Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Trys svarbiausi dalykai renkantis benzininį trimerį (Krūmapjovę)

Trimerius galime skirstyti į tris rūšis – elektrinius, akumuliatorinius ir benzininius
Nuotraukos

Trimerius galime skirstyti į tris rūšis – elektrinius, akumuliatorinius ir benzininius. Galingi benzininiai trimeriai dažnai yra vadinami krūmapjovėmis.

Elektriniai – kaip ir su žoliapjovėmis, pagrindinis trūkumas yra ribotas judėjimas, kadangi tam trukdo laidas. Šios rūšies trimeriai lengviausi. Varikliai silpni, dirba gan tyliai, nėra išmetamųjų dujų.
Akumuliatoriniai – dirba tyliai, neteršia aplinkos, leidžia laisvai judėti. Tačiau yra sunkesni, galingumas mažai skiriasi nuo elektrinių, o akumuliatoriaus dažniausiai paknaka mažiau nei valandai.
Benzininiai – pati populiariausia ir mano manymu efektyviausia trimerių rūšis. Jei reikia susidoroti su didesniu plotu ar aukšta žole – benzininis trimeris pats tas. Tad apie benzininius trimerius kiek plačiau. Renkantis šį įrenginį vertėtų atkreipti dėmesį bent į 3 dalykus: vamzdį, variklį ir kainą.

  1. Vamzdis. Tai pats paprasčiausias trimerio gerumo indikatorius. Lenktas dažniausiai reiškia apie prastesnę kokybę, nes vamzdžio viduje esantis trosas nėra patvarus. Tokia konstrukcija gali neatlaikyti, jei susidurs su stipresniu pasipriešinimu. Tuo tarpu tiesus vamzdis byloja apie patvaresnį mechanizmą.

  2. Variklis. Čia svarbūs du dalykai – galingumas ir tipas.

    Galingumas. Apie galingumą gali spręsti iš kilovatų – kuo daugiau, tuo galingesnis. O jei toks dydis nenurodytas, tuomet atkreipk dėmesį į variklio tūrį. Nuo 20 iki 30 kubinių centimetrų turintis variklis laikomas mažo arba vidutinio galingumo. Jei tūris artimas 40 kubinių centimetrų, tuomet galia pakankama, kad jį galėtume vadinti krūmapjove.


    Tipas
    . Benzininiai varikliai yra dviejų rūšių – dvitakčiai ir keturtakčiai. Čia yra skirtumas ir jį reikia žinoti. Dvitakčiame variklyje benzinas yra maišomas su tepalu, o keturtakčiame – ne.

    Dvitakčiai populiaresni. Jie turi savo privalumų –lengvesni, konstrukcija turi mažiau judančių dalių, tad patvarumas yra aukštas, reikia mažai priežiūros. Tačiau taip pat mažiau galingi, labiau teršia aplinką, bei skleidžia ne patį maloniausią aromatą. Standartinės dvitaktės krūmapjovės benzino ir tepalo maišymo proporcija yra 20:1, o modernesnėse šis santykis padidėja iki 50:1, kas reiškia mažesnes tepalų sąnaudas.
  3. Keturtakčiai dirba tyliau ir jiems benzino su tepalu maišyti nereikia. Tokie varikliai naudoja net iki 30% mažiau kuro, bet yra galingesni. Verta paminėti, kad nauji modeliai smarkiai tobulėja ir keturtakčiai trimeriai nebėra tokie sunkūs.

     

  4. Kaina. Ne visada reikia rinktis brangesnį variantą. Jei trimerio pareigos apsiribos vejos nupjovimu aplink namą, tuomet keičiama galvutė ir vibraciją mažinanti sistema nebus tokie svarbūs. Čia galioja tokia pati taisyklė kaip renkantis buitinę techniką – nepermokėk už papildomas funkcijas, kurių nenaudosi.

 

Info