„PepsiCo“ gėrimų pardavimai Lietuvoje pernai augo 40 procentų | Prim PRIM.lt
Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„PepsiCo“ gėrimų pardavimai Lietuvoje pernai augo 40 procentų

2018.05.07.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos, visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių išaugo net 40 procentų.

Pozicijas rinkoje stiprina nuosekliai

Praėjusiais metais „PepsiCo“ gėrimų Lietuvoje buvo parduotas rekordinis kiekis, siekiantis beveik 12 mln. litrų. Be legendinio „Pepsi“ prekės ženklo „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba ir su kitais „PepsiCo“ produktais – gaiviaisiais gėrimais „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“.

„Nielsen“ duomenimis, 2017 metais visų keturių „PepsiCo“ prekės ženklų gėrimai pagal pardavimo kiekį Lietuvoje užėmė 10,9 proc. rinkos. „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, ir toliau stebimos teigiamos pardavimų augimo tendencijos.

„Viena iš pagrindinių užduočių, kurią kartu su „PepsiCo“ išsikėlėme bendradarbiavimo pradžioje – ženklus pozicijų stiprinimas visose trijose Baltijos šalyse. Stiprus partnerių pasitikėjimas „Kalnapilio-Tauro grupe“, tinkamai sudėliota pardavimo strategija per gana trumpą laiką padėjo pasiekti itin aukštų rezultatų“, – pasakoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Lyderiauja natūralių sulčių segmente

Be tarptautinių prekės ženklų plėtros „Kalnapilio-Tauro grupė“ vysto ir grupei priklausančius vietinius prekės ženklus. Didžiausią lojalių vartotojų būrį turi jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje esantis sulčių prekės ženklas „Cido“. Natūralumas be jokių priedų ir reguliari skonių plėtra užtikrino lyderio poziciją aukščiausios kokybės šimtaprocentinių sulčių segmente kelerius metus iš eilės.

„Nielsen“ duomenimis, 2017 m. „Cido“ rinkos dalis Lietuvoje 100 proc. sulčių segmente pasiekė 23,9 proc., vertinant pardavimus litrais. Šių metų pirmąjį ketvirtį, „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, „Cido“ pardavimai padidėjo 11 proc.

„Aktyviai dirbame ne tik alaus rinkoje, kurioje esame vieni iš lyderių. Sėkmingai vykdoma plėtra sulčių, vaisvandenių ir vandens kategorijose taip pat yra labai svarbi bendrovės veiklos sritis, generuojanti ženklią pajamų dalį. Dėl šįmet įsigaliojusių alkoholio pardavimų ribojimų „Kalnapilio-Tauro“ grupė, amortizuodama praradimus, nealkoholinių gėrimų pardavimų auginimui skirs daugiau dėmesio nei anksčiau“, – sako M. Kirstukas.

Pasak jo, bendrovė mato dideles galimybes augti vandens rinkoje su prekės ženklu „Norte“. M. Kirstuko teigimu, „Norte“ pardavimai per pirmus tris šių metų mėnesius augo daugiau nei trečdaliu (36 proc.). „Reaguodami į vartotojų poreikius, plėsime asortimentą, pakuotes ir ieškosime naujų pardavimo kanalų“, – apie ateities planus kalba M. Kirstukas.