Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Goodyear“ padanga „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ su aktyvaus stabdymo technologija

2018.03.13.

Nauja ypač galingiems automobiliams skirta padanga užtikrina trumpesnį stabdymo kelią, tai leidžia ją optimaliai eksploatuoti.

Šiai vasarai „Goodyear“ pristato naujausią „Eagle F1 Asymmetric“ padangų modelį „Eagle F1 Asymmetric SUV 3“. Kuriant šias padangas svarbiausias dėmesys buvo skiriamas stabdymo ir valdymo optimizavimui bet kokiomis oro sąlygomis.

Geresnis sukibimas

Pagrindinė „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ funkcija – aktyvaus stabdymo technologija (angl. Active Braking Technology). Kai automobilis stabdomas, padangų sąlytis su keliu ir jų sukibimas padidėja, todėl stabdymo atstumas tiek sausame, tiek šlapiame kelyje sutrumpėja.[1]

Antroji padangos funkcija – sukibimo didinimo technologija (angl. The Grip Booster Technology). Padangos sukibimą užtikrinantis mišinys padidina lipumą su kelio paviršiumi. Šios funkcijos dėka padanga labiau sukimba su kelio paviršiumi, dėl to pagerėja ir stabdymas, ir valdymas.

„Goodyear“ užsakymu atlikti „TÜV Süd“ bandymai patvirtino esminius padangos pranašumus.

  • Ant sausos ir šlapios kelio dangos Eagle F1 Asymmetric 3 SUV stabdymo kelias trumpesnis net 1.2 metro1.

[1] Palyginus su geriausią rezultatą pademonstravusia konkurentų padanga. Bandymą atliko „TÜV SÜD Product Service GmbH“ 2017 m. spalio mėn. „Goodyear Dunlop“ užsakymu. Testuotos padangos: „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“, „Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Michelin Latitude Sport 3“, „Pirelli P Zero Rosso“. Dydis: 255/50 R19 107 Y; bandymų automobilis: BMW X5; bandymų vietos: Mireval (Prancūzija), Papenburg, Garching (Vokietija); ataskaita Nr. 713117618G patalpinta https://www.goodyear.eu/content/dam/gydu/page-assets/TUV-SUD-Tire-Test-2017-Report-No-713117618G-Goodyear-Eagle-F1-Asym-3-SUV.pdf.

 

Stabilus valdymas

 „Goodyear“ inžinieriai patobulino protektoriaus raštus, panaudodami „SUV-Optimized Construction“ technologiją. Nauji skirtingų sluoksnių konstrukcijos kordai pagerina transporto priemonės valdymą važiuojant didesniu greičiu, optimizuoja standumo paskirstymą posūkiuose ir apsaugo protektorių nuo dėvėjimosi. Siekiant toliau mažinti protektorių dėvėjimąsi, taip pat optimizuota padangos ertmė ir raštas.

Šios funkcijos derinamos su UHP vėsiu amortizuojamuoju sluoksniu (angl. UHP Cool Cushion Layer) – technologija, kuri pagerina valdymą susilpnindama pasipriešinimą riedėjimui, todėl efektyviau naudojami degalai.

„Stabdymas – vienas pagrindinių padangos veiksnių, ypač šlapiame kelyje. Būtent todėl mes ypač džiaugiamės, kad bandymai parodė, jog mūsų „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ padangų stabdymo kelias šlapiame ir sausame kelyje yra gerokai trumpesnis, palyginti su mūsų pagrindiniais konkurentais“, – sako Mike Rytokoski, „Goodyear Europe“ vyriausiasis rinkodaros specialistas

 

Visi padangų dydžiai

Gamybos pradžios data

Automobilių modeliai, kuriems tinka nurodyti dydžiai 

255/50 R19

107

Y

XL

2018 m. vasaris

Audi Q5, Volvo XC90

235/50 R18

97

V


2018 m. balandis

BMW 7 series, Nissan Qashqai

275/45 R20

110

Y

XL

2018 m. balandis

Toyota RAV 4, Chevrolet Trailblazer

275/45 R21

110

Y

XL

2018 m. balandis

Range Rover Sport, Volkswagen Amarok

255/55 R18

109

Y

XL

2018 m. gegužė

BMW X5, Audi Q7

255/45 R19

100

V


2018 m. liepa

Chevrolet Captiva, VW Tiguan

265/45 R20

104

Y

 

2018 m. liepa

Volvo XC60, Audi Q7

315/35 R20

110

Y

XL

2018 m. birželis

BMW X5

255/40 R21

102

Y

XL

2018 m. birželis

Audi Q5, Mercedes GLC

295/35 R21

107

Y

XL

2018 m. birželis

Porsche Macan, Porsche Cayenne

235/60 R18

107

W

XL

2018 m. liepa

Volvo XC60, Audi Q5

255/45 R20

105

W

XL

2018 m. liepa

Alfa Romeo Stelvio, Jaguar E-Pace,

275/40 R22

107

Y

XL

2018 m. liepa

Range Rover Sport, Toyota Land Cruiser

235/45 R19

99

Y

XL

2018 m. rugpjūtis

Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan

235/55 R19

105

W

XL

2018 m. rugpjūtis

Audi Q5, Volvo XC60

275/45 R19

108

Y

XL

2018 m. rugpjūtis

Volvo XC60, BMW X3

275/40 R20

106

Y

XL

2018 m. rugpjūtis

Land Rover Evoque, Volvo XC60

275/40 R21

107

Y

XL

2018 m. rugpjūtis

Volkswagen Touareg, Audi Q7

295/40 R21

111

Y

XL

2018 m. rugpjūtis

Mercedes GL-series

275/35 R22

104

Y

XL

2018 m. rugsėjis

Toyota Hilux, Volvo XC60

295/35 R22

108

Y

XL

2018 m. rugpjūtis

Audi Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne

285/45 R19

111

W

XL

2018 m. lapkritis

BMW X5, Mercedes M class

245/45 R20

103

W

 

2018 m. lapkritis

Audi Q5, Volvo XC60, Jaguar E-Pace

275/55 R19

111

W


2018 m. gruodis

Jeep Grand Cherokee, Mercedes G class

255/50 R20

109

Y

XL

2018 m. gruodis

BMW X5, Audi Q7

265/40 R21

101

Y


2018 m. gruodis

Porsche Macan, Maserati Levante, Mercedes GLE

275/50 R20

109

W

 

2019 m. sausis

Jeep Grand Cherokee, Ford Ranger

255/60 R18

108

Y


2019 m. vasaris

Audi Q7, Jaguar F-Pace