Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Sostinės valdžia užsimojo reguliuoti taksi kainas

Vilniaus oro uoste buvo susirinkę miesto meras Remigijus Šimašius, Susisiekimo ministras Rokas Masiulis, Lietuvos oro uostų vadovas Gediminas Almantas ir Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas – aptarti taksi ir pavėžėjimo bendrovių klientų aptarnavimo bei eismo organizavimo problemas oro uosto teritorijoje.

Meras pasiūlė keletą problemų sprendimo būdų – nustatyti tikslią ir aiškią taksi keleivių vežimo kainą - fiksuotą tarifą važiuojantiems iš oro uosto į centrinę miesto dalį (8-10 Eur): „Kelionė iš oro uosto neturi viršyti 8 ar 10 eurų. Todėl pasiūliau keisti Kelių transporto kodeksą ir leisti savivaldybės Tarybai pačiai nustatyti maksimalų taksi tarifą vežėjams, išvykstantiems iš oro uosto taksi aikštelių. Važiuojantiems į centrinę miesto dalį – 8-10 eurų fiksuotas tarifą“, – sakė meras.

Siekdama, kad taksi paslaugų teikimas oro uosto klientams būtų aiškiau reglamentuotas, Savivaldybė jau kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, siūlydama pakeisti Kelių transporto kodekso 16 str. 3 dalį, suteikiant teisę savivaldybių taryboms nustatyti pagrįstą nediskriminuojantį taksi tarifą, apie kurį būtų informuojami atskridę į Lietuvą svečiai (pvz. 8 EUR – priklausomai nuo Vilniaus oro uosto taikomo įvažiavimo/išvažiavimo iš aikštelės mokesčio).

Oro uostas po truputį pradeda įsiklausyti į keleivių poreikius – į stovėjimo aikštelę priešais keleivių atvykimo terminalą 15-ai nemokamo stovėjimo minučių jau galima užsukti ne vieną kartą per dieną, o neribotai. Tai – gerų pokyčių pradžia, tačiau kad nebūtų chaoso ir piktnaudžiavimo, meras R. Šimašius siūlo įvesti ribojimą, kad dar kartą užsukti į nemokamo stovėjimo zoną būtų galima kartą per valandą.

Vilniaus meras taip pat siūlo išskirti aiškias, logine seka išdėstytas zonas, kur atvykę keleiviai galėtų patogiai įsėsti į viešąjį transportą, kur į taksi bei pavėžėjimo paslaugas teikiančių bendrovių (Uber, Taxify) automobilius, nesiblaškydami po terminalus ir ieškant vietos, kaip kad buvo iki šiol. Taip pat įrengti oro uoste aiškius informacinius ženklus, kaip išsikviesti taksi, pavėžėjus ar rasti viešąjį transportą. Mero R. Šimašiaus siūlymu, Vilniaus oro uoste po rekonstrukcijos transportas turėtų būti išdėstytas tokia prioritetine tvarka: viešasis transportas, taksi linija, bendra pasitikimo aikštelė, ilgalaikio stovėjimo aikštelė ir automobilių nuoma.

Susitikimo metu sutarta, kad savivaldybė paskirs savo viešosios tvarkos pareigūnus palaikyti tvarkai prie taksi linijos ir pasitikimo aikštelės. Taip pat svarstys ir galimybes skirti naują, patogų tiesioginį autobuso maršrutą Oro uostas – Centras.

Vilniaus oro uostas jau ėmėsi atvykimo terminalo teritorijos tvarkymo darbų. 2018 m. įgyvendinus rekonstrukcijos planą, taksi automobiliai bei autobusai keleivius išleis ir pasiims naujai suformuotame transporto mazge atokiau nuo terminalo, o pats įvažiavimas į oro uosto teritoriją bus kontroliuojamas užkardo pagalba.