Logistikos pasaulio profesionalai teigia, kad teoriškai įvardyti geriausią komercinį automobilį galima jo nemačius akyse, o tik panagrinėjus technines specifikacijas ir kainoraštį.
|
Kai kuriuos istorinius automobilius paversti muziejiniais eksponatais kainuoja beprotiškai didelius pinigus. Kita vertus, laiku ir teisingai investavus į ratuotą senieną, vėliau galima pačiam tapti pasakiškai turtingam.
|
Prabėgusį šeštadienį per visus Lietuvos regionus triukšmingai praūžė „moto sezono“, „baikerių sezono“, „šiltojo sezono“ ar dar kaip nors, atidarymas.
|
Kad ir kaip mėgtume automobilius, tenka pripažinti – jie buvo ir tebėra vieni pagrindinių aplinkos teršėjų.
|
Kelios minutės po keturioliktos valandos Palangoje finišavo pirmasis elektromobilių ketvirtųjų varžybų „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius – Palanga“ ekipažas.
|
Vykstant trečiajam „Lietuvos komercinio automobilio“ konkursui komisijos narių diskusijose pripažįstama, kad nors renkantis tinkamą automobilį reikšmingiausias svertas – skaičiai, apibrėžiantys, ar konkretų modelį pirkti apsimoka, modelio dizainas toli gražu ne paskutinėje vietoje.
|
Bekelės varžybos – motociklai, automobiliai, keturračiai ir sunkvežimiai važiuoja tokiomis vietomis, kur transporto priemonės šiaip sau neatsiduria.
|
Automobiliai iš JAV į Lietuvą gabenami dažniausiai todėl, kad ten kainuoja mažiau. Labai retais atvejais amerikiečiai jį perka dėl išskirtinumo: yra modelių, kurie Europoje neparduodami, o už Atlanto jų – daugybė.
|
Ketvirtadienio vakarą finišavo tris dienas trukęs „Neste Eko ralis 2018“, kurį kartu su partnere UAB „Neste Lietuva“ surengė VšĮ „Saugus ratas“.
|
Elektromobiliai, žvelgiant iš benzininių automobilių mėgėjų perspektyvos, turi ne vieną trūkumą. Su daugeliu (trumpu nuvažiuojamu atstumu, neišvystyta infrastruktūra ir kitais) yra susidūrę bei juos išsprendę elektromobilių varžybų „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ dalyviai.
|