Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų
PRANEŠIMAI VISUOMENEI

Skiepus veiksminga priemone apsisaugoti nuo ligų laiko beveik du trečdaliai gyventojų, rodo naujausias „Kantar“ tyrimas.
Mėgstamiausiu Lietuvoje prekės ženklu 2019 metais lieka „Facebook“, rodo šiemet atliktas kasmetinis „Kantar“ Baltijos šalių prekės ženklų tyrimas.
Prieš tris metus įkurtas SPA ir sveikatinimo centras „UPA“ šiemet skaičiuoja teigiamą EBITDA, plečia paslaugas ir prisijungia šalia esantį „Medea SPA“ viešbutį.
Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną arba 37 proc. Lietuvos gyventojų.
Dėl ypač karštos vasaros pernai metais Lietuvos ledų rinka ūgtelėjo apie 30 procentų ir šiuo metu sudaro apie 60 mln. eurų
Viena populiariausių mokėjimo sistemų „PayPal“ paskelbė plečiantys tarpusavio mokėjimo paslaugą 25 Europos šalyse, įskaitant ir Lietuvą.
Visgi nauji žaislai anksčiau ar vėliau virsta atliekomis, kurias būtina rūšiuoti perdirbimui
Londone įkurtas fintech startuolis „Revolut” šiandien pranešė apie gautą bankinę licenciją, kuri įmonę įgalins siūlyti pilnas einamąsias sąskaitas, teikti paskolas bei priimti indėlius.
Prieš dešimtmetį pasaulį sudrebino finansų krizė, po kurios visos šalys atsitiesė skirtingu tempu - tačiau Lietuvoje atlyginimus ir kainas gerokai supurtė ir euro įvedimas 2015-ais metais.
Vasaros pradžioje „Vilmorus” atlikto tyrimo duomenimis, pusė Lietuvos gyventojų taupymo sumetimais ketino ilsėtis namuose arba sode, o keliaujantieji planavo atostogoms skirti iki 300 eurų
Pasaulio futbolo čempionatas jau netrukus įpusės ir „Kantar TNS“ duomenimis, kol kas žiūrimiausios rungtynės siekė 7,5 proc. reitingą
Technologijų amžiuje gyvenančiai Y kartai išmanusis telefonas tapo neatsiejama gyvenimo dalimi. Šie žmonės yra ambicingi, veiklūs, nuolat sau kelia aukštus tikslus bei ieško būdų, kaip tai pasiekti.
Prieš aštuonerius metus Kaune duris atvėrusi privati ikimokyklinio ugdymo įstaiga „Vila Vilaitė“ sparčiai auga ir sėkmingai plečiasi
Nepaisant didelių kriptovaliutų kainų kritimų nuo praėjusių metų pabaigos, lietuviai iki šiol rodo susidomėjimą virtualiaisiais aktyvais. Londone
Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos, visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių išaugo net 40 procentų.
Kiekvieną dieną naudojamasi daugiau kaip trimis kanalais, o beveik trečdalis gyventojų naudojasi keletu iš jų vienu metu.
Permainas kepinių rinkoje jau greitai pajus sveikų duonos gaminių mėgėjai bei tikrųjų sviestinių kruasanų išsiilgę lietuviai.
Kanų kino festivalis vėl suvienijo savo ir „Renault“ pajėgas 71 renginiui, vyksiančiam 2018 m. gegužės 8–19 d
Automobilių trumpalaikės nuomos paslaugą teikianti bendrovė „CityBee“ pristatys vieną didžiausių paslaugos atnaujinimų per pastaruosius kelerius metus – iš pagrindų atnaujintą automobilių dalijimosi sistemą ir mobiliąją programėlę „Android“ ir „iPhone“ telefonams.
Atsižvelgiant į sparčiai augantį „Revolut” populiarumą Lietuvoje, programėlė nuo šiol veikia ir lietuvių kalba.
Dar prieš šimtmetį išradėjai visas susijusias žinias su išradimu kruopščiai slėpdavo, baimindamiesi, jog kiti juos kopijuos. Šiandien panašios baimės beveik išnykusios, nes
Norintiems bendradarbiauti ir užmegzti ryšius su Japonija mokslo ir inovacijų srityje, atsirado naujų galimybių.
Lietuvoje inovatyvių idėjų netrūksta. Tai parodė Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) jau antrą kartą sėkmingai organizuotas konkursas „Ieškomas inovatorius!“.
Jau kitą savaitę techniką bei elektroniką Lietuvoje bus galima pirkti savitarnos terminaluose.
Vasario 16 – kovo 11 dienomis buvo išsiųsta 200 vienetinių, specialiai šimtmečiui pagamintų atviručių.