E. prekybos banga veržiasi į pačias netikėčiausias sritis – reklamos verslą. Lietuvoje startuoja unikali el. platforma ForAds.lt, kurioje galima „nusipirkti“ arba „parduoti“ reklamą.
|
Šiandien, kai vis daugiau reklamos veiksmų keliasi į internetinę erdvę, prekės ženklai skuba ieškoti specializuotų skaitmeninių („digital“) agentūrų.
|
Kaip pamatuoti sekėjų nusiteikimą pirkti ir kokie žingsniai gali padėti padidinti sekėjų susidomėjimą Jūsų preke ar paslauga „Instagrame“?
|
Digital marketingo agentūra „What about“ keliasi į naujas patalpas.
|
Šių metų šventėms siūlydamas specialią kalėdinę programą MO muziejus ne tik kvietė moderniai švęsti šventes muziejuje, bet ir pasitelkė modernius reklamos sprendimus.
|
Keli svarbūs patarimai, kurie padės privilioti pirkėjus kalėdinės prekybos laikotarpiu.
|
Reprezentaciniai gaminiai yra vienas efektyviausių būdų pačios įmonės ar konkretaus gaminio, prekės, paslaugos žinomumui užtikrinti.
|
Europos Komisija (EK) interneto paslaugų ir produktų milžinei „Google“ skyrė 2,42 milijardo eurų (2,1 milijardo svarų) dydžio baudą
|
Josh Sundquist yra ne tik parolimpinis atletas, rašytojas, šokėjas, reperis, genialus matematikas ir motyvacinių kalbų sakytojas, jis dar ir be galo išradingas komikas
|
Šiuolaikinės reklamos tikslas nebėra tik informuoti potencialius pirkėjus
|