Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Reprezentacinės priemonės: ką rinktis šįmet?

Reprezentaciniai gaminiai yra vienas efektyviausių būdų pačios įmonės ar konkretaus gaminio, prekės, paslaugos žinomumui užtikrinti.
Nuotraukos

2019.01.22.

Reprezentaciniai gaminiai yra vienas efektyviausių būdų pačios įmonės ar konkretaus gaminio, prekės, paslaugos žinomumui užtikrinti. Tipinių vizitinių kortelių dienos gal ir nesibaigė, tačiau jų paveikumas šiomis dienomis gana menkas. Piniginėje susikaupusios kortelės dažnai pavirsta šiukšlėmis, todėl reikia ieškoti produktų, kurie būtų naudingi vartotojui ir skleistų norimą organizacijos žinutę. Tokie reprezentaciniai gaminiai kaip džemperiai su užrašu – ne tik subtilus reklaminis triukas, bet ir universali, praktiška, mielai naudojama dovana.

Kodėl reklaminiai produktai svarbūs?

Įmonių dovanos potencialiems ar esamiems klientams, tiekėjams, partneriams tikrai nelieka nepastebėtos. Įteikti praktiški, kasdien ar tiesiog labai dažnai naudojami daiktai nuolat primena apie ant jų pavaizduotą prekinį ženklą, kitokią žinutę. Net ir investavę palyginti nedaug galite gerokai padidinti pardavimų skaičių, žinomumą, paskatinti pozityvų atgalinį ryšį. Žinoma, tai gali įvykti ne iš karto, tačiau išdalinti daiktai neabejotinai turi įtakos formuojant adresatų sprendimą, kieno paslaugomis naudotis ar su kuo bendradarbiauti.

Atsižvelkite į tai, kas madinga

Pasirinkti iš gausybės reprezentacinių priemonių tipų ir modelių gali būti išties nelengva. Paprastas sprendimas – atsižvelgti į tai, kas šiuo metu yra populiaru ir gali sudaryti didžiausią įspūdį žmonėms. Augantis sporto klubų skaičius ir paklausa lemia, jog su aktyviu laisvalaikiu susiję reklaminiai produktai tampa vis patrauklesni ir naudingesni. Džemperiai su užrašu ar logotipu, gertuvės ir kiti panašūs daiktai atkreipia dėmesį ir pasižymi puikiu reklaminiu efektu.

Pasirūpinkite, kad norimas prekinis ženklas išsiskirtų iš kitų panašių produktų. Reklama, kurioje pritaikytos populiariausios šių metų spalvos ir medžiagos, bus kur kas patrauklesnė ir stilingesnė. „Pantone“ instituto išrinkta 2019-ųjų spalva – koralų, bet madinga ir sodri raudona, miško žalumo, geltona. Visgi nevertėtų pamiršti ir tokių klasikinių spalvų kaip juoda, balta, pilka ir jų atspalviai.

Reklaminiai produktai, išsiskiriantys naudingumu ir stilingumu, nepapuls į nereikalingų daiktų kategoriją. Jie efektyviai siųs žinutę apie įmonę, kuri nesistengia apgaulingai privilioti klientus, atvirkščiai – jos komanda apsvarsto ir siūlo tik tai, kas klientui būtų geriausia.

Dalinkite tik tai, kas kokybiška

Kokybė visada triumfuos prieš kiekybę. Tai galioja ir renkantis reprezentacinius gaminius. Patvarūs, nepriekaištingai pasiūti džemperiai su užrašu, puodeliai, gertuvės ir visi kiti nemokamai dalinami daiktai yra tarsi simbolis to, ką iš tikrųjų parduodate ir kokias paslaugas siūlote. Daiktai, kurie greitai praranda gerą būklę, gali kelti neigiamas asociacijas su pačia įmone. Be to, dovanoti menkaverčius gaminius tiesiog neapsimoka – juk ilgaamžiu daiktu vartotojas naudosis ilgiau, o kuo ilgiau jis juo naudosis, tuo ilgiau bus skleidžiama pasirinkta žinia.

Verta atkreipti dėmesį ir į tai, jog ekologiški, tvarūs reklaminiai produktai ateityje taps tik dar populiaresni. Nepaisant visų skeptikų, klimato kaita kelią jaunimui rūpestį. Tad vis populiarėjanti ekologiškumo mada turėtų atsispindėti ir šiuolaikiškų, ambicijų ateičiai turinčių įmonių reklamoje. Organizacijų socialinė atsakomybė yra vienas patraukliausių dalykų, kurį jos gali pasiūlyti šiuolaikiniam klientui. Įtraukus natūralius ir ekologiškus produktus, galima nesunkiai pagerinti reklaminę strategiją, papildyti ją aktualiu išskirtinumu.

Už mados ribų

Gertuvės, puodeliai, džemperiai su užrašu ar logotipu yra tos laiko patikrintos priemonės, kurios sėkmingai pasiekia auditoriją. Tad jei nežinote, ką rinktis, geriau neskubėti ir apgalvoti galimybę užsisakyti šių gaminių.

Prieš pasirinkdami reklamines dovanas esamiems ar potencialiems klientams, partneriams įsitikinkite, jog šios atitinka jų poreikius ir bus iš tiesų naudingos. Rinktis šiandien yra iš ko, tad skyrę tam dėmesio neabejotinai rasite tai, kas ir atitiks įmonės įvaizdį, vertybes, finansines galimybes, ir bus patrauklu vizualiai.