Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Nauja GEFCO prekės ženklo tapatybė atspindi naujus grupės siekius

2018.01.31

GEFCO – pasaulinė logistikos paslaugų teikėja ir Europoje pirmaujanti automobilių logistikos įmonė – pristatė naują prekės ženklo tapatybę, atnaujindama logotipą ir šūkį. Naujasis GEFCO prekės ženklo šūkis „Partners, unlimited“ atspindi grupės siekį stiprinti bendradarbiavimą su partneriais ir klientais, kuriant dar didesnę vertę pasaulinėje tiekimo grandinėje. Ateinančiais metais GEFCO grupė sieks toliau augti tarptautinės plėtros ir inovacijų dėka, nuolat stengdamasi viršyti lūkesčius greitai besikeičiančioje rinkoje.

Reikšminga transformacija ir plėtra naujose rinkose

Nuo 2012 m., kai pasikeitė akcininkų struktūra, GEFCO sustiprino savo veiklą, išplėsdama veiklą įvairiose srityse – nuo krovinių gabenimo keliais, geležinkeliais, oru ir jūromis iki ketvirtosios pakopos logistikos (4PL). GEFCO pažadas yra perimti iš klientų jų logistikos darbų naštą ir padėti jų tiekimo grandinę transformuoti į vertės grandinę. Atsižvelgdama į tai, įmonė ėmėsi naujų veiklos krypčių, pavyzdžiui, įkurtas GEFCO paslaugų pramonei padalinys vykdo didelės vertės modulinių surenkamųjų mazgų operacijas klientų gamyklose.

Išlaikydama reikšmingas verslo apimtis su savo ilgamečiu klientu PSA, GEFCO diversifikavo savo klientų portfelį automobilių rinkoje ir pradėjo veiklą kituose pramonės sektoriuose (aviacijos, gamybos, sunkiosios įrangos, energetikos, gyvybės mokslų ir sveikatos priežiūros, mados, buitinių prekių, maisto ir elektronikos ir pan.), kurie šiuo metu sudaro maždaug trečdalį GEFCO pajamų.

GEFCO taip pat išsiplėtė pasauliniu mastu, vykdydama veiklą 60 šalių. Turėdama 13 000 darbuotojų (priklausančių 90 tautybių), grupė šiuo metu teikia paslaugas 300 vietų, visame pasaulyje.

GEFCO natūralią plėtrą papildė stiprus išorinis augimas. Bendrovės „IJS Global“ integravimas 2015 m. ypač padėjo įmonei išplėsti savo krovinių ekspedijavimo paslaugų pasiūlą bei konsoliduoti savo veiklą Kinijoje, Pietryčių Azijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. Visai neseniai – 2018 m. sausį – GEFCO grupė įsigijo Ispanijos bendrovę GLT, kad sustiprintų savo pozicijas sparčiai augančioje Europos-Maroko importo ir eksporto rinkoje. Grupė toliau įgyvendins tikslinių įsigijimų strategiją, naudodamasi išskirtinai stipria finansine padėtimi.

Atnaujintas prekės ženklas atspindi išskirtinę kultūrą ir stiprias ambicijas

Atnaujintas GEFCO prekės ženklas – tai dvejus metus visos įmonės mastu vykdyto projekto rezultatas, kurio metu buvo siekiama įsigilinti bendrovės prigimtį ir geriau suprasti, kas daro šį prekės ženklą išskirtinį klientams ir partneriams. Ši naujos tapatybės paieška atskleidė GEFCO unikalumą nulemiantį aspektą – nuostatą kurti glaudžius, ilgalaikius santykius su klientais, užsitarnaujant pasitikėjimą ir kuriant didesnę vertę tiekimo grandinėje.

GEFCO valdybos pirmininkas Lucas Nadalas sakė: „Mūsų atvirumas, gebėjimas įsiklausyti bei mokytis iš mūsų partnerių reiškia, kad mes visada siekiame viršyti lūkesčius. Tai atsispindi mūsų atnaujintame logotipe ir šūkyje. Naujas geltonas rėmelis su mūsų prekės ženklo pavadinimu simbolizuoja langą į pasaulį, o mūsų naujasis šūkis „Partners, unlimited“ išreiškia mūsų ambicijas ir įtvirtina įsipareigojimą savo klientams ir partneriams.“

Žodis Partners (liet. partneriai) nurodo įmonės požiūrį, kaip GEFCO kuria santykius su savo ekosistema (klientais, tiekėjais ir darbuotojais), pagrįstus artumu ir abipusiu augimu. Žodis Unlimited (liet. neribotas) nurodo įmonės siekį nepaliaujamai plėsti savo ribas kompetencijų, geografinės aprėpties, tvarios plėtros, kūrybingumo ir, žinoma, inovacijų srityje!

Dėmesys inovacijoms

GEFCO vykdo veiklą nuolat kintančioje aplinkoje, kurioje sparčiai keičiasi klientų poreikiai ir rinkos geografija, socialinis bei aplinkos reguliavimas tampa sudėtingesnis, o revoliucinės skaitmeninės technologijos transformuoja gamybos procesus bei vartotojų gyvenimo būdą.

Jau kelerius metus GEFCO į savo tiekimo grandinės valdymą integruoja naujas technologijas. Pavyzdžiui, daiktų internetas (angl. Internet of Things, IoT) padeda įmonei siūlyti didelės vertės paslaugas, ypač atsekamumo požiūriu, o didieji duomenys (angl. Big Data) palengvina planavimą ir optimizuoja logistiką – tai naudinga tiek taupymo, tiek aplinkosaugos aspektais.

Pastaruoju metu, siekdama patenkinti itin personalizuotų paslaugų vis dažniau ieškančių klientų poreikius, GEFCO sukūrė paslaugą My Car Is There, kuria naudodamiesi klientai su mobiliąja programėle gali valdyti savo naujų automobilių pristatymo procesą.

Siekdama skatinti ir stiprinti kūrybinę energiją įmonėje GEFCO, grupė pradeda vykdyti programą Innovation Academy (liet. inovacijų akademija), kuri leis identifikuoti pažangius darbuotojų projektus ir suteikti reikiamus išteklius jiems vystyti.

GEFCO pasitelkia „išbandyk ir mokykis“ principą stebėdama inovacijas, tokias kaip „švarūs“ varikliai, sandėlių robotai ir atsarginių dalių 3D spausdinimas. Galiausiai, bendradarbiaudama su verslo akceleratoriais ir inkubatoriais, taip pat tiesiogiai su startuoliais, mokyklomis ir laboratorijomis, grupė dalyvauja bendrame inovacijų kūrimo procese. Toks bendradarbiavimas leis GEFCO plėstis į pačias įvairiausias sritis, tokias kaip elektroninio automobilių dalijimosi, vartotojams skirtų techninės priežiūros/remonto paslaugų centrų internetinės platformos.

„Tiekimo grandinės rinkos ir tolau laukia įspūdingos transformacijos. Nauji sprendimai keičia automobilių rinką: šiandien – elektriniai varikliai, rytoj – vandenilio varikliai, o netolimoje ateityje – bendro naudojimo/autonominiai automobiliai. Turime išlikti pažangos priešakyje integruodami šias inovacijas ir siūlydami savo klientams geriausius techninius sprendimus tinkamu laiku ir už tinkamą kainą. Tam tikra prasme, mes keisime savo inovacijų valdymo principą – nuo reagavimo į pokyčius pereisime prie efektyvaus pasirengimo pokyčiams. Mūsų naujasis prekės ženklo šūkis atspindi mūsų pasiryžimą nepaliaujamai plėsti ribas ir toliau eiti profesinio meistriškumo bei augimo keliu“, - apibendrino Lucas Nadalas.