Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

INOAR prekės ženklo istorija

Apie aukščiausios kokybės plaukų priežiūros priemones
Nuotraukos

2019.03.19.

Šio prekės ženklo istorija prasidėjo tolimoje praeityje ir yra susijusi su jo steigėjos, Inocência‘os Manoel, patirtimi.

80-aisiais Brazilijos profesionaliems kirpėjams ir stilistams skirtų kosmetinių priemonių rinkoje dominavo užsienio prekių ženklai. Šie produktai buvo brangūs ir jų pasirinkimas nebuvo platus. Didelė šios produkcijos dalis buvo prieinama, net ta, kuri skirta plaukų tiesinimui ar drėkinimui, tik grožio salonuose. Profesionaliųjų stilistų pajamos bei prekių prieinamumas klientams buvo labai apriboti aukšta šių priemonių kaina.

Kai jai buvo dar tik 13, Ino, kaip mėgo save vadinti Inocência Manoel, pradėjo eksperimentuoti su įvairiausiais mišiniais, skirtais tiesinti, drėkinti plaukus, bei cheminėmis medžiagomis, kurios tada buvo prieinamos. Ji savo plaukus tepė visomis įmanomomis cheminėmis medžiagomis, bandydama suprasti, kurios jų gerai sąveikauja, o tai padėjo naujų kosmetinių priemonių, kurios turėjo padėti atstatyti plaukus, atradimui.

Šie eksperimentai tęsėsi metų metus. „Kirpėjai paprastai atsargiai atskirdavo susipainiojusias sruogas vieną nuo kitos, o aš tiesiog šukavau ir rinkau jas. Aš pirkau visus produktus, ant kurių buvo nurodyta plaukų tiesinimo paskirtis ir naudojausi jais derindama su kitomis priemonėmis, visą tai bandžiau ant savo plaukų ir analizavau rezultatus“, - pasakojo ji.

Šių bandymų tikslas buvo pasiekti natūralaus plaukų tiesumo efektą, o anais laikais tai buvo nepasiekiama svajonė. Turėdama natūraliai garbanotus plaukus Ina paskyrė didelę dalį savo laiko produktų, kurie galėtų paversti jos plaukus tiesiais bei šilkiniais, paieškai.

1974 m. Inocência atidarė pirmąjį savo grožio saloną, kuriame siūlė savo klientams išskirtinius ir inovatyvius būdus, skirtus gydyti ir kurti grožį.

1990 m. Brazilijos rinkoje atsirado garsios japoniškos priemonės, skirtos plaukų šukavimui, kurios, dėl savo kainos, buvo prieinamos tik nedideliam klientų ratui. Inocência ėmė tirti jų formulę ir veikliąsias medžiagas, esančias Brazilijos rinkoje, kad galėtų sukurti panašias į japoniškas priemones, tačiau tokias, kurios būtų labiau prieinamos. Pasisekimo būta didžiulio, užsakymų kiekis iš kirpėjų-partnerių buvo toks didelis, jog rankų darbo gamybos nebeužteko. Pardavimai vykdyti draugams, draugų draugams ir netrukus paplito po visą Braziliją.

Tokiu būtu 1991 m. rugpjūčio 15 d. buvo sukurta pirmoji produktų linija Inoar Cosmeticos – Brazilian Keratin Hair Treatment. Nuo to laiko Inoar tęsė savo inovacinę veiklą ir dar viena sėkmė buvo pasiekta jau 1992 m. G-hair linijos pagalba.

Inoar Professional – visame pasaulyje žinomas profesionalios plaukų kosmetikos prekės ženklas. Įmonė gamina, pristato ir parduoda aukščiausio lygio kosmetiką, skirtą plaukų priežiūrai.

Pagrindinė jos kryptis – plaukų tiesinimo keratinu bei po to sekančios priežiūros priemonių gamyba. Šiandieną tai pati progresyviausia ir efektyviausia procedūra garbanų tiesinimui, kuri ne tik tiesina bet ir visiškai atstato nusilpusių, dažytų, lyginimų ir cheminių preparatų pažeistų plaukų struktūrą.

Šių procedūrų unikalumas – natūralių kosmetinių priemonių keratino, gamtinės statybinės plaukų medžiagos, pagrindu naudojimas. Būtent jis ir leidžia atkuriamajam kompleksui įsiskverbti giliai į plauko struktūrą ir užpildyti tuščias ertmes.