Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Dvigubi „Renault Sport Formula One“ komandos taškai Monako didžiojo prizo lenktynėse

2018.05.29.

Šios dienos Monako didžiojo prizo lenktynių finiše „Renault Sport Formula One“ komanda ir vėl taškus uždirbo du kartus. Nikas Hulkenbergas finišo liniją kirto aštuntas, gerai pasistengęs po starto iš vienuoliktos pozicijos. Karlosas Sainzas į finišą sugrįžo dešimtas, padidindamas komandos taškus ir padėdamas jai įsitvirtinti ketvirtoje komandų lentelės pozicijoje.

Siekdamas įsitvirtinti trasoje, Nikas panaudojo kūrybišką strategiją ir ilgą laiko tarpą važiavo „Ultrasoft“ padangomis. Pirmojo lenktynininko sustojimo metu jis buvo labai geroje – šeštoje – lentelės vietoje ir sugrįžo į trasa išsilaikęs geriausiųjų dešimtuke. Tinkamai išnaudojęs naująsias padangas, jis nuvažiavo seriją greitų ratų ir perėjo į aštuntą vietą. Vokietis finišavo pusę sekundės vėliau nei septintos vietos laimėtojas.

Karlosas startavo aštuntas su kvalifikacinėmis padangomis ir naudojo kitą strategiją. Jis užtikrintai važiavo pirmajame lenktynių etape, bet vėlesniuose etapuose pralaimėjo Maksui Verstappenui ir Nikui, nes jų padangos buvo naujesnės.

„Renault Sport Formula One“ komanda šešiomis pozicijomis pirmauja prieš „McLaren“ komandą.

Nikas lenktynes pradėjo, būdamas vienuoliktoje pozicijoje. Jis pasinaudojo laisvo padangų pasirinkimo galimybe, kuri suteikiama startuojant ne pirmajame dešimtuke, tad galėjo ilgai važiuoti „Ultrasoft“ padangomis ir užsitikrinti savo poziciją trasoje. Pasikeisti padangų į „Hypersoft“ jis sustojo 50 rate.

Karlosas lenktynes pradėjo iš aštuntos pozicijos kvalifikacinėmis „Hypersoft“ (rožinėmis) padangomis, 16 rate padangas pakeitė nauju „Ultrasoft“ (violetiniu) padangų rinkiniu.

Nikas Hulkenbergas, Nr. 27, R. S. 18-02: startavo 11-as, finišavo 8-as
„Šios dienos jausmai teigiami. Turėjau galimybę įgyvendinti kitokią strategiją nei Karloso, ir ji suveikė gerai. Tai buvo gera galimybė atsigauti po ne tokio sėkmingo kvalifikacinio važiavimo vakar, ir, aš manau, kad aštunta vieta – tai geriausia, ką galėjome pasiekti šioje situacijoje. Šis mano pasirodymas labai sėkmingas. Lenktynių viduryje dėl nusidėvėjusių padangų buvo labai sunku važiuoti, bet padangas pakeitė, ir tada aš kelis ratus galėjau nuvažiuoti labai greitai, tai tiesiog sugrąžino mane į rungtynes. Tai yra Monakas: čia gali būti beprotiška arba taip kaip šiandien, tačiau mes išnaudojome visas galimybes.“

Karlosas Sainzas, Nr. 55, R. S. 18-03: startavo 8-as, finišavo 10-as
„Man tai buvo labai sunkios lenktynės. Padangas pakeitėme 16 rate ir tada aš turėjau nuvažiuoti daugiau kaip 60 ratų su „Ultrasoft“ padangomis, ir tai nebuvo idealus važiavimas. Nedaug ką galėjau padaryti – kiti automobiliai, važiuojantys pagal kitas strategijas, buvo kur kas greitesni. Pažvelkime į viską ramiai kitą savaitę ir į Monrealį grįžkime stipresni.“

Cyrilas Abiteboulas, komandos vadovas
„Tai buvo mišrus savaitgalis. Bendras rezultatas geras: du automobiliai uždirbo taškų ir tai gera pagalvė prieš ketvirtąsias rungtynes, tačiau tokios lenktynės kaip šios atskleidžia daugiau mūsų silpnybių. Karlosas padarė viską, ką galėjo, su savo strategija, tačiau padangų nusidėvėjimas buvo daug didesnis, nei tikėtasi su „Ultrasofts“ komplektu. Turime jam padėkoti už komandinį žaidimą ir už tai, kad padėjo šiandien mums siekti rezultato. Nikas su pirmosiomis padangomis užtikrino tai, kad galėtume įgyvendinti strategiją, kurią planavome, ir galėtume pasiekti aštuntą vietą. Nepaisant to, kad tai yra daug geresnis rezultatas nei praėjusiais metais Monake, pastarosiose lenktynėse mes nebuvome labai konkurencingi, tad reikia įdėti daugiau darbo, perprantant padangų naudojimą, nes dabartinėje situacijoje mums yra beveik geriau startuoti iš 11 pozicijos ir turėti galimybę laisvai pasirinkti padangas, nei pradėti lenktynes pirmajame dešimtuke kvalifikacinėmis padangomis. Akivaizdu, kad kai kurios komandos, esančios prieš mums, sugeba tai padaryti, todėl tai yra įmanoma. Keliaukime į Monrealį.“