Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Naujausi Peugeot modeliai arba kelionė į Pernu

Vertinant labai grubiai, kiekvienas automobilių segmentas skirtas tam tikrai konkrečiai funkcijai
Nuotraukos

Vertinant labai grubiai, kiekvienas automobilių segmentas skirtas tam tikrai konkrečiai funkcijai – miesto automobiliais, paprastai, važinėjama iš taško A į tašką B. Krovininiai furgonai skirti didesnių ar mažesnių krovinių gabenimui. Galingus, sportiškus modelius perka azartiški asmenys, siekiantys padidinti adrenalino kiekį kraujyje. Geru pravažumu pasižymintis modeliai traukia išvykas į gamtą mėgstančiųjų dėmesį.

Aišku, toks suskirstymas – sąlyginis, nes tuo pačiu komerciniu automobiliu galima vežioti vaikus į mokyklą, o lengvuoju sportiniu modeliu mėginti iš kaimo parsivežti bulvių. Viskas įmanoma, tačiau „ne savo vietoje“ automobilis tikrai neparodys visko, ką jis „gali“.

Būtent todėl, bent jau pristatant naujus modelius, juos geriausia pristatyti jų „stichijoje“ – didesnio pravažumo automobiliams paieškoti bekelės ar purvyno, sportiškiems modeliams rasti saugią, dideliems greičiams pritaikytą, trasą.

Imant kiekvieną segmentą atskirai, tai nėra sudėtinga, tačiau bandymas visą tai padaryti vienoje vietoje tampa rimtu iššūkių tokių renginių organizatoriams. Visgi, panašu, kad Peugeot komanda, nusprendusi supažindinti Baltijos šalių žurnalistus su naujausiais Peugeot modeliais ir jų galimybėmis, šią problemą išsprendė. Bandymams buvo pasirinktas Pernu mieste esantis sportinis kompleksas, kuriame buvo ir dideliems greičiams pritaikytas trekas, ir erdvė automobilių saugumo sistemų bandymams, ir purvynas, puikiai tikęs naujausių „2008“ modelio sistemų bandymui.

Miesto transportą buvo galima sėkmingai išbandyti neperkrautose kurortinio miestelio gatvėse ir tik kiek nuvilti liko komercinio transporto gerbėjai. Nors naujausias Peugeot Expert irgi buvo tarp bandomų modelių, automobilis buvo be krovinio, turėjo važiuoti tik gerais, asfaltuotais miesto kelias, be išsukimų į mums įprastus žvyrkelius, tad kai kurios jo charakteristikos taip ir liko mįsle.

Juolab, kad sąlygos išbandyti pakrautą Expert prastesniame ar įdomesniame kelyje tikrai buvo. Galbūt varyti jį į purvynus, kuriuos sėkmingai malė „2008“ modelis ir nebūtų buvę tikslinga, bet, tarkim išleisti jį į sportinį treką, kuriuo jau baigė lakstyti „GTi“ šeimynos modeliai, būtų buvę labai įdomu. Galbūt kitą kartą žurnalistai turės ir tokią galimybę?

Visgi smagu, kad organizatoriai, puikiai suprasdami, jog automobilių bandymas yra tas pats rimtas ir atsakingas darbas, nepamiršo ir apie pramogas. Tie, kas pavargo nuo nuolatinio bandymų „maratono“, galėjo išmėginti savo jėgas virtualiose lenktynių trasose ar lenktyniaudami radijo bangomis valdomais automobiliukais.

Reikia pasakyti, kad tiek vienas, tiek kitas užsiėmimas, kai tai darai pirmą ar antrą kartą gyvenime, nėra tos paprastas, kaip atrodo iš šalies.

Kaip ir važiavimas dviračiu vingiuotoje, atidumo ir ypatingų sugebėjimų valdyti šią transporto priemonę reikalaujančioje trasoje. Beje, greičiausiai sudėtingą trasą įveikęs žurnalistas namo išsivežė ne tik kalną teigiamų emocijų, bet ir patį dviratį.

Kalbant apie emocijas, jų netrūko ir kitose Pernu automobilių sporto komplekso vietose. Kol vieni su naujuoju Peugeot 2008 modeliu šturmavo sunkiai išbrendama purvyną, kiti galėjo išmėginti kaip šis automobilis savarankiškai sustoja prieš kliūtį. Avarinio stabdymo sistema nėra karšta naujiena, tačiau iki šiol, dažniausiai, ją gaudavo tik Premium segmento atstovai. Tikėtina, kad tokiai sistema plačiau išplitus ekonominėje klasėje, eismo įvykių keliuose ženkliai sumažės.

Visgi daugiausia aistrų sukėlė ir labiausiai žurnalistų kraują kaitino pasivažinėjimas „GTi“ serijos modeliais lenktynių trasoje. Greitis, padangų cypimas, švilpiantis vėjas...

Šioje vietoje vėl reikėtų pagirti organizatorius, kurie puikiai suprato, kad ne visi žurnalistai yra automobilių sporto profesionalai ir į pagalbą rečiau lenktyniaujantiems kolegoms pasiūlė du puikius instruktorius – estų lenktynininkus. Patyrusių sportininkų pagalba labai pravertė, tad net sportinių įgūdžių neturintys vairuotojai galėjo pasijausti tikrais lenktynininkais. Įspūdžiai, kurių užteks ilgam.

Apibendrinant galima pasakyti, kad organizatoriai puikiai suderino, atrodytų, nesuderinamus dalykus ir tiek naujieji modeliai, tiek jų galimybės, geriausiai pasireiškiančios skirtingomis sąlygomis, buvo išbandytos visu 100 procentų. Puiki „pirmoji pažintis“ su naujaisiais Peugeot.

 

Prim.lt