Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Lietuvos IT įmonė, dėl koronaviruso patyrusi tūkstantinių nuostolių, neketina nuleisti rankų

Dėl koronaviruso atšauktą telekomunikacijų parodą Barselonoje lietuvių IT įmonė žaibiškai perkėlė į Vilnių
Nuotraukos

2020.02.26.

Dėl koronaviruso keliamos grėsmės Mobile World Congress organizatoriams atšaukus parodą Barselonoje, UAB „Exacaster“ teko skubiai ieškoti būdų, kaip sumažinti atsiradusius nuostolius ir atkreipti potencialių klientų dėmesį.

Vasario 24-27 dienomis Barselonoje turėjo prasidėti vienas svarbiausių technologijų rinkos renginių pasaulyje – Mobile World Congress 2020 (MWC 2020). Duomenų analitikos sprendimų įmonė „Exacaster“, kurią “Financial Times” neseniai įtraukė į greičiausiai augančių Europos įmonių reitingą,– šioje parodoje turėjo dalyvauti kartu su  technologijų rinkos milžinėmis: “Amazon”, “Facebook”, “Vodafone”, “LG”, “Rakuten” ir kt. Iš viso parodoje savo produktus ir paslaugas planavo pristatyti apie 3 000 įmonių, laukta daugiau kaip 100 000 lankytojų.

Didžiausioje metų technologinių naujovių parodoje lietuvių  įkurta bendrovė „Exacaster“ tikėjosi užmegzti apie 200 naujų verslo  kontaktų ir išplėsti veiklos geografiją.  Įmonė jau beveik 10 metų kuria dirbtiniu intelektu pagrįstus didelės apimties duomenų analitikos sprendimus, kurie padeda telekomunikacijų kompanijoms išlaikyti klientus ir reikšmingai pagerinti vartojimo patirtį.

 „Iki šiol dalyvaudavome tik mažesnio masto tarptautinėse parodose, MWC lankydavomės kaip dalyviai. Į MWC atvykti su stendu ruošiamės kone dešimtmetį, šiais metais dalyvauti paskatino siekis plačiai pristatyti mūsų naujusią produktą - telekomų klientų duomenų valdymo platformą. Tikėjomės sulaukti didelio susidomėjimo ir į pasiruošimą parodai investavome apie 50 tūkst. Eur.,” – sako “Exacaster” įkūrėjas ir vadovas Šarūnas Chomentauskas. – “Tačiau įmonės komanda  yra lanksti ir visada stengiasi rasti  netradicinių sprendimų, tad per savaitę suorganizavome alternatyvą – virtualią parodą Vilniuje.” Įmonė ekspozicinį stendą pastatė savo biure Vilniuje, čia pakvietė savo darbuotojus, klientus ir partnerius. Negalėjusieji atvykti kviečiami į „Exacaster“ internetu transliuojamus seminarus („webinar“), kurie vyksta numatytomis MWC renginių dienomis.

Taip bendrovė išsisuko iš keblios situacijos ir sėkmingai pristatė naują produktą telekomunikacijų rinkoje – dirbtiniu intelektu paremtą klientų duomenų valdymo platformą.

Per dešimtmetį „Exacaster“ nuo 2 žmonių išaugo iki beveik 60 darbuotojų komandos, šiuo metu bendrovės metinė apyvarta siekia beveik 4 mln. eurų.  

Klientų pasitikėjimą įmonė įgijo teikdama specializuotus sprendimus, kurie yra paremti dirbtinio intelekto galimybėmis. Pagrindines pajamas „Exacaster“ uždirba teikdama paslaugas Europoje ir Š. ir P. Amerikos žemynuose veikiančioms telekomunikacijų įmonėms.

Ispanijos žiniasklaidą cituojantis verslo dienraštis „Financial Times“, rašo, kad dėl atšaukto kongreso Barselonos miestas gali netekti iki  500 milijonų eurų.