2018.03.13.
Nauja ypač galingiems automobiliams skirta padanga užtikrina trumpesnį stabdymo kelią, tai leidžia ją optimaliai eksploatuoti.
Šiai vasarai „Goodyear“ pristato naujausią „Eagle F1 Asymmetric“ padangų modelį „Eagle F1 Asymmetric SUV 3“. Kuriant šias padangas svarbiausias dėmesys buvo skiriamas stabdymo ir valdymo optimizavimui bet kokiomis oro sąlygomis.
Geresnis sukibimas
Pagrindinė „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ funkcija – aktyvaus stabdymo technologija (angl. Active Braking Technology). Kai automobilis stabdomas, padangų sąlytis su keliu ir jų sukibimas padidėja, todėl stabdymo atstumas tiek sausame, tiek šlapiame kelyje sutrumpėja.[1]
Antroji padangos funkcija – sukibimo didinimo technologija (angl. The Grip Booster Technology). Padangos sukibimą užtikrinantis mišinys padidina lipumą su kelio paviršiumi. Šios funkcijos dėka padanga labiau sukimba su kelio paviršiumi, dėl to pagerėja ir stabdymas, ir valdymas.
„Goodyear“ užsakymu atlikti „TÜV Süd“ bandymai patvirtino esminius padangos pranašumus.
[1] Palyginus su geriausią rezultatą pademonstravusia konkurentų padanga. Bandymą atliko „TÜV SÜD Product Service GmbH“ 2017 m. spalio mėn. „Goodyear Dunlop“ užsakymu. Testuotos padangos: „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“, „Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Michelin Latitude Sport 3“, „Pirelli P Zero Rosso“. Dydis: 255/50 R19 107 Y; bandymų automobilis: BMW X5; bandymų vietos: Mireval (Prancūzija), Papenburg, Garching (Vokietija); ataskaita Nr. 713117618G patalpinta https://www.goodyear.eu/content/dam/gydu/page-assets/TUV-SUD-Tire-Test-2017-Report-No-713117618G-Goodyear-Eagle-F1-Asym-3-SUV.pdf.
Stabilus valdymas
„Goodyear“ inžinieriai patobulino protektoriaus raštus, panaudodami „SUV-Optimized Construction“ technologiją. Nauji skirtingų sluoksnių konstrukcijos kordai pagerina transporto priemonės valdymą važiuojant didesniu greičiu, optimizuoja standumo paskirstymą posūkiuose ir apsaugo protektorių nuo dėvėjimosi. Siekiant toliau mažinti protektorių dėvėjimąsi, taip pat optimizuota padangos ertmė ir raštas.
Šios funkcijos derinamos su UHP vėsiu amortizuojamuoju sluoksniu (angl. UHP Cool Cushion Layer) – technologija, kuri pagerina valdymą susilpnindama pasipriešinimą riedėjimui, todėl efektyviau naudojami degalai.
„Stabdymas – vienas pagrindinių padangos veiksnių, ypač šlapiame kelyje. Būtent todėl mes ypač džiaugiamės, kad bandymai parodė, jog mūsų „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ padangų stabdymo kelias šlapiame ir sausame kelyje yra gerokai trumpesnis, palyginti su mūsų pagrindiniais konkurentais“, – sako Mike Rytokoski, „Goodyear Europe“ vyriausiasis rinkodaros specialistas
Visi padangų dydžiai |
Gamybos pradžios data |
Automobilių modeliai, kuriems tinka nurodyti dydžiai |
|||
255/50 R19 |
107 |
Y |
XL |
2018 m. vasaris |
Audi Q5, Volvo XC90 |
235/50 R18 |
97 |
V |
2018 m. balandis |
BMW 7 series, Nissan Qashqai |
|
275/45 R20 |
110 |
Y |
XL |
2018 m. balandis |
Toyota RAV 4, Chevrolet Trailblazer |
275/45 R21 |
110 |
Y |
XL |
2018 m. balandis |
Range Rover Sport, Volkswagen Amarok |
255/55 R18 |
109 |
Y |
XL |
2018 m. gegužė |
BMW X5, Audi Q7 |
255/45 R19 |
100 |
V |
2018 m. liepa |
Chevrolet Captiva, VW Tiguan |
|
265/45 R20 |
104 |
Y |
|
2018 m. liepa |
Volvo XC60, Audi Q7 |
315/35 R20 |
110 |
Y |
XL |
2018 m. birželis |
BMW X5 |
255/40 R21 |
102 |
Y |
XL |
2018 m. birželis |
Audi Q5, Mercedes GLC |
295/35 R21 |
107 |
Y |
XL |
2018 m. birželis |
Porsche Macan, Porsche Cayenne |
235/60 R18 |
107 |
W |
XL |
2018 m. liepa |
Volvo XC60, Audi Q5 |
255/45 R20 |
105 |
W |
XL |
2018 m. liepa |
Alfa Romeo Stelvio, Jaguar E-Pace, |
275/40 R22 |
107 |
Y |
XL |
2018 m. liepa |
Range Rover Sport, Toyota Land Cruiser |
235/45 R19 |
99 |
Y |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan |
235/55 R19 |
105 |
W |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Audi Q5, Volvo XC60 |
275/45 R19 |
108 |
Y |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Volvo XC60, BMW X3 |
275/40 R20 |
106 |
Y |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Land Rover Evoque, Volvo XC60 |
275/40 R21 |
107 |
Y |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Volkswagen Touareg, Audi Q7 |
295/40 R21 |
111 |
Y |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Mercedes GL-series |
275/35 R22 |
104 |
Y |
XL |
2018 m. rugsėjis |
Toyota Hilux, Volvo XC60 |
295/35 R22 |
108 |
Y |
XL |
2018 m. rugpjūtis |
Audi Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne |
285/45 R19 |
111 |
W |
XL |
2018 m. lapkritis |
BMW X5, Mercedes M class |
245/45 R20 |
103 |
W |
|
2018 m. lapkritis |
Audi Q5, Volvo XC60, Jaguar E-Pace |
275/55 R19 |
111 |
W |
2018 m. gruodis |
Jeep Grand Cherokee, Mercedes G class |
|
255/50 R20 |
109 |
Y |
XL |
2018 m. gruodis |
BMW X5, Audi Q7 |
265/40 R21 |
101 |
Y |
2018 m. gruodis |
Porsche Macan, Maserati Levante, Mercedes GLE |
|
275/50 R20 |
109 |
W |
|
2019 m. sausis |
Jeep Grand Cherokee, Ford Ranger |
255/60 R18 |
108 |
Y |
2019 m. vasaris |
Audi Q7, Jaguar F-Pace |