Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų
Gyvenimo būdo tinklaraštininkės Ievos Swan dienotvarkėje visada numatyta vieta sportui.
Reguliarus bėgiojimas stiprina mūsų sveikatą ir padeda palaikyti gerą fizinę formą, tačiau daugelis žmonių daro keletą įprastų klaidų.
Dėl karantino uždarius sporto klubus ir grupines treniruotes, fizinį aktyvumą palaikyti norintys gyventojai ieško būdų treniruotis namuose.
Bėgimas, kuriame svarbiausia ne KIEK nubėgsi, bet su KUO.
Straipsniai
Gyvenimo būdo tinklaraštininkės Ievos Swan dienotvarkėje visada numatyta vieta sportui.
Reguliarus bėgiojimas stiprina mūsų sveikatą ir padeda palaikyti gerą fizinę formą, tačiau daugelis žmonių daro keletą įprastų klaidų.
Dėl karantino uždarius sporto klubus ir grupines treniruotes, fizinį aktyvumą palaikyti norintys gyventojai ieško būdų treniruotis namuose.
Bėgimas, kuriame svarbiausia ne KIEK nubėgsi, bet su KUO.
Dauguma žmonių gyvenime pasiekia tokią būseną, kai nori pagerinti savo fizinę formą. Vieni susirūpina sveikata, o kiti tiesiog nori atrodyti geriau.
Viso pasaulio gydytojai skambina pavojaus varpais – sėdimas gyvenimo būdas yra XXI amžiaus maras.
Sporto treneris ir įvairių sveikatingumo iniciatyvų autorius Jeanas Claude’as Edorhas, mėgina įrodyti, kad bet kuris, tinkamai sportuojantis žmogus, gali padaryti špagatą.
Jau beveik laikas pradėti ruošti savo kūną vasarai. Tad tapo įprasta, kad pirmąjį pavasario mėnesį sporto klubai būna perpildyti
Netrukus į Lietuvą atvyksiantis daktaras Homayunas Gharavi garsėja visame pasaulyje tuo, kad išgydo sportininkus, kuriems kiti gydytojai būna pasirašę diagnozę „Nebesportuoti” .
Ar kada nors esi pastebėjęs, kad didžiuojiesi savimi ir puikiai jautiesi po treniruotės sporto klube, tačiau jau kitą dieną atsikeli pavargęs ir tau sunku pajudėti?