Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Ką gali IBM ir „Apple“ tandemas: įprastinis elektroninis paštas jau atgyveno - laikas pokyčiams!

Naujasis vizualinis sprendimas sukurtas drauge su „Apple“ ir daugiau nei 50 klientų ir partnerių
Nuotraukos

IBM pradėjo teikti naują verslo įmonėms skirtą elektroninio pašto paslaugą „Verse“, kuri naudoja socialinių tinklų išpopuliarintus bendradarbiavimo principus. Tai viena pirmųjų IBM kartu su „Apple“ sukurtų aplikacijų.

Išmanioji elektroninio pašto sistema panaudoja geriausius IBM pasiekimus debesų kompiuterijos, duomenų analizės, socialinio bendradarbiavimo bei saugumo užtikrinimo srityse ir kuria naujovišką darbo modelį. Ji integruoja skirtingus darbuotojų kasdienio bendravimo būdus – elektroninį paštą, susitikimus, kalendorius, dokumentų dalijimąsi, greitąsias žinutes, būsenos atnaujinimus, vaizdo pokalbius ir kitą informaciją – į vieningą bendradarbiavimo aplinką.

Konsultacijų įmonės IDC vertinimu, pasaulyje kasdien išsiunčiama 108 milijardai darbinių laiškų, tačiau tik 14 procentų tų laiškų yra išties svarbūs.

IBM „Verse“ naudoja integruotą analizės priemonę, kuri akimirksniu surūšiuoja svarbiausius dienos darbus pagal unikalius darbuotojų pasirinkimus ir prioritetus. Be to, pateikia konkretaus projekto kontekstą ir su juo dirbančius žmones bei komandas.

„Tai esminis pokytis elektroninių laiškų ir komunikacijos valdyme. Iki šiol naudoti sprendimai palikdavo darbuotojui pačiam aiškintis, kaip susiję laiške nurodyti gavėjai, tuo tarpu dabar skaitmeninis asistentas parodys, kaip jie susiję įmonės hierarchinėje struktūroje ir ką dirba prie bendro projekto. Be to, darbuotojas aiškiai matys, kokie svarbiausi darbai jo laukia šiandien, o kadangi sistema naudoja šiuolaikines analizės technologijas, stebėdama vartotojo elgesį mokysis pati“, - pasakoja Gytis Nemanis, IBM atstovas viešajam sektoriui.

Ekrano vaizdas telefone

Naujasis vizualinis sprendimas sukurtas drauge su „Apple“ ir daugiau nei 50 klientų ir partnerių. Tai lėmė išties unikalų į vartotoją orientuotą paslaugos dizainą, kuris leidžia spręsti įvairias užduotis:

Išmanus užduočių prioritetų nustatymas. Naujoji platforma greitai randa ir sudėlioja užduotis pagal pirmenybę. Sukurta itin sparti paieška ir integruota sistema, analizuojanti vartotojo elgesį ir preferencijas, ir galiausiai personalizuojanti darbuotojo socialinį paštą.

Intuityvus bendradarbiavimas naudojant skirtingus įrenginius. Greitai „nuskaitoma“ vartotojo sąsaja, optimizuota visiems mobiliesiems ir interneto ekranams padeda vartotojams patogiai naudotis priemonėmis, kurios anksčiau buvo išbarstytos per skirtingus įrenginius ir aplinkas (elektroniniu paštu, kalendoriumi, užduočių tvarkykle, socialiniais tinklais, pokalbiais, internetiniais susitikimais ir dokumentais). Taip pat yra galimybė vienu spustelėjimu dalytis turiniu ne elektroninio laiško, o interneto blogo forma bei dalintis informacija bet kurioje socialinėje aplinkoje įmonės viduje ar už jos ribų.

Darbas su žmonėmis, o ne su elektroniniu paštu. Naujoji sistema pateikia kontekstą apie žmones ir komandas, dirbančias ties konkrečiais projektais ar užduotimis, ir skatina darbuotojų įsitraukimą. Sistema leidžia vartotojams peržvelgti darbuotojų paskyras, suprasti santykius tarp individų ir grupių bei efektyviau valdyti projektus ir užduotis.

Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, IBM „Verse“ bus teikiama nuo 2105 m. pradžios „Freemium“ kainodaros principu (pagrindinės paslaugos teikiamos nemokamai, papildomos – už mokestį). Programą taip pat bus galima atsisiųsti kaip iOS ar „Android“ programėlę, kad naudotojai mobiliuosiuose įrenginiuose turėtų tokias pat galimybes kaip kompiuteriuose. Paslauga teikiama „SoftLayer“ platformoje su verslo įmonėms taikomais saugumo parametrais.

„Verse“ papildo IBM programinės įrangos ir paslaugų komplektą, iš pagrindų keičiantį darbo ir veiklos modelius. 2014 m. liepos mėn. IBM pristatė naują partnerystę su „Apple“ ir sukūrė naują specializuotų verslo aplikacijų klasę, pakeitusią įmonių požiūrį į mobilumą; rugsėjį IBM pristatė paslaugą „Watson Analytics“, suteikiančią verslo vartotojams galingas ir lengvai valdomas, vizualiai išraiškingas analizės priemones; spalį IBM sukūrė naują paslaugą „Navigator“, padedančią valdyti asmeninį ir komandos produktyvumą, suteikiant galimybę vartotojams naudotis ir dalintis verslo dokumentais. Bendrovės pasaulinė partnerystė su „Twitter“ padės verslo įmonėms ir viešojo sektoriaus įstaigoms suprasti savo klientus, rinkas ir tendencijas bei informuoti apie verslo sprendimus.

 

IBM socialinę programinę įrangą naudoja 79 iš „Fortune“ skelbiamo 100 geriausių įmonių sąrašo, todėl IBM jau penktus metus iš eilės pripažįstama pasauline įmonių socialinės programinės įrangos lydere.


www.technologijos.lt