Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Įvardintas brangiausias automobilinis prekių ženklas

Britų įmonės WPP ir „Kantar Millward Brown“ pristatė kasmetinę ataskaitą apie 100 brangiausių pasaulinių prekių ženklų (The BrandZ Global Top 100). Automobilių kategorijoje galima išvysti 6 prekių ženklus, kurių suminė vertė viršija 120 mlrd.

Pirmoje vietoje, kaip ir prieš metus, liko Toyota. Šį prekių ženklą ekspertai įvertino 28,6 mlrd. JAV dolerių. Bendrame reitinge japonų koncernas, lyginant su praėjusiais metais, smuktelėjo dviem pozicijomis – į 30 vietą.

Antras liko vokiečių automobilių gamintojas BMW, įvertintas 24,5 mlrd. JAV dolerių. Bendrame reitinge vokiečiai taip pat smuktelėjo per dvi pozicijas ir atsidūrė 35-oje vietoje. Lyderių trejetuką užbaigia dar vienas „vokietis“ – Mercedes Benz, vertinamas 23,3 mlrd. JAV dolerių. Pastarasis prekių ženklas bendroje įskaitoje pakilo į 40-ą vietą.

Ketvirtas tarp automobilių ir 83 bendrame sąraše atsidūrė amerikiečių Ford (13 mlrd. JAV dolerių). Penktoje vietoje net per 17 pozicijų – į 91 vietą – smuktelėjusi Honda (12,1 mlrd. JAV dolerių), paskutinę vietą tiek tarp automobilių, tiek ir bendrame reitinge užima trečias „japonas“ – Nissan. Jį ekspertai įvertino 11,3 mlrd. JAV dolerių.

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt