Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Darbo vaistinėje užkulisiais nusivylęs farmacininkas A. Nevecka sėkmingai vadovauja odontologijos klinikai

Prieš daugiau nei metus Alytuje įkurtai odontologijos klinikai „Albadenta“ sekasi geriau, nei jos vadovas Andrius Nevecka tikėjosi
Nuotraukos

2018.06.01.

Prieš daugiau nei metus Alytuje įkurtai odontologijos klinikai „Albadenta“ sekasi geriau, nei jos vadovas Andrius Nevecka tikėjosi: keturių darbuotojų personalas patrigubėjo ir šiuo metu klinikoje darbuojasi visų specializacijų gydytojai odontologai, įmonė įsigijo vienintelį mieste moderniausią odontologinį mikroskopą „Leica“, palaipsniui modernizuojama ir kita įranga. Labiausiai stebina, kad taip puikiai įmonę „auginantis“ alytiškis Andrius nebaigęs nei verslo, nei rinkodaros, o juo labiau – odontologijos mokslų. Farmacininko specialybę įgijęs klinikos vadovas tikina, kad jo privalumas – tiesiog maksimalus atsidavimas darbui.

Andriau, esate farmacininkas. Kas paskatino įsteigti odontologijos kliniką?

Apie nuosavą verslą pagalvodavau dar studijuodamas 2-3 kurse. Tačiau jau tada man tapo aišku, kad konkuruoti su vaistinių tinklais ir išlaikyti privačią vaistinę – sunkiai įgyvendinama svajonė. Baigęs farmacijos studijas Lietuvos sveikatos mokslų universitete, kurį laiką dirbau pagal specialybę – vienos iš tinklinių vaistinių vedėju Druskininkuose. Prisipažinsiu, greitai nusivyliau darbu. Supratau, kad darbas prekybos tinkle griežtai orientuotas į pardavimus, o galimybių išreikšti iniciatyvą ar kūrybingumą – labai mažai. Be to, mano veikla labai skyrėsi nuo vaistininko idealo, kurį buvau susidaręs iš dėstytojų ir vyresnių kolegų pasakojimų.

Ar buvo sunku pradėti verslą? Kas padėjo siekti savo svajonės?

Tikriausiai pradedant kiekvieną naują veiklą, sunkumų neišvengsi. Ne išimtis buvau ir aš. Pirmiausia, reikėjo daug ryžto ir tikėjimo, kad pasiseks. Norėdami apsaugoti mane nuo nesėkmės, nemažai žmonių įtikinėjo,kad neverta steigti nuosavą verslą. Tačiau ypatingai palaikė šeima, už tai esu jiems labai dėkingas.

Pradžioje buvo sunku rasti gydytojus, kurie pasiryžtų mesti stabilius darbus ir ateiti į naujai steigiamą kliniką. Todėl šiandien esu dėkingas odontologei  Aistei Mažulaitytei, kuri pirmoji patikėjo manimi ir pasiryžo dalyvauti šiame nuotykyje.

Dabar viskas daug lengviau. Džiaugiuosi, kad „Albadenta“ jau turi lojalių pacientų ratą, kuris nuolat plečiasi.

Kaip manote, ar farmacininko profesija šiame darbe padeda, ar trukdo?

Yra įprasta, kad odontologijos klinikos steigėjas ar vadovas yra odontologas. Iš vienos pusės, tai privalumas. Tačiau kita vertus, dažnas vadovas-odontologas yra užimtas profesine veikla ir jam nepakanka laiko gilintis į klinikos plėtrą ir augimą. Kadangi pacientų negydau, tik bendrauju su jais, man pakanka laiko gilintis į klinikos vadybą, paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimą, kas man ypatingai patinka, o farmacinės žinios padeda suprasti gydymo procesą.

Odontologijos paslaugų pasiūla Lietuvoje didelė. Pacientų skaičius, tenkantis vienam odontologui, bemaž tris kartus mažesnis nei Olandijoje? Kaip pavyko taip sparčiai „užaugti“?

Nuo pirmosios klinikos gyvavimo dienos su gydytojais ir kitais specialistais kalbėjomės, koks svarbus yra dėmesys pacientui. Visi vieningai nusprendėme, kad kokybiškas gydymas yra labai svarbu, tačiau ne mažiau reikalingas ir rūpestis paciento savijauta, malonus bendravimas. Tikiu, kad tai ir yra esminė priežastis, kodėl mūsų specialistai sulaukia daug nuoširdžių pacientų atsiliepimų, padėkų, rekomendacijų. Na o rekomendacijos, ypač odontologijos srityje, yra nepaprastai svarbios. Ačiū pacientams, kurie mumis pasitiki ir mus rekomenduoja.

Jei tai nėra paslaptis, kokie jūsų įmonės artimiausi planai?

Tikslas išlieka tas pats – kelti pacientų aptarnavimo standartus. Todėl palaipsniui modernizuojame įrangą, diegiame naujausius gydymo metodus, daugiau dėmesio ir laiko skiriame pacientų edukacijai. Mūsų specialistai nuolatos kelia kvalifikaciją profesiniuose ir saviugdos seminaruose. Mano svajonė, kad žodis „Albadenta“ Alytaus apskrities gyventojams asocijuotųsi su aukščiausia kokybe ir nuoširdžiu aptarnavimu.