Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Mazda 6 (2007-2012) – perkam?

Renkantis naudotą modelį, pirmiausia reiktų apžiūrėti priekinius žibintus.
Nuotraukos

2007 m. „Mazda“ užbaigė bendradarbiavimą su „Ford“ ir savarankiškai pristatė rinkai antrą Mazda 6 kartą.

Renkantis naudotą modelį, pirmiausia reiktų apžiūrėti priekinius žibintus. Pasitaikydavo atveju, kai pastarieji apsilydydavo. Dėl to kaltos būdavo dvi sistemos – papildoma posūkių apšvietimo funkcija (AFC) ir automatiškai užvedus variklį įsijungiančios artimos šviesos.

Dažniausiai tai atsitikdavo tada, kai automobilio variklis būdavo užvestas ir vairas pasuktas tiek, kad AFC suveiktų.

Užtat šį kartą japonai pasistengė kurdami kėbulą ir rasti korozijos žymių, jeigu automobilis nebuvo daužtas, praktiškai neįmanoma. Vienintelė vieta, kur galima pastebėti rūdis – galinių stiklų kreipiančiosios. Galimą problemą išduoda pradarant langus girdimi pašaliniai garsai.

Laikui bėgant problemų gali atsirasti dėl bagažinės dangčio gumos, tiksliau – dėl jos nesandarumo. Dažniausia dėl į vidų patekusios drėgmės pradeda strigti dangčio atidarymo mygtukas. „Gedimas“ dingsta pakeitus sandarinimo gumą.

Kiek daugiau gali tekti pavargti, jeigu vanduo pasirodys atsarginio rato saugojimo vietoje. Tada hemertiku teks papildomai apdoroti galinius žibintus, tačiau, laimei, ši problema – ganėtinai reta.

Iš esmės, automobilio viduje daugiau niekas negenda. Pasitaikė nusiskundimų, kad išsijudina priekinės sėdynės, tačiau jas sutvirtinti galima ir patiems. Čirpimai ir kiti pašaliniai garsai – reiškinys retas, o jo šaltinis – arba centrinis veidrodėlis, arba galinė lentynėlė.

Mazda 6 variklis – kaip reta, patikimas. Dažniausiai pasitaikantys nusiskundimai – padidėjusios tepalo sąnaudos automobiliui nuriedėjus daugiau kaip 100 000 km ir dėl neigiamo aplinkos poveikio prakiuręs radiatorius.

Dalis pirmųjų antros kartos modelių su 2,5 l varikliais buvo atšaukiami dėl stūmoklių gedimų, tad perkant tokį automobilį reiktų patikrinti įrašus serviso knygutėje.

Visa kita, nesvarbu, kurį variklį – 1,8 l 2,0 l ar 2,5 l – pasirinksite, veiks patikimai. Tik reiktų žinoti, kad maždaug ties 200 000 km riba teks keisti KPM diržą, o iki tol gali tekti užsukti į servisą pareguliuoti vožtuvus ar pakeisti prievado diržą (120 000 km).

Pavarų dėžės, jeigu jų nelaužyti, apie save neprimena iki 200 000 km, sankabą gali tekti keisti po 100 000 km.

Prie silpnesnių agregatų priskiriama krumpliastiebinė vairo pavara, kuri, kai nesiseka, gali pradėti triukšmauti jau po 30 000 km. Priežastis – greitai susidėvinti įvorė. Deja, dažniausiai tokiais atvejais siūloma keisti visą, nepigiai kainuojančią, detalę, tačiau galima paieškoti ir neoriginalios įvorės. Kai kurie vairuotojai teigia, kad toks sprendimas leidžia apie vairo sistemos problemas pamiršti iki 150 000 km ribos.

Dar viena silpnoka Mazda 6 vieta – stebulės guoliai. Jie tarnauja maždaug iki 40 000 – 50 000 km, tačiau nėra brangūs ir juos nesunku pakeisti. Pakeitus juos, apie pakabą taip pat galėsite ilgam pamiršti. Ties 100 000 km riba gali tekti keisti galinio stabilizatoriaus statramsčius ir viršutines priekinės daugiasvirtės pakabos atramines gumas. Rimtesnį remontą planuokite ties 150 000 – 200 000 km riba, tad perkant gerokai pavažinėtą automobilį, būtinai viską kruopščiai patikrinkite.

Maždaug ties 25 000 – 30 000 km riba teks keisti stabdžių trinkeles, tačiau stabdžių diskai atlaikys net kelis jų komplektus.

Antros karos Mazda 6 – patikimas, ištvermingas ir nekaprizingas automobilis. Ir jeigu rida nėra didžiulė, o vairo sistema veikia be triukšmų, galite drąsiai pirkti ir džiaugtis pirkiniu ne vienerius metus.

 

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt