Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„UPA Medical SPA“ centras Druskininkuose plečiasi ir prisijungia „Medea SPA“ viešbutį

2019.06.03.

Populiariausių tarp turistų Lietuvos miestų top trejetuke nuolat esantys Druskininkai yra sėkminga vieta ir čia investuojantiems poilsio bei sveikatos verslo kūrėjams. Prieš tris metus įkurtas SPA ir sveikatinimo centras „UPA“ šiemet skaičiuoja teigiamą EBITDA, plečia paslaugas ir prisijungia šalia esantį „Medea SPA“ viešbutį, kuris nuo birželio 3 dienos priims svečius kaip „UPA Medea SPA“ korpusas.

Metų pradžioje pakeitusi pavadinimą UAB „UPA MCT“ paskelbė apie paslaugų grupių atskyrimą ir pristatė du ženklus: „UPA Medical SPA“, jungiantį poilsiui, sveikatingumui, sanatoriniam gydymui, SPA ir profilaktiniam sveikatos stiprinimui skirtas paslaugas bei kitą – „UPA Medical“ kryptį, orientuotą į medicininę reabilitaciją, sveikatinimą ir gydymą. Įmonė plečiasi toliau ir ilgalaikės nuomos pagrindu prisijungia šalia esantį „Medea SPA“ viešbutį, kuris nuo šiol tampa „UPA Medea SPA“ korpusu.

„UPA Medical SPA“ populiarumas nuolat auga – vidutinis kambarių užimtumas per 2018 metus buvo beveik 81 proc. ir tai buvo viena iš priežasčių, skatinusių ieškoti plėtros galimybių. Naujajame „UPA Medea SPA“ korpuse turėsime 20 papildomų kambarių: nuo mini liukso klasės dviviečių iki dviejų kambarių apartamentų su staliukais balkonuose ir virtuvėlėmis. „Medea SPA“ viešbutį pamėgusiems svečiams tai bus gera žinia – nuo šiol jie galės nemokamai lankytis „UPA“ baseino ir pirčių erdvėje bei mėgautis platesniu restorano patiekalų pasirinkimu, o „UPA“ lankytojams pasiūlysime daugiau kambarių, didesnį jų pasirinkimą ir papildomų paslaugų poilsiui bei atsipalaidavimui“, – teigia Rimantas Černauskas, UAB „UPA MCT“ direktorius.

Įmonė plečia savo veiklą skaičiuodama sėkmingus praėjusių metų rezultatus. Per 2018 metus apyvarta buvo 2.947 tūkst. EUR – apie 29 proc. didesnė, negu 2017 metais. Pasak R. Černausko, per tris metus nuo įkūrimo pasiekta 285 tūkst. EUR EBITDA dar tikrai neatspinti viso įmonės potencialo, bet jos dinamika per šį laikotarpį leidžia tikėtis netolimoje ateityje pasiekti geresnių, nei šio rinkos segmento vidurkis, rodiklių.  Įmonės vadovas šį augimą sieja su sėkmingu startu, gausiu sugrįžtančių klientų skaičiumi ir bendru kurorto populiarumu. Lietuvos turizmo departamentas skaičiuoja, kad turistų srautai Druskininkų kurorte stabiliai auga jau dešimtmetį – nuo 2009 metų.

 „UPA Medea SPA“ korpusas nauju pavadinimu pasitiks lankytojus nuo birželio 3 dienos. „Medea SPA“ klientams, iš anksto užsisakiusiems viešnagę vasarai bei dovanų kuponus, visos paslaugos bus suteiktos su papildomais po jungimosi siūlomais privalumais. Taip pat į UAB „UPA MCT“ pereina dirbti 11 darbuotojų, tad bendras darbuotojų skaičius pasieks 129. Pasak R. Černausko, tai padės pasiekti didesnį efektyvumą ir išlaikyti aukštą aptarnavimo kokybę, o sveikatinimo, medicinos, SPA ir poilsio paslaugų skaičius viršys 100.

„UPA Medea SPA“ korpusą išnuomojęs pastato savininko UAB „BMR diagnostika“ vadovas Saulius Arvasevičius ilgalaikės nuomos sutartį vadina abipuse nauda ir vietoje viešbučių verslo pereina į nekilnojamojo turto valdymą.

„Druskininkų mieste turistų srautai yra išties dideli – daugiausia svečių atvyksta savaitgaliams, tačiau būtina rasti vietų ir tiems, kurie pasilieka visą savaitę. Norint didinti viešbučių ir SPA verslo efektyvumą būtina turėti didesnį kambarių skaičių, siūlyti išskirtines paslaugas. SPA vardas taip pat reikalauja baseino ir pirčių erdvės. Iš tiesų „UPA“ ir „Medea“ susijungimas buvo labai nuoseklus žingsnis, nes ir iki šiol  būdami įsikūrę vienas šalia kito dažniau bendradarbiavome nei konkuravome“, – teigia S. Arvasevičius.

Atidarydami naująjį korpusą jungtiniu „UPA Medea SPA“ pavadinimu, vadovai tikisi išlyginti lankytojų srautą ir pasiūlyti daugiau paklausių poilsiui ir atsipalaidavimui skirtų paslaugų. Iki šiol „Medea SPA“ pamėgę klientai atvykdavo iš visos Lietuvos, ne tik iš Vilniaus, Kauno, bet ir Klaipėdos regiono, o „UPA“ klientų gretose – daugiau svečių iš užsienio, ypač vasarą.

Klientų skaičiaus augimą prognozuoti skatina vis didesnis „UPA“ vardo žinomumas ir bendras Druskininkų populiarumas. „Keliauk Lietuvoje“ duomenimis, pagal praėjusių metų turistų srautus Druskininkų miestas – trečias, po Vilniaus ir Palangos. Druskininkuose per praėjusius metus iš viso apsilankė 336 712 turistai, iš jų 65% – iš Lietuvos ir 35% – iš užsienio. Pagal lankomumą pernai Druskininkai aplenkė ir Kauną, ir Klaipėdą, o iš viso čia apsilankė daugiau turistų negu Birštone, Trakų rajone ir Neringoje kartu sudėjus.