Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

Mėgaukitės Negyvosios Jūros gydykla namuose

Norimą prekę jau galima išsirinkti bei nusipirkti ir net neišėjus iš namų - tiesiog reikia apsilankyti internetinėje parduotuvėje
Nuotraukos

Kosmetikos prekybos vietose lentynos lūžta nuo jos gausos ir įvairovės. Kaip elgtis tokioje rinkos situacijoje norint pradėti prekiauti kosmetika? Kokią produkciją platinti, kad verslas būtų perspektyvus, viliotų pirkėjus? Julius Zimanas, nors dar tik naujokas šioje nišoje, nedvejodamas atsako - naujos kartos produkciją, pasižyminčią aukšta kokybe.

„Mon Platin" kūno, veido ir plaukų priežiūros priemonės minėto jauno verslininko dėka iš Izraelio atkeliavo į Lietuvą. Mūsų šalyje ši produkcija dar neseniai, bet anot, J. Zimano, padaryta tikrai nemažai: „Svarbiausia - išbandyti, o jau tada abejingam išlikti tikrai sunku". Tačiau užduotis - pasiūlyti naują produktą kuo didesniam kiekiui žmonių, tikrai nelengva. Norint rasti vartotojų, reikia žinoti, ką pasakyti, kad būtum išgirstas. Julius Zimanas naudoja trijų raidžių kodą - DSM. Negyvosios Jūros mineralai (angl. Dead sea minerals) - frazė, nuo kurios prasidėjo ir jo paties pažintis su „Mon Platin" produktais.

Pats žemiausias mūsų planetos sausumos taškas egzistuoja Negyvojoje jūroje. Ta vienintelė tokia vieta žemėje ir yra „Mon Platin" kosmetiką sudarančių veikliųjų medžiagų šaltinis. Tik ten, vienintelėje vietoje mūsų žemėje galima autobusu nusileisti apie pusę kilometro žemiau vandenyno lygio. Tokiose sąlygose susidaro papildomas atmosferos slėgis, kuris turi didžiulį teigiamą poveikį augmenijai, žmogaus organizmui. Į Negyvosios jūros pakrantėse įsikūrusias gydyklas važiuoja sunkiai nepagydomomis ligomis sergantys žmonės ir pasveiksta.  Ne kiekvienas turi galimybę ten nuvykti. „Mon Platin" siūlosi padėti tai padaryti.

Mon Platin DSM produktai - Negyvosios jūros mineralų bei purvo derinys. Gaminant šią kosmetiką, naudojami 26 minėto šaltinio mineralai (iš viso yra 28 mineralai - aut. past.), nuo jų ir priklauso akimirksniu pastebimas veikimas, nes oda gali net pradėti nestipriai dilgsėti. Kiekvienam produktui yra naudojama vis kita mineralų formulė, lemianti gydomąjį poveikį.

Norėdami išsirinkti kokį nors produktą, galite pasikonsultuoti su profesionalais arba tiesiog paskaityti kiekvieno produkto aprašą ir išsirinkti tai, ko jums labiausiai reikia. Išsamius produktų aprašymus sudarė moteris, beveik dešimtį metų dirbusi įvairiose Izraelio gydyklose (Profesionali masažistė Edita Zarecki www.livadija.lt). Pradėjus domėtis, matyti, kad produktų sudėtyje greta mineralų bei purvo taip pat yra vitaminų, aliejų, ekstraktų, vaisių sėklų aliejų ir kitų veikliųjų medžiagų ar mikro elementų, kurių reikiamas kiekis yra abstrahuojamas ir turi didžiulį teigiamą poveikį organizmui. Produkcija yra sukurta vandens pagrindu, todėl akimirksniu įsigeria į odą ir nepalieka jokių išorinių - plėvelės jausmo pėdsakų, tačiau pritaikyta naudoti ir atšiauriame klimate, todėl norint pasirūpinti savo oda rekomenduotina naudoti net prie didelių šalčių.

Vartotojui yra suteikiama galimybė išsirinkti priemonių liniją pagal jo poreikius ir odos tipą (sausos, riebios, jautrios odos arba jauninanti linija ir t.t.). Kosmetika pritaikyta ir individualiam, ir profesionaliam naudojimui. Yra sudarytos specialios lentelės, kuriose nurodomi produktai ir su jais atliekama ištisa procedūrų eiga.

Viliojantis ir produkcijos kainos bei kokybės santykis. Vidutinės produktų kainos yra apie 40-50 Lt. Tad investicija į gerą savijautą ir nuotaiką tikrai nedidelė, tačiau efektyvi. Ši kosmetika turi ilgalaikį poveikį.

Lietuvoje „Mon Platin" kosmetikos jau galima įsigyti daugiau kaip 50-šimtyje prekybos vietų. Tai padaryti gali ne tik vilniečiai, jau surasti prekybos taškai ir Kaune, Klaipėdoje, ir kituose miestuose, kurių sąrašas nuolat plečiamas.

Norimą prekę jau galima išsirinkti bei nusipirkti ir net neišėjus iš namų - tiesiog reikia apsilankyti internetinėje parduotuvėje.

Anot Juliaus Zimano, vienas didžiausių ateities planų - kad šia produkcija būtų prekiaujama kiekviename Lietuvos mieste ir gal net atidaryti savo parduotuvę, kurioje būtų prekiaujama tik „Mon Platin" produkcija. Jo teigimu, ši kosmetika Lietuvoje per trumpą laiką spėjo įgyti nuolatinių klientų ratą, bet itin žinoma dar netapo: „Nenuostabu, juk žmonės visada atsargiai prisileidžia tą, kurio nepažįsta. Mūsų reklama - iš lūpų į lūpas keliaujančios klientų rekomendacijos. Jaudintis neverta, nes produkcija savo kokybe anksčiau ar vėliau išsikovos deramą vietą".


Informacija