Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Renault Group“ trečiojo ketvirčio pajamos išaugo 9,4 proc.

„Renault Group“ trečiajame šių metų ketvirtyje ir toliau išlaikė augimo tempą. Europoje tą labiausiai skatino atsigavusi rinka ir naujų modelių sėkmė. Visuose kituose regionuose rinkos dalis padidėjo arba išliko stabili.

    Trečiajame 2015 metų ketvirtyje „Renault Group“ automobilių registracijų skaičius padidėjo 1,2 proc. iki 620 525 vienetų.

    Europoje „Renault Group“ registracijų skaičius pasiekė beveik 21 000 vienetų (+6,5 proc.), pirmiausiai dėl sėkmingų naujų modelių. Palyginti su 2014 m., žymiai sumažėjo laiku neįvykdytų užsakymų;

     Ne Europoje Grupės rinkos dalis taip pat augo – +1,5 procentinio punkto Eurazijoje ir +0,5 procentinio punkto Amerikos žemynuose, kuriuose vietinės rinkos smuko;

    „Renault Group“ trečiąjį ketvirtį pelnas pasiekė 9,34 mlrd. eurų – iki 9,4 proc. daugiau, palyginti su 2014 m.;

 Automobilių pramonės veiklos pajamos padidėjo 10,2 proc. iki 8,80 mlrd. eurų, tą užtikrino ir pardavimai partneriams;

Grupė patvirtino 2015 metų prognozes.

 Veiklos rezultatai: svarbiausi trečiojo 2015 m. ketvirčio pasiekimai

„Renault Group“ registracijos (620 525 vienetai trečiajame ketvirtyje) išaugo 1,2 proc., tuo metu kai pasaulio automobilių pramonė patyrė 0,2 proc. nuosmukį. Grupės registracijos trečiajame ketvirtyje išaugo 7 288 vienetais, palyginti su 9 806 vienetais padidėjusiais pardavimais pirmajame pusmetyje.    

Europoje „Renault Group“ užfiksavo 6,5 proc. didesnes toliau augančios rinkos (+9,8 proc.) registracijas. Nors per šį laikotarpį buvo įregistruota 20 802 automobiliais daugiau, Grupės rinkos dalis sumažėjo 0,3 procentiniais punktais iki 9,0 proc.  

Neseniai pristatytų modelių – „Kadjar“ ir „Espace“ – sėkmė, drauge su populiariaisiais „Captur“ ir „Clio“ itin padidino užsakymus (44 000 vienetais daugiau, palyginti su tuo pačiu periodu iki 2014 m. rugsėjo pabaigos). Ši sėkmė turi palankiai atsispindėti ir paskutiniojo ketvirčio Grupės pardavimuose Europoje.

Grupė užfiksavo itin išaugusias registracijas daugumoje Europos šalių. Ypatingai didelis pardavimų augimas buvo užregistruotas Jungtinėje Karalystėje (+22,3 proc.), Nyderlanduose (+21,7 proc.), Ispanijoje (+16,2 proc.), Portugalijoje (+21,1 proc.) ir Lenkijoje (+25,4 proc.).  

„Renault“ markė padidino Grupės pardavimus 23 199 vienetais arba +9,8 proc., palyginti su 2014 metais. „Dacia“ markės dalis Europos rinkoje sumažėjo 0,3 procentinio punkto iki 2,1 proc.

Prancūzijoje grupės pardavimai sumažėjo tik 186 vienetais, o trečiajame ketvirtyje rinkos dalis sumažėjo 1,4 procentinio punkto iki 24,4 proc. „Renault Clio“ vis dar yra populiariausias visų segmentų automobilis Prancūzijoje.

Ne Europoje grupė išlaikė savo rinkos dalį. Rinkoje, kuri sumažėjo 5,1 proc., Grupės registracijos sumažėjo 4,6 proc. ir sudarė 45,4 proc. visų šio periodo pardavimų. Grupės rinkos dalis augo Amerikos žemynuose (+0,5 procentinio punkto), Eurazijoje (+1,5 procentinio punkto) ir buvo stabili Afrikoje, Viduriniuose Rytuose, Indijoje (+0,1 procentinio punkto) ir Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse (0,0 procentinio punkto).

Amerikos žemynuose grupės registracijos, kur rinka smuko net 12,5 proc., sumažėjo tik 5,3 proc. Brazilijoje – Grupės antroje pagal dydį rinkoje pasaulyje – „Renault“ sustiprino savo pozicijas ir padidino savo rinkos dalį 0,3 procentinio punkto iki 7,4 proc. Argentinoje Grupės registracijos per šį periodą itin išaugo – buvo parduota 5 437 vienetais arba 26,3 proc. daugiau nei 2014 metais. Grupės rinkos dalis pasiekė 14,6 proc. arba 2,6 procentinio punkto daugiau.

Eurazijos regione rinkos dalis padidėjo 1,5 procentinio punkto. Rinkoje, kurioje pardavimai smuko 13,9 proc., Grupės pardavimai sumažėjo 1,2 proc. Rusijoje, kurioje Grupė stengiasi išlaikyti maržą, rinkos dalis sumažėjo tik 0,5 procentinio punkto. Grupės registracijos rinkoje, kuri smuko 25,3 proc., sumažėjo 29,8 proc. Turkijoje šio ketvirčio „Renault Group“ registracijos išaugo net 31,6 proc., o rinka padidėjo 23,5 proc. Grupė pelnė 1,1 procentinio punkto rinkos dalį ir pasiekė 17,1 proc.

Afrikoje, Viduriniuose Rytuose, Indijos regione, kur rinka sumažėjo 6,6 proc., grupės registracijos sumažėjo 4,8 proc. Dėl to Grupės rinkos dalis padidėjo 0,1 procentinio punkto. Alžyre Grupė sugebėjo išlaikyti -36,7 proc. pardavimus, kai rinka dėl reglamentavimo pokyčių sumažėjo 48,6 proc. „Renault Group“ konsolidavo savo dominavimą su 6,4 procentinio punkto rinkos dalimi iki 34 proc. Indijoje laukiant „Kwid“ pardavimų pradžios (iki šiandien priimta daugiau kaip 50 000 modelio užsakymų), grupės pardavimai sumažėjo 4 818 automobiliais, o rinkos dalis – 0,7 procentinio punkto.

Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse Grupės rinkos dalis šį ketvirtį buvo stabili, o registracijos sumažėjo 11,2 proc. Kinijoje, kur 2016 metų pradžioje didžiausioje pasaulio rinkoje bus pradėta vietos gamyba, Grupė užregistravo 6 735 vienetais mažesnius pardavimus. Korėjoje, kurioje per šį laikotarpį buvo parduoti 2 770 vienetai, „Renault Samsung Motors“ ir toliau augo greičiau (+16,6 proc.) nei rinka (+12,5 proc.). Rinkos dalis padidėjo 0,2 procentinio punkto ir pasiekė 4,5 proc.

Trečioje ketvirčio pajamos pagal veiklos sektorius

Trečiajame 2015 m. ketvirtyje grupės pajamos padidėjo 9,4 proc. iki 9 336 mln. eurų.

 

Automobilių pramonės veiklos pajamos išaugo 10,2 proc. iki 8 802 mln. eurų. Šio padidėjimo 5,2 procentinius punktus sudarė toliau augantys pardavimai partneriams. 0,6 procentinio punkto apimties poveikis yra mažesnis nei padidėjusios registracijos (+1,2 procentinio punkto) dėl komplektuojančių dalių pardavimų partneriams. Pasirinktos eksporto rinkos sumažėjo 0,6 procentinio punkto, daugiausiai dėl sumažėjusių pardavimų Azijoje. Produktų portfelis buvo teigiamas ir siekė 2,3 procentinius punktus dėl sėkmingų „Kadjar“ ir „Espace“ modelių pardavimų. Teigiamą 2,3 procentinio punkto kainos efektą sąlygojo:

 

– pakilusios kainos, ypatingai augančiose rinkose, siekiant padengti valiutos nuvertėjimą;

– pagerintas versijų pasirinkimas.

 

Valiutos įtaka buvo 2,2 procentinio punkto neigiama, daugiausiai dėl silpno Rusijos rublio ir Brazilijos realo. „Kiti“ segmentai pasižymėjo teigiamu 2,6 procentiniu punktu, drauge su didesniu „dalių ir aksesuarų“ indėliu, naudotų automobilių pardavimais ir pateiktomis partneriams sąskaitomis už tyrimus ir vystymą.

 

Pardavimų finansavimas („RCI Banque“) papildė Grupės pajamas 534 mln. eurais, 2,2 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį 2014 m. Šis sumažėjimas buvo sąlygotas mažesnių palūkanų normų Europoje ir kai kurių valiutų nuvertėjimo. Vidutinės neveiksnios paskolos padidėjo 12,8 proc. ir trečiajame 2015 m. ketvirtyje pasiekė 28,8 mlrd. eurų. Naujų finansavimo sutarčių skaičius išaugo 15,2 proc., palyginti su trečiu 2014 m. ketvirčiu.  

cash-flow opérationnel de l’Automobile positif

Perspektyvos

 

Šiemet Europos automobilių rinka turėtų augti 8 proc., Prancūzijos – iki 5 proc. Mūsų pagrindinės augančios rinkos paskutiniame ketvirtyje ir toliau turėtų išlikti nepalankios ir nestabilios.

Šiame kontekste Grupė patvirtina tokius veiksmus:

·         Padidinti registracijas ir pelną (esant pastoviam valiutos kursui);

·         Padidinti visos Grupės veiklos ir Automobilių padalinio maržą;

·         Užtikrinti teigiamą Automobilių pramonės veiklos nepertraukiamą grynųjų pinigų srautą.

 Renault Grupės konsoliduotos pajamos

(Milijonais eurų)

2015

2014

 

Pokytis

2015/2014

Pirmasis ketvirtis

 

 

 

Automobilių pramonės veiklos

8 829

7 727

   +14,3 proc.

Pardavimų finansavimas

559

530

+5,5 proc.

Viso

9 388

8 257

+13,7 proc.

Antrasis ketvirtis

 

 

 

Automobilių pramonės veiklos

12 236

11 012

+11,1 proc.

Pardavimų finansavimas

573

551

+4,0 proc.

Viso

12 809

11 563

+10,8 proc.

Trečiasis ketvirtis

 

 

 

Automobilių pramonės veiklos

8,802

7,984

+10,2 proc.

Pardavimų finansavimas

534

546

-2,2 proc.

Viso

9 336

8 530

+9,4 proc.

9 mėnesiai

 

 

 

Automobilių pramonės veiklos

29,867

26,723

+11,8  proc.

Pardavimų finansavimas

1,666

1,627

+2,4 proc.

Viso

31 533

28 350

+11,2 proc.