Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Senukai“ „sumušė“ prekių pristatymo greičio rekordą

Prim.lt sulaukė skaitytojų laiško, kuriame aprašoma daugumai puikiai pažįstama istorija – vėluojantys užsakymai, nesusikalbėjimas su prekybininkais ir t.t.
Nuotraukos

Prim.lt sulaukė skaitytojų laiško, kuriame aprašoma daugumai puikiai pažįstama istorija – vėluojantys užsakymai, nesusikalbėjimas su prekybininkais ir t.t.

 

Į redakciją parašiusi Aldona P. situaciją nupasakoja taip:

Pensininkų šeimyna įsigijo šunį, kuris užaugęs nesunkiai peršokdavo jų kiemo tvorą. Nenorėdami atsisakyti mylimo augintinio, sutuoktiniai nusprendė kiemą aptverti nauja, aukštesne tvora. Metas, atrodytų, buvo palankus – prekybos tinklas „Senukai“, kaip tyčia, žadėjo net 40 proc. nuolaidą visiems, perkantiems tvoras ir jos elementus. Kadangi akcijos laikas buvo ribotas, minėti pensininkai gan greitai „susirinko“ reikiamą tvorą internetinėje parduotuvėje ir sumokėję visą, ganėtinai nemažą, sumą, pradėjo laukti. Skelbime buvo žadama, kad užsakyta prekė pirkėjus pasieks, ilgiausiai, per 5 dienų laikotarpį. Turint omenyje tai, kad gyvename rinkos ekonomikos sąlygomis, kai konkurencija tarp prekybininkų ganėtinai didelė, tokia reklama atrodo įtikinama.

Planuojant, kad užsakymas bus pristatytas per žadėtas 5 darbo dienas, sutuoktiniai pasiruošė naujos tvoros „sutikimui“ – buvo nugriauta sena tvora, išlyginta teritorija, atgabentas cementas ir pasiruošta naujos tvoros tvėrimo darbams.

Pirmoji užsakymo dalis – skydai ir tvirtinimo elementai – atkeliavo taip, kaip buvo žadėta reklamoje. Deja, tai buvo tik trečdalis to, ką užsakė sutuoktiniai, tad apie tvorą beliko tik svajoti. Antra užsakymo dalis, kurioje buvo mažiau negu pusė užsakytų stulpelių, atkeliavo prabėgus 12 dienai. Tarsi šito dar būtų maža, krovinį atvežęs vairuotojas pareikalavo pasirašyti už visą „krovinio padėklą“, o ne už konkretų atvežtų tvoros stulpelių skaičių. Iškrovus antrąją užsakymo dalį jis net negalėjo pasakyti, kiek stulpelių trūksta ir kada bus pristatyti likusieji.

Tuomet kilo pirmas rimtesnis konfliktas – vairuotojui nebuvo leista išvažiuoti, kol pagaliau pavyko susisiekti su „Senukų“ vadybininke, kuri pažadėjo, kad likusi užsakymo dalis bus pristatyta per kelias artimiausias dienas.

Situacija, švelniai tariant, nemaloni – tvoros tvėrimo darbai stovi, garbaus amžiaus sutuoktiniai priversti nervintis, į konfliktą įtraukiamas ir, tikėtina, tik viršininkų nurodymų krovinį atvežęs vairuotojas. Ir viskas kodėl? Nes „Senukai“ žadėjo pristatyti per 5 dienas, tačiau, akivaizdu, pažado nesilaikė.

Trečioji, bet dar ne paskutinė, užsakymo dalis atvyko ne po kelių dienų, o po pusantros svaitės. Tvarkingai, su sąskaita faktūra, tačiau kas iš to? Popierinė sąskaita trūkstamų tvoros elementų vis tiek nepakeis.

Galiausiai, prabėgus 26 dienoms po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo, buvo gauta paskutinioji, ketvirta jo dalis... Sutuoktinius ypač papiktino tai, kad jie už visą užsakymą sumokėjo iškart, tačiau vėliau pasijuto apgauti. Taip, jiems pristatė viską, ką jie užsakė, tačiau jie laukė beveik mėnesį, stovėjo pradėta tverti tvora, teko keisti kitus planus...

Tiesa, pensininkai pripažįsta, kad visumoje „Senukų“ tinklo darbuotojai elgėsi mandagiai, pranešdavo kada atvyks eilinis, nors, sutuoktinių manymu, ir pavėlavęs, krovinys Užsakymas EP 09190508 nuo 2016.07.01

Norėdama išklausyti ir antrąją šios istorijos pusę, Prim.lt redakcija kreipėsi į „Senukų“ atstovus ryšiams su žiniasklaida. Ganėtinai operatyviai buvo gautas jų atsakymas:

Dėkojame klientui už pastebėjimus, kurie padeda tobulinti mūsų procesus. Iš tiesų tai buvo gana didelis užsakymas – 10 pavadinimų prekių, kurios buvo itin didelių gabaritų. Pristatymo eigoje teko nemažai tikslintis ir formuoti kelis siuntinius. Prekės keliavo iš 3 skirtingų sandėlių, todėl ir buvo pristatomos palaipsniui. Atskiras siuntas pristatinėjo kurjeriai, kurie nebuvo informuoti apie kitų siuntinių statusą. Apie tai, kad prekių pristatymas bus vykdomas keliais etapais – klientas buvo informuotas telefonu. Prekes pristatinėja mūsų pervežimo partneriai, su kuriais šį atvejį mes aptarėme ir suradome optimalius sprendimus, kad tokios nemalonios situacijos nesikartotų, nes mums svarbiausia, kad klientai būtų patenkinti. Atsiprašome kliento už tai, kad teko palaukti ilgiau, nei tikėjosi.“

Dar kartą susiekus su sutuoktinių pora, pastarieji patikslino, kad apie tai, jog prekės bus pristatomos keliomis siuntomis, iškart jie buvo informuoti, tik nebuvo perspėti apie pasikeitusius, nei skebta, pristatymo terminus. Tik tada, kai užsakymas neatvyko per žadėtas 5 dienas, buvo skambinta „Senukų“ atstovams ir sužinota, kad prekės bus pristatomos vėliau dalimis.

Istorija nelabai maloni, tad, norint išvengti panašių nesusipratimų, reiktų pildant užsakymą tiksliai išsiaiškinti visus niuansus ir galimą šalių atsakomybę už įsipareigojimų nevykdymą.

Taip pat rekomenduotina ne skambinti, rašyti paprastus ar el. laiškus, kad ginčui išsiplėtus, būtų galima pateikti įrodymus. Be to, jeigu užsakovai jaučiasi teisūs, savo galimai pažeistas teises galima ginti įstatymų nustatyta tvarka kreipiantis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba Konkurencijos tarnybą. Praktika rodo, kad šios institucijos išmano savo darbą ir jų įsikišimas, dažniausiai, greičiau padeda išspręsti panašaus pobūdžio problemas.

 

Prim.lt

Straipsnio kategorijos