Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Iki šiol buvo manoma, kad magnio trūkumą organizmas išreiškia mėšlungiu, tačiau yra kur kas daugiau simptomų, kurių neverta ignoruoti.
Nejaugi gyventi ilgai ir laimingai galima ne tik pasakose? Kaip tai pasiekti realiame gyvenime?
Nors įprasta sloga, atrodytų, menka problema, bet skrydžio metu ji gali sukelti skausmą ar net sutrikdyti klausą. Kokiomis procedūromis galime išgelbėti tolimose šalyse suplanuotas atostogas, o kada skrydį vis dėlto vertėtų pakeisti vizitu pas gydytoją?
Kas yra vitaminas B12, kurį kai kurie sveikatos specialistai vadina svarbiausiu iš aštuonių B grupės vitaminų, o jo nauda viešai džiaugiasi ir ryškiausios pramogų pasaulio žvaigždės?
Straipsniai
Iki šiol buvo manoma, kad magnio trūkumą organizmas išreiškia mėšlungiu, tačiau yra kur kas daugiau simptomų, kurių neverta ignoruoti.
Nejaugi gyventi ilgai ir laimingai galima ne tik pasakose? Kaip tai pasiekti realiame gyvenime?
Nors įprasta sloga, atrodytų, menka problema, bet skrydžio metu ji gali sukelti skausmą ar net sutrikdyti klausą. Kokiomis procedūromis galime išgelbėti tolimose šalyse suplanuotas atostogas, o kada skrydį vis dėlto vertėtų pakeisti vizitu pas gydytoją?
Kas yra vitaminas B12, kurį kai kurie sveikatos specialistai vadina svarbiausiu iš aštuonių B grupės vitaminų, o jo nauda viešai džiaugiasi ir ryškiausios pramogų pasaulio žvaigždės?
Polinkį prakaituoti lemia kiekvieno žmogaus organizmo ypatumai, tad net jei jaučiatės sušilę, o šalia esantys draugai ar kolegos tokio diskomforto nepatiria, tai dar nereiškia, jog turite sveikatos problemų.
Vidurvasarį, kai orai ypač šilti, bėrimą ar kūną nusėjusias pūsles dažnas painioja su per ilgo kaitinimosi saulėje padariniu, nors priežastis gali slypėti aplink augančiuose augaluose.
Įdegis gali ne tik gražiai atrodyti, bet ir tapti skausmingu. Ypač, jei prieš saulę praleista nepaskaičiuotai daug laiko.
Patarimais, kaip pasirūpinti savo oda ir plaukais aktyviu vasaros sezonu, dalijasi Vaida Bondarenko.
Kaip nuo niežulio, alergijos ar galimo uždegimo apsaugoti ne tik save, bet ir vaikus – pataria specialistė.
Sodo darbai, lauko pramogos, sportas, pasivaikščiojimai – laiko gryname ore leisti norisi vis daugiau. Tik organizmas po žiemos ne visuomet pasiruošęs didėjančiam fiziniam krūviui.