Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

ASUS papasakojo apie savo strategiją planšetinių kompiuterių rinkoje

Nors dabartinių planšetinių kompiuterių pardavimų dinamika kalba apie tam tikrą paklausos mažėjimą, kompanijos ASUS tai nė kiek neatbaido nuo optimistinių prognozių skelbimo
Nuotraukos

Nors dabartinių planšetinių kompiuterių pardavimų dinamika kalba apie tam tikrą paklausos mažėjimą, kompanijos ASUS tai nė kiek neatbaido nuo optimistinių prognozių skelbimo. Juo labiau, kad ASUS vis dar išlieka strateginiu Google partneriu: taivaniečių gamyklose bus surenkami ir antros kartos Nexus 7.

Šaltinių teigimu, vien tik Nexus 7 gamybos apimtys III ketvirtyje sieks 2,5 mln. vienetų, o iš viso šiais metais planuojama realizuoti 12 mln. planšetinių kompiuterių.

Kol kas planšetinių kompiuterių verslas ASUS uždirba maždaug 15-20% visų pajamų, tačiau jau kitame ketvirtyje šis rodiklis padidės virš 20%, o ateityje pasieks ir visus 30%. ASUS direktorių valdybos pirmininko Jonney Shih nuomone, kompanija turi pakankamai didelį potencialą išleisti naujus produktus anksčiau nei konkurentai. Rinka dabar pasiekė konkuravimo kainomis fazę, tuo tarpu planšetinių kompiuterių gyvavimo ciklas nuolat trumpėja.

Kad išgyventų šioje rinkoje, ASUS ketina ne tik konkuruoti kainomis, tačiau ir pasiūlyti vartotojui „pridėtinę vertę“. Tikėtina, kad kalbama apie „debesų“ tarnybas arba nemokamą aplikacijų rinkinį, o taip pat išvystytą nuosavų programų ekosistemą.

Tiesa, jau ir šiuo metu kompanija ASUS nesiskundžia produkcijos įvairove planšetinių kompiuterių segmente.