių eilėje jautėsi ir vyriausia Pociūtė. Vietos už mamos Jurgitos, atitinkamai, buvo dar daugiau – kėdutėje sėdintis jauniausias šeimos narys kojytėmis priekinio keleivio sėdynės nepasiekė, nors mažesniuose modeliuose jam tai dažnai pavykdavo. Atrodytų, smulkmena, tačiau įvertinus tai, kad vaikai mėgsta mataruoti kojomis, sėdynių nugarėlės dažnai „pasipuošia“ kojų atspaudais, o tai patinka toli gražu ne visiems.

Ypatingai patogiai VW Sharana jautėsi trečios eilės arba bagažinės keleiviai. Jie ne tik lengvai pateko į savo sėdimas vietas, bet ir turėjo ne ką mažiau erdvės negu talpiausiame iš iki šiol bandytų modelių – Dacia Lodgy. Tik komfortas ir saugumo lygis VW Sharan yra gerokai aukštesnis negu rumunų/prancūzų modelyje.

Dar vienas akivaizdus VW Sharan pliusas – elektrinės antros eilės durelės. Jos ne tik užtikrina, kad lipdami iš automobilio vaikai neapdaužys greta stovinčių transporto priemonių, bet ir palengviną patį įlipimo/išlipimo procesą, kadangi atsidaro ypatingai plačiai. Be to, durelėse sumontuota apsauga, tad joms pakeliui sutikus kliūti, durelės paslaugiais stabtels ir grįš atgal, taip saugodamos keleivių, jeigu „kliūtis“ bus jie, sveikatą.

Maloniai nuteikė ir tai, kad net atlenkus trečios eilės sėdynes, bagažinėje liko vietos sulankstomam vaikiškam vežimėliui. Dar viena svarbi detalė, kurią puikiai supranta visi tėvai, bandę įtalpinti vežimėlius į per mažas bagažines. Ir ypatingai optimistiškai nuteikė tai, kad įkėlus vėžimėlį, žiūrint vizualiai, bagažinėje dar lieka vietos porai maišų pirkinių ar nedideliam lagaminui. Galbūt visų daugiavaikei šeimai reikalingų daiktų ir nepavyktų pasiimti, tačiau čia tikrai liks vietos būtiniausiems rakandams vienos – dviejų dienų išvykai. O tai, lyginant Sharan su kitais bandytais modeliais, ne taip jau ir mažai.

Aišku, patogumas ir saugumas turi savo kainą. VW Sharan yra ne tik erdvus, saugus ir patogus, bet ir ganėtinai brangus automobilis – bazinė, penkių vietų versija, kainuoja 29 980 eurų. Už papildomas sėdynes bagažinėje reiktų sumokėti dar 800 eurų, o galvojant apie vaikus ir jų saugumą, nepamaišytų ir aukštesnės sąrangos versija, turinti daugiau patogių smulkmenų ir saugumo elementų. Automobiliui suteikiama trijų metų garantija, kuri, už papildomą kainą, gali būti pratęsta iki ketverių metų.

 

Laukite tęsinio

 

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Prim.lt