Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„DOKKER“ IR „DOKKER VAN“ – naujausi „DACIA“ šeimos nariai

„Dacia“ modelių gama pasipildė dviem visiškai naujais modeliais – „Dokker“ ir „Dokker Van“.
Nuotraukos

„Dacia“ modelių gama pasipildė dviem visiškai naujais modeliais – „Dokker“ ir „Dokker Van“.

„Dacia Dokker“ – penkiavietis furgonas privačiam bei komerciniam naudojimui. Jo bagažinės talpa yra viena didžiausių, o moduliniai sprendimai – geriausi savo klasėje.

„Dacia Dokker Van“ yra mažas lengvasis komercinis automobilis. Jo praktinio pritaikymo sprendimai bus patrauklūs tiek prekybininkams, tiek gamintojams.

Išlaikydami „Dacia“ prekės ženklo vertingąsias savybes, abu naujokai pasižymi gausiu praktiškų funkcijų sąrašu už žemiausią kainą. Prekyba šiais modeliais Maroke prasidėjo birželį, o vasaros pabaigoje automobiliai pasieks ir kitas Viduržemio jūros regiono ir Europos rinkas, kurioms šis modelis skirtas.

„Dacia Dokker“ skirtas įvairių poreikių turintiems klientams, norintiems transporto priemonės, kuria galėtų gabenti didelių gabaritų krovinius ir patogiai keliauti su šeima. Nors automobiliu gali keliauti iki penkių keleivių, jis pasižymi talpiausia rinkoje bagažine. Praktiški galinės sėdynės moduliniai sprendimai suteikia papildomą 3 m3 talpą, todėl automobilis idealiai tinka komercinei paskirčiai. Jį galima užsisakyti su vieneriomis ar dvejomis įstiklintomis šoninėmis slankiosiomis durimis, pro kurias lengviau pateikti į krovinių skyrių arba ant galinių sėdynių.

Patikimi ir patvarūs „Dacia Dokker Van“ dėl sumaniai suprojektuotos modulinės priekinės keleivio sėdynės („Dacia Easy Seat“, montuojama kaip papildoma įranga) savo segmente išsiskiria didžiausia talpa, o dėl plačių stumdomų šoninių durų į juos lengviau pakrauti krovinius. Siekiant kuo geriau patenkinti prekybininkų ir verslininkų poreikius, siūlomas platus „Dokker Van“ modifikacijų ir priedų asortimentas.

Kaip ir „Dacia Lodgy“, „Dokker“ ir „Dokker Van“ interjerai yra patogūs, šiuolaikiški ir itin funkcionalūs. „Media Nav“ multimedijos sistema komplektuojama su septynių colių (18 cm) įstrižainės lietimui jautriu ekranu, navigacijos ir radijo funkcijomis bei „Bluetooth“ ryšiu. Papildomos įrangos kataloge yra greičio ribotuvas ir galiniai automobilio statymo jutikliai.

Priklausomai nuo rinkos, „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ komplektuojami su keturiais skirtingais varikliais: visiškai nauju 1,2 TCe 115 ir šiuo metu gaminamu 1,6 MPI 85 benzininiais varikliais, taip pat su 1,5 dCi 75 AG ir 90 AG dyzeliniais varikliais. Abu dyzeliniai varikliai žymimi „Dacia eco²“ žyma: jų degalų sąnaudos tesiekia 4,5 l/100 km*, o CO 2 emisija – 118g/km.

„Dacia“ toliau plėtoja stipriąsias savo savybes pasitelkdama „Renault“ – komercinės paskirties lengvųjų automobilių gamybos lyderės Europoje nuo 1998 m. – patirtį. Daugelis „Dokker Van“ komponentų buvo sukurti siekiant patenkinti aukštus „Renault“ gaminamiems furgonams keliamus kokybės standartus. Siekiant įvertinti šių modelių patikimumą pačiomis nepalankiausiomis eksploatacijos sąlygomis, su jais buvo atliekami tie patys eksploatacijos bandymai kaip ir su „Renault“ gaminamais lengvaisiais komerciniais automobiliais.

ITIN FUNKCIONALUS DIZAINAS

Nuo žodžio „dockworker“ (jūrų laivų krovikas) kilęs pavadinimas „Dokker“ įkūnija didelę šių dviejų modelių talpą, modulinius interjero sprendimus ir patvarumą.

Dėl kėbulo linijų, proporcijų ir nemažų matmenų (ilgis – 4,36 m, plotis – 1,75 m, aukštis – 1,81 m) „Dacia Dokker“ ir „Dacia Dokker Van“ pasižymi itin didele vidaus erdve. Erdvumo jausmą sustiprina vientisi vertikalūs kėbulo šonai, o šoninių slankiųjų durų ir asimetrinių galinių durelių angos leidžia nesunkiai patekti į vidų.

Šių dviejų naujų modelių radiatoriaus grotelės ir dideli priekiniai žibintai primena kitus tos pačios šeimos „Dacia“ automobilių modelius. Šiuolaikiškas naujausių technologijų įspūdį keliantis dizainas įkūniją naująjį „Dacia“ stilių, debiutavusį „Lodgy“ modelyje.

Pasitikėjimą keliančios automobilio išorės formos bei drąsios linijos – tai užuominos į „Dacia“ prekės ženklu žymimų gaminių kokybę ir ilgaamžiškumą. Šį įspūdį dar labiau pabrėžia aukšta šoninė linija ir masyvios durų rankenėlės. Standartiniai juodi grūdėtos faktūros „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ bamperiai apgaubia visą jų priekio apatinę dalį iki pat priekinių žibintų, o galiniai bamperiai yra tokios formos, kad suteiktų apsaugą žibintų blokams. Kai kuriose modifikacijose kėbulo šonuose yra įtaisytos apsauginės juostelės.

Aukštesnio įrangos lygio furgonus, kurių apdailai būdingi lengvųjų automobilių dizaino elementai, galima įsigyti su kėbulo spalvos bamperiais.

Salone sumontuotas šiuolaikiškas ir funkcionalus priekinis skydelis, kuriame įrengta keletas funkcionalių daiktadėžių. Veržlios priekinio skydelio formos kuria tvirtumo įspūdį, o dviejų atspalvių spalvinė gama buvo perkelta ant durų vidinės pusės (priklausomai nuo įrangos lygio). Neabejotinai šiuolaikiškas naujausių technologijų įspūdį kuriantis salonas aprūpintas iš „Dacia Lodgy“ paveldėtais naujo dizaino prietaisais ir multimedijos sistema „Media Nav“.

„Dokker“ ir „Dokker Van“ aprūpinti „Lodgy“ modelyje debiutavusia vairuotojo darbą palengvinančia įranga, įskaitant naujo tipo žibintus ir priekinio stiklo valytuvų valdiklius. Patogioje vietoje ant durų porankių įrengti elektrinių langų jungikliai ir klimato kontrolės valdikliai yra pasiekiami lengviau nei „Logan“ šeimos automobilių modeliuose.

Pradedant nuo kitokios interjero apdailai panaudotos spalvų paletės, keleivinio mikroautobuso modifikacija labiau primena lengvąjį automobilį. Aukštesnio įrangos lygio automobiliuose įrengta parako pilkos spalvos centrinė konsolė, o priekinės durelių rankenos, prietaisų ir kondicionieriaus valdikliai bei pavarų perjungimo svirties rankena yra su chromo apdaila.

ABSOLIUČIAI PRAKTIŠKAS AUTOMOBILIS KASDIENAI

„Dacia Dokker“ – universalus keleivinis furgonas

„Dacia Dokker“ patogiai telpa iki penkių asmenų ir jų bagažas. Jo 800 litrų bagažinės, kurioje vežamo krovinio maksimalus ilgis – 1,16 m, talpa yra didžiausia segmente.

„Dacia Dokker“ standartinę komplektaciją sudaro vienerios stumdomos šoninės durys, o antras galima užsisakyti kaip papildomą įrangą (aukščiausio įrangos lygio versijos standartinėje komplektacijoje). 703 m pločio šoninių durų anga leidžia be vargo pasiekti galines sėdynes.

Gale sėdintiems keleiviams skirtos sėdynės yra patogios, jiems yra pakankamai erdvės (galvai – 1065 mm, pečiams – 1458 mm, keliams – 177 mm).

Modulinė, 60/40 proporcija padalinta galinė sėdynė yra lengvai transformuojama į vieną iš daugelio galimų išdėstymo variantų. Už lengvai pasiekiamos rankenos kiekvieną sėdynės atlošo dalį galima atskirai nulenkti į priekį. Sėdynės apatinę dalį galima pristumti prie priekinių sėdynių, 3 m3 tūrio krovinių skyriuje atlaisvinant lygų pagrindą iki 1,57 m ilgio kroviniams.

„Dacia Dokker Van“ – vienas praktiškiausių savo klasės automobilių

Dėl savo matmenų (ilgis – 4,36 m, plotis – 1,75 m, aukštis – 1,81 m) „Dacia Dokker Van“ pasižymi solidžia 3,3 kubinių metrų krovinių skyriaus talpa, kuriame galima gabenti iki 1,9 m ilgio krovinį.

Jo talpa gali būti padidinta pasitelkus „Dacia Easy Seat“, kuri komplektuojama kaip papildoma įranga. Šios universalios priekinės keleivio sėdynės atlošas pasilenkia į priekį ir tampa staliuku. Norint padaryti vietos iki 2,42 m ilgio kroviniams, visą sėdynę galima palenkti į priekį link daiktadėžės, o pageidaujant papildomos 3,9 kubinių metrų erdvės – sėdynę galima apskritai išimti. Taip išdėsčius interjero elementus galima nesunkiai gabenti trijų metrų ilgio daiktus (maksimalus krovinio ilgis – 3,11 m). Dėl aukščiausių talpumo rodiklių rinkoje „Dokker Van“ laikomas vienu iš funkcionaliausių automobilių savo segmente, tačiau ne komforto sąskaita, nes „Dacia Easy Seat“ sėdynė stumdoma pirmyn ir atgal bei turi reguliuojamą atlošą. „Dacia Dokker Van“ didžiausia apkrova – 750 kg.

Priklausomai nuo versijos, saloną nuo krovinių skyriaus atskiria du vamzdiniai apsauginiai rėmai, visiškai įstiklinta pertvara arba tinklinė slankioji pertvara. Pastaroji leidžia padidinti keliamąją galią, nulenkiant keleivio sėdynę („Dacia Easy Seat“, komplektuojama kaip papildoma įranga) ir tuo pat metu užtikrinant vairuotojo apsaugą.

„Dacia Dokker Van“ standartinės įrangos komplekte yra vienos didelės stumdomosios šoninės durys, o antrąsias galima užsisakyti kaip papildomą įrangą. Šios durys yra ypač tvirtos konstrukcijos, dėl didelės rankenos atsidaro lengvai ir leidžia nesunkiai pasiekti krovinių skyrių.

Galinės durelės atsidaro į šonus 90 laipsnių kampu. Joms užsidaryti neleidžia prilaikymo sistema, kuri apsaugo duris nuo užsivėrimo pučiant gūsingam vėjui. Norint dureles atidaryti 180 laipsnių, šis užraktas gali būti atrakintas rankena iš durų vidinės pusės.

Daugybė „Dokker“ ir „Dokker Van“ daiktų laikymo sprendimų

Siekiant palengvinti vairuotojų kasdienybę, keleivinio mikroautobuso salone yra išdėstyta nemažai praktiškų daiktų laikymo vietų, kurių bendra talpa siekia 44,2 litrų. Didelėje nedengtoje ertmėje priekiniame skydelyje telpa nešiojamasis kompiuteris arba A4 formato dokumentai. „Dokker“ taip pat yra įrengtas dengtas 6,6 litro talpos smulkmenų skyrelis (priklausomai nuo įrangos lygio) ir 12 litrų talpos lengvai prieinama virš galvos įrengta daiktadėžė (priklausomai nuo įrangos lygio). Nedidelė dengta daiktadėžė vairuotojo kairėje yra ypač pravarti, kad po ranka visada būtų smulkių pinigų ar panašių dalykų.

Priekinių durų daiktadėžėse telpa 1,5 litro butelis, o centrinėje konsolėje įrengtas dviejų indų laikiklis ir padėklas.

Keleivinio mikroautobuso versijoje, centrinėje konsolėje įrengtas gale sėdintiems keleiviams skirtas 0,5 litro butelio laikiklis, nedidelės papildomos daiktadėžės duryse ir žemėlapių kišenės ant priekinių sėdynių atlošų (priklausomai nuo versijos).

Kalbant apie pritaikymą konkretiems verslo poreikiams, „Dacia“ remiasi didele „Renault“ patirtimi. Siekdama pasiūlyti pačias įvairiausias pritaikymo galimybes, įmonė glaudžiai bendradarbiavo su „Renault“ patvirtintomis partnerėmis. Siūlomi „Dacia Dokker Van“ greitosios medicinos pagalbos automobiliai, TPRM sprendimai, atvėsintų ar šaldytų prekių gabenimas, automobilinės dirbtuvės ar specialiųjų tarnybų transporto priemonės ir t.t.

Siekdama patenkinti įvairius savo pirkėjų poreikius, „Dacia“ siūlo platų papildomos įrangos ir vidaus apdailos elementų asortimentą. Komforto ar talpą gerinančią papildomą įrangą sudaro centrinis porankis, DVD grotuvas, prie sėdynės atlošo pritvirtintas dokumentų laikiklis, vaikų sėdynės, nešiojamas šaltkrepšis, stogo bagažinė, tinklelis už galinių sėdynių (keleivinio mikroautobuso versija) ir t.t.

„Dacia Dokker Van“ komplektuojamas su įvairia verslo klientams skirta papildoma įranga: medžio apdaila, posparnių apsauga, kabliais priekaboms, medine spintele, plieniniais stogo strypais, galinių stiklinių durelių apsauginėmis grotelėmis ir t.t.

Transporto priemonės taip pat gali būti nudažomos pirkėjo įmonės spalvomis.


PATOBULINTA VIDAUS ĮRANGA

Nuo „Dacia Lodgy“ gamybos pradžios atnaujinus kelias funkcijas, jos tapo dar patogesnės, modernesnės ir praktiškesnės bei buvo pritaikytos „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ modeliuose.

„Media Nav“ – patogi naudotis technologija

„Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ montuojama „Dacia Lodgy“ modelyje debiutavusi „Media Nav“ multimedijos sistema. Sistema puikiai integruota į centrinę konsolę ir turi septynių colių (18 cm) skersmens lietimu valdomą ekraną. Tai – papildoma įranga už patrauklią kainą (430 EUR*) su navigacijos ir garso atkūrimo funkcijomis bei paprastai naudojama „Bluetooth“ ryšio laisvų rankų įranga.

Per pradinį ekraną galima pasiekti iš karto šešias „Media NAV“ funkcijas. Per įmontuotą USB prievadą ar 3,5 mm lizdą galima prijungti nešiojamą muzikos grotuvą. Dainas vairuotojai gali pasirinkti lietimui jautriame ekrane arba ant vairo sumontuotais valdikliais.

Lytėjimui jautrioje intuityvioje navigacijos įrangoje atvaizduojama tiek 2D, tiek 3D (Birdview) grafika. Iš specialiai tam skirtos interneto svetainės (www.dacia.naviextras.com) vairuotojai gali parsisiųsti žemėlapių naujinimus ir juos įkelti per USB prievadą.

* Rekomenduojama kaina

Pagal kiekvieno kliento poreikius galima rinktis ir iš kitų dviejų multimedijos sistemų:

  • „Dacia Plug & Radio“. Ši sistema turi didelį ekraną, radiją, MP3 formato failus atkuriantį kompaktinių plokštelių grotuvą, „Bluetooth“ technologiją, prie prietaisų skydelio tvirtinamą USB lizdą ir 3,5 mm lizdą bei ant vairo sumontuotą valdiklį;
  •  bazinio lygio (1 DIN) radijo aparatas „Dacia Plug & Music“ yra mažesnis, todėl lieka papildomai vietos daiktams susidėti. Šis radijas turi tokias pačias funkcijas kaip ir „Dacia Plug & Radio“, išskyrus kompaktinių plokštelių grotuvą.

Visoje garso įrangoje naudojama iš „Renault“ garso aparatūros asortimento perimta „Arkamys 3D Sound“ technologija. „Arkamys“ naudoja skaitmeninio apdorojimo programinę įrangą ir taip sukuria patobulintą bei pastebimai geresnės kokybės garsą. Trimatį garsą kuria keturi garsiakalbiai, atsižvelgiant į salono išdėstymą ir interjere panaudotas medžiagas.

Patogesnė ir praktiškesnė vairuotojui

„Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ vairuotojas sėdi 3,5 cm aukščiau nei „Logan MCV“, o reguliuojamas sėdynės ir vairo aukštis leidžia jam rasti patogiausią sėdėseną. Dėl didelės pakojos vairuotojui sėdėti yra dar patogiau.

„Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ sumontuotas „Dacia Lodgy“ modelyje naudojamas naujas, šiuolaikiškesnis ir praktiškesnis prietaisų skydelis. Jo centre yra odometras, kairiame šone – sūkių skaitiklis, o dešinėje – ekranėlis su kuro matuokliu ir viso nuvažiuoto (kelionės) atstumo rodmenimis. Modifikacijose su kelionės kompiuteriu, tame pačiame ekrane pateikiami duomenys apie suvartotą degalų kiekį, kelionės atstumą, vidutines ir momentines kuro sąnaudas, likusį atstumą, vidutinį greitį, atstumą iki kito aptarnavimo, greičio ribotuvo pasirinkimą, bei laikrodis.

Kaip ir „Lodgy“, naujuose modeliuose sumontuoti nauji pagalbiniai vairuotojo paketai. Greičio ribotuvas vairuotojams suteikia galimybę nustatyti maksimalų greitį, kurio jie nepageidautų viršyti, norėdami įveikti atstumą be jokio streso. Ši funkcija įjungiama arba išjungiama centrinėje konsolėje esančiu mygtuku. Greitis nustatomas spaudžiant ant vairo esančius „+“ arba „-“ mygtukus. Esant reikalui, sistemą galima laikinai atjungti, staigiau nuspaudus akseleratoriaus pedalą.

„Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ papildomai įrangai priklauso automobilio statymo jutikliai. Jie sumontuoti ant galinio buferio ir garsiniu signalu praneša vairuotojui apie atstumą tarp jo automobilio ir kliūties. Funkcija gali būti įjungiama arba išjungiama, naudojant vairo kairėje esantį jungiklį.

Klimato kontrolės sistema yra viena iš geriausių krovininių universalų (ludospace) rinkoje. Jos pajėgumas atitinka salono dydį ir visą stiklo paviršiaus plotą. „Renault“ grupės inžinieriai įkvėpimo sėmėsi iš „Renault Megane“ naudojamos klimato kontrolės sistemos. Jie sugebėjo padidinti oro srautą ir galią be papildomo triukšmo. Dėl priekyje ir gale įrengtų angų, pučiamas oras visame salone paskirstomas tolygiai.

Daug dėmesio buvo skiriama ir akustiniam komfortui. Lyginant su „Dacia Duster“, garsui nelaidžios medžiagos variklio skyriuje, po transporto priemone, ratų arkose bei kėbulo ir priekinio stiklo sandūroje plotas buvo padidintas 30 procentų. Dėl 1,5 dCi variklyje sumontuotų naujo tipo kuro purkštukų variklis veikia tyliai.

Vėjo keliamas triukšmas buvo sumažintas, pakeitus durų veidrodėlių korpusų ir stogo strypų formas. Riedėjimo triukšmas buvo dar labiau sumažintas, pasitelkus putų polistirolo izoliacinį sluoksnį ir tarpines, taip pat tam tikrų komponentų dalių sutvirtinimą, siekiant slopinti rezonansą.


PATIKIMI IR EKONOMIŠKI VARIKLIAI

Į „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ montuojama plati dinamiškų, ekonomiškų ir patikimų variklių, kurie atitinka skirtingus vairuotojų poreikius, gama. Siūlomi 1.2 TCe 115 ir 1,6 MPI 85 benzininiai varikliai bei 1,5 dCi dyzelinis variklis, kurį galima rinktis dvejopos galios – 75 AG ir 90 AG.

Po Collection 2012 versijos „Renault Megane“ ir „Renault Scenic“ variklio dangčiu montuotas 1,2 TCe 115 (Euro5) yra pirmasis „Renault“ grupės variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi, o iš aliuminio pagamintas jo blokas išsiskiria mažu svoriu. Šis agregatas užtikrina vairavimo malonumą, itin mažas kuro sąnaudas ir žemą CO2 emisiją, o savo eksploatacinėmis savybėmis (115 AG) prilygsta 1,6 litro varikliui. Jo 190 Nm didžiausias sukimo momentas atitinka 2,0 litro darbinio tūrio variklio sukimo momentą. 90 procentų šio rodiklio pasiekiama varikliui dirbant vos 1500 sūkių per minutę. 2000–4000 sūkių per minutę intervale pasiekiamas maksimalus sukimo momentas užtikrina gerą pagreitį. Šis nedidelis agregatas sujungtas su penkių pavarų mechanine greičių dėže; jo kuro sąnaudos važiuojant mišriu režimu – tik 6,1 l/100 km*, o CO 2 emisija – 140 g/km*; („Dokker Van“ – 6,2 l/100 km* ir 143 g CO 2 / km*).

* Teoriniai dydžiai; faktiniai rodikliai bus pateikti vėliau.

Tokios nedidelės kuro sąnaudos lemia kur kas pigesnę eksploataciją; automobilio priežiūros išlaidas, kurios neabejotinai turi didelę reikšmę verslo klientams. Tai taip pat padeda sumažinti priežiūros nereikalaujančios grandinės (vietoj įprasto diržo) naudojimas.

1,6 MPI 85 Euro 5

Šis 60.5 kW pradinio lygio benzininis variklis sujungtas penkių pavarų mechanine greičių dėže. Kuro sąnaudos mišriu režimu – 7,5 l/100 km*, CO 2 emisija – 175 g/km*.

Euro 4 modifikacijos galia – 59 kW (80 AG). Kuro sąnaudos mišriu režimu – 8 l/100 km* (CO2 emisija – 189g/km*).

1,5 dCi 75 ir 90 (Euro5)

Gerai įvertintas dėl savo patikimumo, efektyvumo ir ekologiškumo, 1,5 dCi siūlomas dvejopos galios – 75 AG arba 90 AG. Abi modifikacijos, kurioms leista naudoti „Dacia eco²“ žymą, yra itin ekonomiškos: NEDC kombinuoto ciklo kuro sąnaudos – 4,5 l/100 km*, o CO 2 emisija – 118g/km*.

Abi versijos komplektuojamos su penkių pavarų mechanine greičių dėže. 90 AG modifikacija su 200 Nm sukimo momentu, kurio 90 proc. pasiekiama varikliui dirbant nuo 1750 sūkių per minutę, suteikia tikrą vairavimo džiaugsmą net ir esant nedidelėms apsukoms. 1,5 dCi 75 AG modifikacija gali pasigirti maksimaliu 180 Nm sukimo momentu esant 1750 sūkių per minutę.

Šio variklio Euro 4 modifikacijos maksimali galia – 63 kW (85 AG). Jo ir penkių pavarų mechaninės greičių dėžės derinys suderina lankstumą, efektyvumą ir mažas eksploatacines sąnaudas. Jo kuro sąnaudos mišriu režimu yra 4,9 l/100 km* (CO 2 emisija – 130 g/km*).

** Praktiškai nustatytos sąnaudos ir CO 2 emisija

Kaip ir „Dacia Lodgy“, „Dokker“ ir „Dokker Van“ yra gaminami naujos M0 platformos pagrindu, kuri apima naują variklio skyrių ir išskirtinę galinę dalį.

„MacPherson“ tipo priekinė pakaba su trikampe svirtimi yra tokia pati, kaip ir visuose kituose „Dacia“ modeliuose. Iš „Renault Kangoo“ perimta galinė pakaba turi programuojamo kreipimo linges su spyruoklėmis. Keleivinio mikroautobuso versijoje sumontuotas 20,3 mm skersmens šoninio pasvirimo stabilizatorius. Ši tvirta ir automobilio keliamajai galiai ypač tinkama konstrukcija yra skirta sumažinti kėbulo pasvirimą ir pagerinti „Dacia Dokker“ stabilumą posūkiuose. Kėbulas yra vienodai stabilus tiek automobiliui esant pakrautam, tiek tuščiam; automobilis visuomet gerai valdomas ir kelyje elgiasi nuspėjamai.

Automobilio pakaba pritaikoma, atsižvelgiant į kiekvienos modifikacijos paskirtį. 2,81 m ratų bazė yra beveik 10 cm trumpesnė nei „Logan MCV“ todėl automobilis vikrus, o jo apsisukimo spindulys – viso labo 11,1 metro.

„Dokker“ ir „Dokker Van“ prošvaista yra atitinkamai 189 mm ir 186 mm, tad jie gali važiuoti praktiškai bet kokios dangos keliu.

„RENAULT“ PATIRTIS, „DACIA“ PATIKIMUMAS IR KOKYBĖ

Savaime suprantama, kad pirkėjų ir žiniasklaidos pripažinti „Dacia“ išskirtiniai bruožai – patikimumas bei surinkimo kokybė – ne svetimi „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“. Be to, abu modeliai gaminami padedant „Renault“, kuri nuo 1998 m. yra pirmaujanti LCV (lengvųjų komercinių automobilių) klasės automobilių gamintoja Europoje.

Daugelis „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ naudojamų dalių buvo sukurta tuo pačiu pagrindu, kaip ir „Renault“ gaminamiems LCV skirtos dalys. Dugnas ir kėbulo karkasas yra pagaminti taikant tuos pačius „Renault Kangoo“ taikomus griežtus reikalavimus; jie nepraranda savo eksploatacinių savybių net po 300 000 kilometrų. „MacPherson“ tipo priekinė pakaba su trikampe svirtimi buvo sustiprinta, vadovaujantis „Renault“ gaminamiems LCV taikomais kriterijais, o iš „Renault Kangoo“ perimta galinė pakaba, kuri išsiskiria vairavimo komfortu ir patikimumu, buvo modifikuota atsižvelgiant į naudingąją apkrovą.

Siekiant, kad automobilių pritaikymo sritys būtų kiek įmanoma įvairesnės, bandymų metu sudėtingomis sąlygomis „Dacia Dokker“ įveikė 1,9 milijono kilometrų. Jo dinamika ir patikimumas buvo išmėginti plentuose, trinkelėmis grįstuose keliuose, duobėtuose keliuose, brastose, smėlingose ir dulkėtose trasose bei ekstremaliai karšto ir šalto klimato zonose.

„Dacia Dokker Van“ buvo testuojamas pagal „Renault“ LCV testavimo programą, įskaitant ištvermės važiavimus paties grubiausio, vadinamojo „skalbimo lentos“ paviršiaus bandymų stende. Be to, įvertinant tai, kad stumdomos šoninės durys ir galinės durelės turi būti ilgaamžės ir tinkamos komerciniam naudojimui, jos buvo atidaromos ir uždaromos po 100 000 kartų.

Kelyje buvo išbandytas ir „Dacia Dokker Van“ patvarumas. „Renault Megane III“ bandymams pirmą kartą naudota programa šiuo metu išbandoma apie 30 transporto priemonių, nuo jų pagaminimo tris mėnesius važinėjant jomis Rumunijos keliais sudėtingomis realiomis sąlygomis. „Dokker Van“ pačiomis įvairiausiomis sąlygomis įveikė beveik 850 000 km. Šį atstumą galima prilyginti nuo ketverių iki šešerių metų trunkančiai transporto priemonės eksploatacijai. Taip išaiškėję galimi trūkumai yra nedelsiant šalinami, o vėliau atliekami reikiami gamybos proceso patobulinimai. Šis metodas užtikrina, kad galutinis produktas patenkintų reikliausių verslo klientų lūkesčius.

„Dacia Dokker“ gaminamas su trejų metų arba 100 000 km ridos garantija.

BEKOMPROMISIS SAUGUMAS

Aktyvus saugumas

„Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ naudojama „Dacia Lodgy“ stabdžių sistema, įskaitant ABS su EBD, elektronine stabdymo jėgos paskirstymo ir avarinio stabdymo sistema. ESC sistemoje, kuri montuojama kaip papildoma įranga, naudojamas naujausios kartos „Continental“ agregatas (Continental Mark 100), kuris taip pat montuojamas ir į „Dacia Lodgy“. Sistema apima traukos kontrolę ir apsaugą nuo vertimosi, padedančias išlaikyti transporto priemonės stabilumą posūkiuose, sudėtingomis sąlygomis, taip pat aplenkiant kliūtį, ratams netekus sukibimo su keliu arba važiuojant slidžia kelio danga.

Pasyvus saugumas

Siekiant užtikrinti maksimalų keleivių saugumą, „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ naudojama „Renault“ grupės inžinierių patvirtinta sustiprinta konstrukcija. Konstrukcija visų pirma skirta apsaugoti keleivius, o „Dokker“ ir „Dokker Van“ naudojamas plienas ir kitos medžiagos pasižymi geresnėmis energijos sugerties ir išsklaidymo savybėmis.

Automobiliuose įrengti saugos diržai su apkrovos ribotuvais, apsaugančiais keleivio krūtinės ląstą susidūrimo metu. Europoje parduodamose „Dacia Dokker“ modifikacijose įrengtoje vairuotojo sulaikymo sistemoje taip pat yra pirotechniniai įtempikliai, kurie laipsniškai įtempia diržą ties krūtinės ląsta ir liemeniu, apsaugodami keleivį nuo sužeidimų staigiai stabdant. Standartinės įrangos komplekte yra vairuotojo ir keleivio priekinės saugos oro pagalvės, taip pat šoninės galvos ir krūtinės saugos oro pagalvės.

Trys galinės sėdynės yra su ISOFIX tvirtinimu, skirtu patikimam vaikų ir paaukštintų sėdynių įrengimui.

Kuriant „Dacia Dokker“ ir „Dokker Van“ didelis dėmesys buvo skiriamas maksimaliam pėsčiųjų saugumui. Priekinio bamperio storis ir standumas buvo parinkti, siekiant apsaugoti apatines galūnes. Variklio dangtis ir sparnai buvo sukurti taip, kad sugertų smūgio energiją pėsčiajam susidūrus su automobiliu. Pasirūpinta, kad tose po variklio dangčiu esančiose vietose, į kurias susidūrimo atveju galėtų trenktis pėsčiojo galva, nebūtų jokių kietų dalių.