Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Kristina Armonaitė-Ashton: sėkmingas interneto verslas neapsiriboja e-parduotuve

Lietuvė verslininkė iš Seulo: Lietuvos produktai pasaulyje vis populiaresni
Nuotraukos

Lietuvės Kristinos Armonaitės-Ashton įkurtas „Kristina Goes West” (KGW) drabužių ir aksesuarų butikas šiuo metu - Lietuvoje. Praėjusią savaitę riboto tiražo Baltijos ir Šiaurės šalių kūrėjų darbais galėjo gėrėtis Vilniaus gyventojai butike „Le Muse“, tuo tarpu šį savaitgalį Kristina kvies į Kauno mugę „Fashion Bazaar“.

Didžiosios Britanijos rinkai skirtą butiką lietuvė, baigusi ryšių su visuomene studijas „University of Arts London“ ir vyriausiąją tarptautinių projektų direktore dirbusi vienoje garsiausių Londono reklamos agentūrų „Saatchi & Saatchi” įkūrė prieš kelis metus.

„KGW butiko idėja gimė iš noro pasiūlyti Anglijos klientėms tada dar mažai žinomų, tačiau su metais vis stiprėjančių ir kūrybiškai laisvėjančių Baltijos šalių regiono dizainerių darbus“, - pasakoja Kristina. Pernai, kartu su vyru porai metų išvykusi į Seulą lietuvė atrado, kad jos darbus mielai perka ne tik Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, JAV,  beti ir Pietų Korėjos bei kitų Tolimųjų Rytų šalių gyventojos. Globaliu tampančio projekto autorė siekia toliau plėsti asortimentą tautiečių kūryba. Partnerių Kristina žada ieškoti ir šios viešnagės Lietuvoje metu.

Daug keliaujanti verslininkė, prekiaujanti Baltijos šalių drabužiais ir aksesuarais, puikiai jaučia šios srities pasaulines tendencijas. Ypač ryškios, jos nuomone, dvi.

Internetas niekada nepražudys įprastų parduotuvių

„Man pradedant verslą, buvo sakoma, kad internetas pražudys įprastas parduotuves. Po penkerių metų tapo labai aišku, kad ši pranašystė niekada neisipildys, nes žmonėms visada labai svarbu liesti, matyti daiktus ir bendrauti. Tyrimais įrodyta, kad žmogus linkęs pirkti internetinėje parduotuveje tik tada, kai jis gerai žino įmonę, jos produkciją ar šią parduotuvę jam rekomendavo svarbūs ar artimi žmonės. Nenuostabu, kad šiais metais labai stiprėja tendencija naudoti daugiakanalius pardavimus, jungti fizinį bei interneto pardavimą. Štai, aš siekiu būdų KGW produkciją pristatyti ne tik internetu, bet ir realiose laikinose parduotuvėse, kad pirkėjas galėtų susipažinti su asortimentu, jį pačiupinėti, bei vėliau atrasti tas pačias prekes interneto parduotuvėje. Tuo tarpu pradedantys dizaineriai užsienyje iesko fizinių parduotuvių, kurios konsignacijos kaina jiem padeda platinti produkciją, jungiasi prie tokių internetinių platformų, kaip KGW, kurios jiems padeda pasiekti didesnę auditoriją, rūpinasi gaminių pristatymu, saugiais apmokėjimais ir patenkintais klientais“, - teigia K. Armonaitė-Ashton. Jos teigimu, fizinių parduotuvių savininkai kuria interneto parduotuves ir aplikacijas, kurios pirkėjams padeda užsisakyti prekę internetu, o ją pasimatuoti ar atsiimti jau pačioje parduotuvėje, taip palengvindamos savo pirkėjams pirkimą. Treti sumaniai naudoja socialinę mediją, kad efektyviai bendrautų su klientais. Kitaip tariant, linija tarp Senamiestyje įsikūrusio butikėlio ir internetinės parduotuvės trinasi, nyksta ir greitu metu jos gali visai nebelikti.

Lietuvos verslas atsiranda pasaulio žemėlapyje

Įvairių pasaulio šalių žmonėms siūlydama Baltijos ir Skandinavijos šalių prekes, Kristina gyvai mato, kaip pasaulis reaguoja į Lietuvos, Baltijos šalis, jų produktus. Jos nuomone, šie metai turėtų būti ypač įdomūs Lietuvai, jos verslininkams, kūrėjams, menininkams ir su Lietuvos verslu dirbančioms įmonėms užsienyje. „Po praėjusių metų neramumų Ukrainoje, nuolatinio Lietuvos politinių pažiūrų Rusijos atžvilgiu aptarimo užsienio spaudoje, pasirašytų verslo sutarčių su Azijos šalių regionu, Didžiosios Britanijos nacionalinio transliuotojo BBC filmo apie Dalią Grybauskaitę iš ciklo „Female Tribes“ bei garsios dramos „Karas ir Taika“ filmavimo mūsų šalyje mes vėl esame viso pasaulio akiratyje. Ir ši kartą mus mato itin pozityviai, kaip sparčiai besivystančią valstybę, turinčią balsą, tvirtą nuomonę ir daug kūrybingų, sumanių verlininkų, dizainerių, menininkų bei muzikantų“, - teigia K. Armonaitė-Ashton. Lietuvaičiai kviečiami dalyvauti garsiuose muzikos festivaliuose, jų verslai plečiasi ne tik Lietuvoje ar kaimyninėse šalyse, bet ir lengvai prigyja Anglijoje bei JAV, jų darbai eksponuojami garsiose meno galerijose, publikuojami užsienio spaudoje, balsai girdimi operų salėse.  Lietuva tampa traukos centru ir tai, lietuvės manymu, yra tik pradžia. Pasak jos, pasaulį stebina faktas, kad Lietuva esame tokie maža, tačiau jos gyventojai sumanūs, kūrybingi, kad jų kuriami produktai ir darbai yra aukštos kokybės. Dabar yra puikus metas Lietuvos imonėms pradėti galvoti apie plėtrą į užsienio rinkas.

Apie „Kristina Goes West“:

KGW  buvo pristatyta Didžiosios Britanijos klientams per 2012 m. Londono Mados savaitgalį bei susilauke nemažai pirkėjų bei vietos spaudos dėmesio. 2013 m. KGW butiką valstybinė organizacija „Pop-Up Britain“, siekianti padėti augti naujiems, įdomiems ir perspektyviems verslams Anglijoje, atrinko iš 800 kanditatų ir pakvietė surengti pop-up parduotuves Londone centre. 2014 metais Kristina sėkmingai surenge ne viena laikiną parduotuvę Londone bei jos prekės pasiekė klientes ne tik Anglijoje,  bet ir Prancuzijoje, Amerikoje, Viduriniuose Rytuose, Azijoje ir trijose Baltijos šalyse.