Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Kaip išsiskirti iš konkurentų, kaip sukurti svetainę, kad ši būtų patraukli vartotojams, profesionali ir atitinkanti aukščiausios kokybės standartus?
Rinkos dalį užima ekologišką važiavimą ir praktiškumą suderinantys hibridiniai automobiliai, turintys du variklius: vidaus degimo (benzininį arba dyzelinį) ir elektrinį.
Viešųjų pirkimų galimybės yra atviros ne tik juridiniams asmenims, tačiau taip pat ir fiziniams, kurie vykdo kokią nors veiklą.
Protingai pasirinktas šilumos siurblys oras-oras ne tik nereikalaus daug investicijų, bet ir pagerins gyvenimo kokybę, esant sudėtingoms namų vėdinimo sąlygoms.
Straipsniai
Visuomenės sveikatos specialistai jau kurį laiką ragina negraibstyti medicininių kaukių, nes jos nesuteikia tinkamos apsaugos nuo virusų.
Digital marketingo agentūra „What about“ keliasi į naujas patalpas.
Dėl koronaviruso atšauktą telekomunikacijų parodą Barselonoje lietuvių IT įmonė žaibiškai perkėlė į Vilnių
Pernai „Regitroje“ iš viso laikyta apie 122 tūkst. teorijos egzaminų. Neišvengta ir sukčiaujančių asmenų.
Technologijų lyderė „Huawei“ Barselonoje surengė virtualų pristatymą, per kurį pristatė aibę naujų 5G produktų bei strategiją, demonstruojančią visas dirbtiniu intelektu paremtų scenarijų ekosistemos galimybes.
„Peugeot“ tarptautinė plėtra intensyvėja – pikapų rinką jau šiemet papildys naujasis „Landtrek“ modelis.
Automobilių komfortas pastaraisiais metais žengė ne vieną didelį žingsnį į priekį – nuo lengvai suvokiamų garso izoliacijos ar pakabos pokyčių iki pažangių elektroninių sistemų, kurios leidžia vairuotojams tam tikrus darbus tiesiog pamiršti.
„Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC“ pristato naują SUV segmento prabangos formą. Tai – jau antrasis „Mercedes-Maybach“ automobilis, 2015 m. rinkai buvo pristatytas S klasės sedanas.
Vis augant susirgimų koronavirusu skaičiui, pastebimas gerokai didesnis susidomėjimas medicininėmis kaukėmis. „Eurovaistinės“ skelbia, kad per dieną jų nuperkama net keliolika kartų dažniau.
Apie atlygio sistemas, vidinės kultūros kūrimą ir kitus būdus kelti ir išlaikyti darbuotojų motyvaciją kalbama nemažai, tačiau kiek įmonės yra pasiryžusios iš tiesų padaryti dėl to, kad pasiektų tokį tikslą?