Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Visiškai atsinaujinęs „Dacia Duster“: dar geresnis nei anksčiau!

Naujasis „Duster“ bus pristatytas šių metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje, „Dacia“ stende vyksiančios spaudos konferencijos metu, rugsėjo 12 dieną 12:10 val. Lietuvos laiku.
Nuotraukos

2017 08 31

„Dacia“ nutrauks paslapties skraistę nuo naujojo „Duster“ šių metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Nuo pirmosios kartos „Duster“ modelio pasirodymo 2010-aisiais visame pasaulyje parduota daugiau nei vienas milijonas šių automobilių, tad „Dacia“ ketina pratęsti nepaprastai sėkmingą šio modelio istoriją pristatydami naująjį „Duster“.

Naujasis „Duster“ savo nuotykių ieškotojo prigimtį ir gebėjimą įveikti bekelędemonstruoja atnaujintu eksterjero dizainu. Kaip ir užkoduota šio modelio DNR, naujasis „Duster“ puikiai sujungia tvirtą ir atletišką stilių bei stiprų ir ryžtingą charakterį, kurį pabrėžia ir nauja, gamą papildžiusi „Atacama Orange“ kėbulo spalva.

Priekinė dalis

Išraiškingos, skiriamuoju bruožu tapusios naujojo „Duster“ grotelės tęsiasi iki priekinių žibintų, sumontuotų pačiuose priekinės dalies kraštuose, todėl automobilis atrodo platesnis. Naujasis „Duster“ gali pasigirti ir novatorišku, su niekuo nesupainiojamu žibintų dizainu: LED dienos žibintai, vizualiai išskaidyti į tris dalis. Galingo horizontalaus variklio gaubto linijos pabrėžia atkaklų automobilio būdą. Didesnė nei ankstesniame modelyje, matiniu chromu dengta priekinė dugno apsauga patvirtina į nuotykius linkusią „Duster“ asmenybę ir yra atspari įbrėžimams, išlaikydama nepriekaištingą išvaizdą.

Profilis

Lyginant su 2016 metų „Duster“ modeliu, 100 mm į priekį pastumtas ir statesnis priekinis stiklas naujojoje versijoje prailgina saloną ir suteikia jam erdvumo. Aukštesnė apatinė langų linija pabrėžia tvirtą ir keleivių saugumą užtikrinantį automobilio sudėjimą. Nauji aliumininiai stogo rėmai  pratęsia priekinio stiklo liniją ir sukuria dar dinamiškesnį SUV automobilio profilį. 17 colių skersmens ratai ir iškilios ratų arkos bei juodos spalvos slenksčių apdailos pabrėžia nuotykiams sutverto automobilio charakterį. 

Galinė dalis

Naujasis „Duster“ pasižymi plačia ir masyvia galine dalimi, dar labiau tokį įspūdį sustiprina horizontalios linijos. „Dacia“ skiriamasis ženklas, iš keturių kvadratinių šviesos elementų suformuoti užpakaliniai žibintai, pritaikyti ir „Duster“ modeliui – aukštai ir plačiai sumontuoti abipus bagažinės dangčio, jie pabrėžia solidų bei tvirtą „Duster“ sudėjimą. Kaip ir priekyje, galiniame buferyje atsirado platesnė nei ankstesniame modelyje matiniu chromu dengta dugno apsauga.

Naujasis „Duster“ pasižymi dar geresnėmis važiavimo komforto savybėmis dėl iš pagrindų patobulinto kokybiško interjero ir gausios naujos įrangos. 

 

ISTORIJA

Revoliucija vardu „duster“

Nuo pirmojo pasirodymo rinkoje pardavus daugiau nei vieną milijoną vienetų, „Duster“, visame pasaulyje pripažintas automobilis, tapo vienu iš geriausiai parduodamų „Groupe Renault“ modelių. „Dacia“ kompanijos SUV automobilis paliko neišdildomą žymę šiame segmente. Per septynerius metus „Duster“ užsitarnavo universalaus, patikimo ir nebrangaus automobilio ieškančių vairuotojų simpatijas. „Duster“ pasižymi praktiškai nesuskaičiuojama galybe savybių, kurios sužavi vairuotojus. Ypatingai patraukli kaina, aukšto lygio pravažumas ir gebėjimas įveikti bekelę, tvirtumas bei išskirtinis dizainas nepalieka abejingų. Toliau Jums pasakojame istoriją apie revoliuciją sukėlusį modelį, užsitarnavusį specialią vietą plačiame SUV automobilių pasaulyje.

„Dacia Duster“: skandalingai įperkamas SUV

Reklamuoti SUV, kainuojantį tiek pat, kiek miesto automobilis, buvo drąsus žingsnis. Vis dėlto, 2010-aisiais pradėta kampanija bemat pasirodė nepaprastai sėkminga. Didžiausias dėmesys „Duster“ reklamoje, kurioje šiek tiek karikatūriška pora po bandomojo važiavimo su „Duster“ pasiteirauja, kiek jis kainuoja, buvo atkreipiamas į itin konkurencingą automobilio kainą. Išgirdę, kad „Duster“ kainuoja vos nuo 11tūkst. 900 eurų, klientai netgi įsižeidžia: „Nejaugi manote, kad mes ketiname mokėti tiek mažai?“.

Taip užgimė „Dacia Duster“ fenomenas. Per trejus metus parduota daugiau nei 450 tūkst. šio modelio vienetų. Kliaudamasis modelio sėkme, „Dacia“ prekės ženklas 2013-aisiais išleido atnaujintą „Duster“, kuris buvo sutiktas su ne ką mažesniu entuziazmu, o pavydėtiną automobilio populiarumą nuo 2016 metų atspindi reklaminis šūkis „Dar kažkas vairuoja „Duster“.

Nedidelė „Duster“ kaina tapo vienu iš svarbiausių jo privalumų ekonominės krizės metu, tačiau negalima nurašyti visos sėkmės vien patraukliai kainai. Prie nepaprastos „Duster“ pasaulinės sėkmės ženkliai prisidėjo ir šiam modeliui būdingas pravažumas bei gebėjimas įveikti bet kokį kelią ar bekelę. Automobilio dizainas taip pat nepaliko vietos abejonėms dėl jo SUV prigimties. Priekinė dalis trykšte tryško tvirtumu, platūs, išraiškingi sparnai, dvigubi priekiniai žibintai ir tvirtas priekinis buferis aiškiai pabrėžė tikro SUV automobilio DNR. Aukšta prošvaisa, dideli, 16 colių skersmens ratai ir kitos veržlų „Duster“ charakterį liudijančios detalės ragino vairuotojus leistis į nuotykius sunkiai pravažiuojamuose keliuose ir sudėtingiausiose bekelėse. „Duster“ interjeras ne mažiau išskirtinis, o salone derėjo modernumas, funkcionalumas ir universalumas. Čia žymiausio „Dacia“ SUV modelio akiplėšiškumas nesibaigė – C segmentui būdinga įranga įkandama už B segmento automobilių kainą!

„Dacia“ dar kartą sudrebino pasaulį

Pristatydamas „Duster“, „Dacia“ prekės ženklas tik patvirtino savo drąsą, pirmą kartą pademonstruotą pries šešerius metus debiutavus „Logan“ modeliui. „Dacia“ tapo naujo požiūrio į automobilių pramonę etalonu ir dar kartą palaužė nusistovėjusias normas kartu su „Duster“, tikro, erdvaus ir universalaus SUV automobilio, kainuojančio kiek ir kompaktinis B segmento automobilis, pasirodymu pasaulinėje rinkoje.

Kaip ir kiti „Dacia“ modeliai, „Duster“ taikėsi į vartotojus, pageidaujančius aukštą kokybiško, įperkamo bei poreikius atitinkančia įranga aprūpinto automobilio. Išsiplėtimas į SUV rinką padėjo „Dacia“ prekės ženklui suburti gausų naujų vartotojų, ieškančių automobilio, pasižyminčio puikiomis savybėmis bekelėje, ratą. Tarp šių naujų vartotojų buvo ir perkančių pirmąjį savo automobilį, ir tų, kurie kitu atveju būtų įsigiję naudotą transporto priemonę.

Įžengęs į naują rinką ir pritraukęs naujus klientus, „Dacia“ tęsia savo sėkmės istoriją ir netgi buria savo vartotojų bendruomenę. Kasmet organizuojami „Dacia“ bendruomenės piknikai kaskart pritraukia tūkstančius žmonių daugelyje šalių, kuriose prekiaujama markės automobiliais. „Dacia“ klientai – patys tikriausi fanai, itin aktyvūs socialiniuose tinkluose, ir, būdami daugiau nei tiesiog vartotojai, jie yra patys geriausi prekės ženklo ambasadoriai.

Sukurtas įveikti bet kokius kelius

Nuo gamybos pradžios „Duster“ galima įsigyti dviejų skirtingų versijų:

-       Modelis su 4 varančiaisiais ratais, skirtas vartotojams, pageidaujantiems bekelės nebijančio automobilio.

-       Priekiniais ratais varoma versija, ieškantiems universalaus ir veržlaus automobilio su aukšta vairuotojo pozicija.  

„Duster“ – nepaprastai lengvai valdomas. Nedidelis svoris (modelis su priekiniais varančiaisiais ratais sveria 1160 kg, „4x4“ versija – 1250 kg) ir kompaktiški matmenys suteikia „Duster“  ypatingo vikrumo ir manevringumo.

Visa automobilio struktūra yra pritaikyta bet kokiems keliams ir paviršiams dėl aukštos prošvaisos (210 mm), puikių pravažumo duomenų (užvažiavimo kampas – 30°, nuožulnios plokštumos, kuria skersai gali važiuoti transporto priemonė, kampas – 23°, nuvažiavimo kampas – 36°) bei trumpų iškyšų (822 mm priekyje ir 820 mm gale).

Puikiomis valdymo savybėmis ir galimybėmis bekelėje pasižymintis „Duster“ jėgas išbandė ir žinomiausiose automobilių sporto varžybose visame pasaulyje, tokiose kaip  „Trophée Andros“ Prancūzijoje, „Rallye des Gazelles“ Maroke bei „Pikes Peak International Hill Climb“ Jungtinėse Amerikos valstijose.

Vos kelios dienos prieš pasaulinį debiutą, pirmosios kartos „Dacia Duster“ iškovojo pergalę  „Rallye Aicha des Gazelles“ ralyje, SUV automobilių kategorijoje, taip pademonstruodamas neįtikėtinus sugebėjimus bekelėje, tvirtumą bei patikimumą. Tos pačios savybės padėjo automobilių sportui pritaikytai ir Alaino Prosto pilotuojamai „Duster“ versijai įveikti ledo ir sniego trasas 2009-2010 metų sezono „Trophée Andros“ ralyje. Po septynerių sezono lenktynių „Duster“ bendrojoje įskaitoje užėmė garbingą antrąją vietą.   

2011-aisiais „Duster“ priėmė dar vieną naują iššūkį, pasiryžęs įveikti  „Pikes Peak International Hill Climb“ trasą. Pirmasis jėgų išbandymas legendinėse hill-climb lenktynėse buvo daugiau nei įspūdingas, „Dacia Duster No Limit“ finišavus trečiojoje pozicijoje.

Šiandien „Dacia“ ir „Renault“ markių ženklelius dėvintis „Duster“ yra parduodamas daugiau nei 100 valstybių. Per septynerius metus pardavus daugiau nei vieną milijoną automobilių, „Duster“ gali pasigirti pasiekta milžiniška sėkme pasaulinėje SUV rinkoje.

Šiemet „Duster“ istoriją pratęs naujas skyrius – tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje rugsėjo 12 dieną bus pristatytas naujasis „Duster“.