Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Saugiausi pastarųjų metų automobiliai

Per pastaruosius penkerius metus „EuroNCAP“ specialistai sudaužė ne vieną automobilį.
Nuotraukos

Per pastaruosius penkerius metus „EuroNCAP“ specialistai sudaužė ne vieną automobilį. Tikslas labai aiškus – daužyti, kad būtų atskleistos silpniausios naujų transporto priemonių vietos. Įvertinus gautus rezultatus, buvo išrinkti saugiausia pastarųjų metų automobiliai.

 

 2010 metai – BMW 5-Series

2010 m. gegužę į „daužytojų“ rankas pateko verslo klasės sedanas „BMW 5-Series“, kuris po avarinių bandymų buvo pripažintas saugiausiu savo klasės modeliu. Automobilis gavo penkias saugos žvaigždutes. Prie to nemažai prisidėjo elektroniniai pagalbininkai – pastarųjų veikimas buvo įvertintas 100 proc.

 

Ypatingai specialistai išskyrė priekinio keleivio ir vairuotojo apsaugą, nors priekaištų modelis nesusilaukė vertinant ir kitus rodiklius.

2011 metai – Chevrolet Aveo

Prieš ketverius metus, kol „Chevrolet“ dar nebuvo palikęs Europos rinkos, „Euro NCAP“ išbandė modelio „Aveo“ tvirtumą. Automobilis puikiai apsaugojo vairuotoją ir priekinį keleivį.


Specialistai pažymėjo, kad automobilio priekyje saugiai gali jaustis bet kokio amžiaus ir kūno sudėjimo žmonės. Neblogai nuo galimų traumų „Aveo“ saugojo ir vairuotojo bei keleivių kaklus.

2012 metai – Volvo V40

„Volvo“ ir „saugumas“ tapo beveik sinonimais. Automobilių gamintojas ilgai to siekė ir štai pagaliau 2012 m. tai buvo pasiekta rinkai pasiūlius modelį „Volvo V40“.  Automobilis buvo pripažintas saugiausiu savo klasėje. Elektroninių saugos sistemų veikimas buvo įvertintas 100 proc.

Taip pat specialistams patiko tai, kad stabilizacijos ir greičio ribojimo sistemos buvo jau bazinėje modelio sąrangoje. Ant visų automobilio sėdynių taip pat buvo užrašai, primenantys, kad būtina prisisegti saugos diržus.

2013 metai – Qoros 3 Sedan

Kinų automobiliai ilgai europiečiams kėlė abejonių (mūsų šalyje jie oficialiai išvis dar neparduodami). Situaciją nusprendė taisyti kinų gamintojas „Qoros“, pažadėjęs sukurti tikrai saugų modelį. Vienas pirmųjų šio gamintojo modelių – sedanas „Qoros 3“ – sulaukė nemažo „EuroNCAP“ specialistų susidomėjimo, nes kinų ir europiečių avarinių bandymų metodika gerokai skyrėsi.

„Qoros 3“, per bandymus Europoje gavęs penkias saugos žvaigždutes, nustebino visus. Modelis buvo pripažintas saugiausiu savo klasėje. Aukščiausias įvertinimas buvo gautas po šoninio susidūrimo bandymų – po smūgiu patikrinus manekenus, paaiškėjo, kad tinkamai apsaugotos visos jų kūnų dalys.

2014 metai   – Mercedes-Benz V-Class

Saugiausiu 2014 m. modeliu tapo vientūris „Mercedes V-Class“, ne tik surinkęs penkias saugos žvaigždutes, bet ir gavęs tris atskirus „Euro NCAP“ apdovanojimus už saugos sistemas. Nors šoninio susidūrimo bandymuose automobilis surinko maksimalų balų skaičių, specialistai pastebėjo, kad vairuotojo ir keleivių krūtinės ląstos apsauga galėtų būti geresnė, todėl balai buvo kiek sumažinti. Kita vertus, automobilis puikiai pasirodė saugodamas nuo traumų vaikus iki trejų metų amžiaus.

2015 metai   – Volvo XC90

Naująją „Volvo XC90“ kartą galima drąsiai vadinti saugiausiu mūsų dienų automobiliu. Bent jau tokia nuomonė susidarys peržiūrėjus „EuroNCAP“ bandymų rezultatus. Atlikus visus bandymus, automobilis pripažintas rekordininku. Naujasis „XC90“ gavo 97 proc. už vairuotojo bei keleivių apsaugą ir 100 proc. už elektronines saugos sistemas.

„Koją pakišo“ tik per kietas priekinis variklio dangčio kraštas, galintis kelti pavojų pėstiesiems. Kita vertus, šį trūkumą kompensuoja jau bazinėje sąrangoje esanti ekstremalaus stabdymo sistema, atpažįstanti netikėtai kelyje pasirodžiusius pėsčiuosius.

 

Nuotraukos gamintojų ©

Paruošta pagal užsienio spaudą

 

Prim.lt