Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Bendrovė taip nori darbuotojos, kad sukūrė jai skirtą reklaminę kampaniją

Ką dėl gero darbuotojo gali padaryti įmonė? Dažnas, matyt, atsakytų, kad turėtų pasiūlyti gerą atlyginimą.
Nuotraukos

2019.09.23.

Ką dėl gero darbuotojo gali padaryti įmonė? Dažnas, matyt, atsakytų, kad turėtų pasiūlyti gerą atlyginimą. Tačiau jeigu ir jo neužtenka? Bendrovė „CityBee“ turi savo atsakymą.

Šiandien didžiausia transporto dalijimosi paslaugų teikėja Baltijos šalyse Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“.

Raginimas neatsisveikinti su „CityBee“ komanda darbuotojai, vardu Pija, kuri, kaip paaiškėjo, ketina keisti darbovietę, pirmadienio rytą buvo iškabintas Vilniuje, Kalvarijų g. esančiame didžiuliame reklaminiame stende. Šūkiu „Pija, pasilik!“ padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių. Jį bendrovės mobiliojoje programėlėje matys visi 350 tūkst. registruotų naudotojų.

Be to, buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti „CityBee“ gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. Tarp jų – Andrius Užkalnis, atlikėja Monika Linkytė, muzikantas Niko Barisas, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas, Edvinas Navickas ir kt.

Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, Pija yra labai daug potencialo turinti komandos narė, ir bendrovė nenori jos prarasti. Tad buvo nutarta tapti bene vienintele bendrove pasaulyje, sukūrusia reklaminę kampaniją, skirtą savo darbuotojui.

„Pažiūrėjome į situaciją nestandartiškai ir rinkodaros specialistei Pijai sukūrėme rinkodaros kampaniją, kuri parodytų, kad ji mums svarbi ir kad esame pasiruošę padaryti labai daug dėl savo komandos narių“, – sakė L. Yla.

Anot jo, net jei ir nepavyks pakeisti Pijos nuomonės, ši reklaminė kampanija jai sukurs daug vertės – visa Lietuva sužinos, kad tai gera darbuotoja, dėl kurios verta pakovoti. 

Be to, taip, L. Ylos teigimu, bus atkreiptas kitų profesionalų dėmesys, kurie, Pijai visgi pasirinkus kitą karjeros kelią, norėtų tapti „CityBee“ rinkodaros varikliu.

Kad bendrovėms gali panašiai tekti vis dažniau išradingai pakovoti dėl darbuotojų, galima spręsti ir iš Lietuvos statistikos departamento pateikiamų duomenų. Jie rodo, kad nuo 2015 m. nedarbo lygis Lietuvoje stabiliai mažėja. Anuomet jis siekė 10 proc., o antrąjį šių metų ketvirtį jis buvo jau tik 6,1 proc. Tai reiškia, kad pageidaujamų specialistų įmonėms rasti darosi vis sunkiau ir į talentų pritraukimą bei išlaikymą būtina investuoti vis daugiau.