Informuoti ir skatinti potencialius pirkėjus galima įvairiausiomis komunikavimo priemonėmis. Bet visos priemonės turi būti suderintos – įmonė suinteresuota jų bendru poveikiu numatytos rinkos daliai. Taigi, integruotos marketingo komunikacijos – daugelio įmonių pasirinkimas.
Įvairios komunikavimo priemonės apjungtos ne tik nuolat kinta, bet ir susipina, padeda siekti geresnių rezultatų. Integruotomis marketingo komunikacijomis pasiekiamas didesnis efektas negu atskirų komunikacijų pagalba. Be to, galima pasiekti geresnį marketingo veiklos rezultatą mažesnėmis sąnaudomis.
Komunikavimo veiksmų planavimas:
Tradiciškai komunikacijos procesas bei integruotos marketingo komunikacijos kuriami ir valdomi pasitelkus penkias pagrindines komunikavimo veiksmų rūšis. Tai:
Taip pat į atskiras komunikavimo veiksmų rūšis gali būti skiriami : interaktyvus marketingas, įvykiai ir patirtys, tarpusavio sąveikos marketingas (angl. word-of-mouth marketing), dažniausia vykstantis elektroninėje erdvėje.
Pagrindinės komunikavimo priemonės drauge sudaro marketingo komplekso elementą – rėmimą.
Planuojamos integruotos marketingo komunikacijos kelia ekonominio ir komunikacinio pobūdžio tikslus.
Ekonominius tikslus dažniausiai apibūdina prekių pardavimo ir pelno rodikliai. Tai labai svarbu ,bet ne visiškai teisinga komunikavimo veiksmų požiūriu. Integruotos marketingo komunikacijos – tik dalis įmonės veiklos. Įmonė gali nepasiekti pardavimo ar pelno tikslų net ir puikiai atlikdama visus komunikavimo veiksmus: dėl kitų sričių sutrikimų (gamybos, prekių kokybės, pristatymo, klientų aptarnavimo). Pasitaiko ir atvejų, kai integruotos marketingo komunikacijos veikia „ per daug gerai“- pirkėjai nori pirkti, bet įmonė nespėja gaminti prekių ar nepajėgia jų laiku pristatyti.
Dažniausi komunikaciniai tikslai:
– sukurti prekių rūšies poreikį ir paklausą,
– sukurti ir padidinti prekės ženklo žinomumą,
– formuoti ar keisti nuomonę apie prekės ženklą,
– sukurti ir skatinti norą pirkti, sukurti ir palaikyti vartotojų arba prekybos partnerių lojalumą.
Tokius tikslus apibūdina atitinkami rodikliai: žinomumo lygis ar pokytis, vartotojų nuomonės pokytis ir pan.
Komunikacijos vadybos paslaugos
Kitos paslaugos:
Pardavimo skatinimo projektai.
RSV (Viešieji ryšiai)
Tiesioginis marketingas pasitelkiant įvairias technines priemones.
(Interaktyvusis / interneto marketingas)
– Reikia sudaryti integruotųjų marketingo komunikacijų planą?
– Ieškote reklamos agentūros?
– Norėtumėte užsakyti viešųjų ryšių paslaugas?
– Pageidaujate patikėti kitai įmonei tiesioginio, internetinio marketingo darbus?
– Prireikė leidyklos?